Forum

Lidt ? - under 30 dage til opstart 1.runde af Superliga forår 2022, og spillet stadig ikke åbnet ?

Hvad ventes der på ?

Køb af spillere FCM eller FCK 🙄

Og Drop så de karantæne og skade oplysninger - fe mere misvisende end retvisende og folk skal sgu ikke ha alt foræret

FC Batistuta


"Og Drop så de karantæne og skade oplysninger - Det mere misvisende end retvisende og folk skal sgu ikke ha' alt foræret "

- Hvis DR. Jekyll and MR. Hyde var en sætning....

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Jeg er mere uforstående om hvorfor, stort set alle spille i FCK og FCM, bliver betegnet som angribere?

Det bliver sagt.! Det ligger helt stramt...

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

  1. 2

Det er en ret tydelig tendens, at store pengestærke klubber
for tiden, blir invaderet af et ukendt antal falske niere - det
kan som manager være svært at overskue, hvad der er skidt
og hvad der er kanel.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Falske niere er det ligesom ham Verhagen fra Viborg, så skal man nok ikke vælge dem

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis man er helt vild med farvestrålende mennesker der beriger
vores kultur, så er Verhagen et absolut udmærket bud - her i
ålleren foretrækker vi Lars Friis, han ligner også lidt en rigtig
dansk gris, så han skal nok blive vel modtaget.

Stort Velkommen til Lars Friis, han skal nok blive til guld for
vores by, og så er han forresten 10 x coolere end Thomasberg :)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Amoo, Paul Mukairu, Roony, er lige pludselig angribere. Amoo 7,5 mil?

Benjamin Nygren er heller ikke angriber.

Men i det mindste kunne I sætte Edward Chilufya som midtbane. Sjovt.

På FCKs hjemmeside står Amoo og Mukairu som angriber

På FCNs hjemmeside kalder de Nygren angriber

På FCMs hjemmeside står Chilufya som midtbane

Så det er vel ikke nødvendig vis ikke helt forkert det de har gjort

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg tjekkede bare deres tidligere klubber og der stod de som midtbane/left winger/right winger. Ikke decideret attacker. Nygrens primære position i AZ var Right Winger og hvis det er angriber, så er det fair nok.

Eller Amoo som primært spillede kant også.. faktisk samme position/positioner som Chilufya. Men hvordan har de besluttet af Roony skal klassificeres som angriber også?

Så vidt jeg ved er han Kantspiller. Det vil jeg mene er en Angriber.

SigurdBystrup125Top 10%
Hvorfor er der ikke Ligue 1 Manager på Holdet?

Altså Ronny…

SigurdBystrup125Top 10%
Hvorfor er der ikke Ligue 1 Manager på Holdet?

Kiggede lige på Silkeborg og kunne da konstatere at flere af deres forsvarsspillere er sat som midtbanespillere.
De står som forsvarspillere på Silkeborgs hjemmeside.

Måske lidt som en konsekvens af at de allesammen løber lidt forvirrede rundt på banen i Silkeborg!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name


Har lige været i Silkeborg Til noget Fætter Kusine fest igen...!!
Det er nok derfor mine børn er så mærkelige..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.