Forum

Troede vi fulgte officielle superliga stats herinde?
https://superliga.dk/kampe/2023-2024/agf-hvidovre-if-17-03-2024
Anker har fået scoringen, så opdigter I bare Abbew scoringen herinde for at gavne ejerne?

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Det er godt nok useriøst.

Jeg kan heller ikke se hvem der scorede det mål, men når nu DS udbetaler gevinst for Anker, og han står på de officielle sites som målscorer, ville det da være naturligt at følge det herinde :-)

Pat Tate5.015PræmievinderTop 10%Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Skål!

Du er da helt brændt af at høre på dog.

Har holdet.dk lyst til at begrunde hvorfor de insistere på Abbew som målscorer...? Den eneste logiske forklaring er man har kvajet sig og så ikke ved hvordan man skal forklare det, men så skriv da det og stik en undskyldning og så er vi videre...

Ruuku og Pat Tate - har I to overhovedet set målet???

Anker med nr. 4 på ryggen er ikke i nærheden af at røre bolden, inden den går ind.

Han er den spiller, der jubler mest over scoringen - bevares. Men at kalde, han skal have målet, fordi han fejlagtigt står noteret som målscorer på superliga.dk, er useriøst.

Man kan ikke støtte ret på en fejl!

I og med jeg har modtaget gevinst fra DS på Anker, og han står som målscorer de steder holdet normalt retter sig efter, så er det vel ligegyldigt hvad der er rigtigt og forkert?

Jeg har begge spillere på mit hold, og synes også det ligger mere Abbew end Anker

Pat Tate5.015PræmievinderTop 10%Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Skål!

Hej

Som altid kommer vi til at følge den officielle udmelding af målscorer. Så er det spørgsmålet, hvem der ender med at blive noteret for målet til AGF.

Det er korrekt at vi som udgangspunkt følger "Højdepunkter" på Superliga.dk. Det gjorde vi også ifm. verificering af kampen aftes.

Men Jonas Jensen-Abbew er udmeldt som målscorer på DBU's topscorerliste, og han fremgår også som målscorer flere steder på Superliga.dk.

Der er altså forskellige udmeldinger og sagen ser ikke ud til at være endeligt afsluttet endnu. Men vi har grund til at tro det ender med Jonas Jensen-Abbew. Ikke mindst fordi bolden svæver flere meter over Tobias Anker.

"Højdepunkter" kan være ret længe om at blive korrigeret, selv efter der er truffet en afgørelse. Dvs. selv om Tobias Anker fremgår i skrivende stund, er det nok bare et spørgsmål om tid, før det bliver ændret, og der bliver overensstemmelse på tværs af Superliga.dk samt DBU.

Men uanset hvem der ender med at få målet, så kommer vi til at følge det.

Mvh. Christian

Men der er noget helt galt i dit svar, for du skriver om DBUs topscorerliste, men klikker man på "Topscorerinformation" på DBUs side, bliver man ført direkte videre til Superliga.dk.
Nu kommer så det pinlige for jer, for på Superliga.dk er Tobias Anker her to dage efter kampen fortsat noteret som målscorer. Derfor vil jeg opfordre jer til at rette jeres fejltagelse. Det må være Superliga.dk, I bør gå ud fra og så rette, hvis de ændrer målscoreren. Jeres andet argument, om at det kun er et spørgsmål om tid, før det bliver ændret lyder svagt og søgt.

Nu er det rettet til Jonas Jensen-Abbew

DS har valgt også at udbetale på Abbew mål nu, så både dem med Anker og Abbew har fået gevinst :-p

Total forvirring!

Tror dog vi må konkludere at Abbew trods alt er det mest rigtige bud på en målscorer - men det ville være rart hvis alle kilder kunne blive enige om dette :-)

Pat Tate5.015PræmievinderTop 10%Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Skål!