Forum

Hvordan kan det være Vallys ikke noteres for 3-0 målet mod Lyngby, når han både er noteret på dbu.dk og superliga.dk?


Hej Stefanovic1034

Der har været en del forvirring om målet. Det havde stået som selvmål, men i tirsdags ændrede Superliga.dk fra selvmål til Nicolai Vallys som målscorer. Dvs. de officielle kanaler Superliga.dk og DBU udmelder både selvmål og N. Vallys, afhængigt af hvor man kigger.

Men vi har fået endeligt bekræftet af Divisionsforeningen, at det vurderes som selvmål, og vi har derfor også ændret tilbage til selvmål. Som jeg forstår det, har Superliga.dk et teknisk problem med at pushe ændringen ud, men forhåbentlig bliver det korrigeret på et tidspunkt, så der er overensstemmelse alle steder hos superliga.dk og DBU.

Mvh. Christian

Dejligt når man fra tid til anden fornemmer at i virkelig er dedikerede omkring at få tilpasset ting så de optræder korrekte. Ære og respekt for det.
Men når du nu har pennen fremme her på sitet - hvor ikke mange kigger med, kan du så ikke redegøre også for det faktum at jeres beta system hvor i holder os opdaterede hvis en spiller er skadet eller hvis en har karantæne, ikke rigtigt virker. Altså det gør ikke mig noget - men man bør vel enten få det til at virke eller alternativt skrotte denne "service". Der er utallige eksempler - og i må selv være bekendt med dem. Men frisk fra fad viser i nu og har gjort det i en rum tid, at Ingvartsen er skadet og ikke er klar før først i september. Ingvartsen scorede 2 mål i går aftes og formodes vel dermed at være kommet nogenlunde over sin skade. Pt har mere end 300 stakler solgt ham.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hahaha, flot forsøg på at narre folk til at holde Ingvartsen. Respekt for det. Jeg antager at de managere der bare følger minimalt med i den virkelige verden, for længst har erfaret at Ingvartsen udgik skadet torsdag aften, og ikke er udtaget til weekenden.

Hov, fake news, jeg fandt en uge gammel artikel op til Randers kampen.😅 Er vist træt. RMIR har rat

  1. 4 har altid ret!
Er det i øvrigt din lillebror der spiller i Hvidovre? Grim Karl ham. Ellers er Hvidovre et friskt pust - og så har de en målmand som på det her niveau må sørge for at gå på toilettet inden kampen.

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

karantæne til 1 runde.? Var der ikke mere rød farve?

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"