Forum

Hvordan fungerer det efter de næste to runder, når tabellen splittes op i to?


Superligaen - Ligastruktur
Efter grundspillets 22 kampe (dvs. efter runde 9 i spillet) opdeles ligaen, og derefter spilles der hhv. "mesterskabsspil" med de 6 hold der er bedst placeret og "kvalifikationsspil" med de resterende 6 hold. Dvs. runde 1-9 tilhører grundspillet og i runde 10-19 er ligaen opdelt med 6 hold der indbyrdes spiller "mesterskabsspil" og 6 hold der indbyrdes spiller "kvalifikationsspil".

Europa playoff-kampen der derefter spilles mellem vinderen af "kvalifikationsspillet" og en modstander fra "mesterskabsspillet" indgår ikke i Super Manager!

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Underlig Suppe i år ... Har modsat tidligere sæsoner faktisk set en del kampe. Også en del Jyske langgabere - men lige nu er der VIRKELIG klassefodbold. Lyngby-FCN ... To helt vild gode hold - Teknisk på et ekstremt højt niveau - offensive lækkerier - utroligt dygtige unge spillere. FCN fører lige nu 1-0 men der kommer utvivlsomt flere mål - Faktisk har Lyngby været bedst, og det er UBEGRIBELIGT at de ligger i tabellen som tilfældet - I øjeblikket er de ubetinget det bedste hold i ligaen.

Ged barberet!

RMIR63.845BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Er det Lyngby Farum du mener foregår på et højt teknisk niveau?

Det mest ophidsende indtil nu, er supporternes brænden krudt af. Jeg
vil til enhver tid føle mig mere underholdt ved at se Horsens Vejle spille
0-0, end den omgang idèforladte boldflytteri vi er vidne til i aften!

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Enig. Forza jyske hold.

Intet specielt overraskende ved deltagere til slutspillet, omend det er latterligt at et klassemandskab som Lyngby ikke er med imellem de 6 øverste. De er jo for helvede en klasse bedre end både Randers og AGF ...

Helt som forventet stemplede FCN ind til slutspillet.

Og tak for det, havde sgu været langgaber med Sønderjysk, åb ob eller andre triste hold

RMIR63.845BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

OMG

Det har altid været et stort ønske for mig, at komme på Lyngby Stadion og
smage deres landskendte lækre grillstegte stadionpølser. Men, der er et
stort men, hvordan hulen får jeg smagt de lækre stadionpølser, uden jeg
skal se på nogle blå tumper falde over bolden i stive halvanden time - jeg
ved ikke om jeg brækker mig, eller om jeg får rendskid af al den elendighed,
- det er ihvertifald ikke et grillstegt pølseliv værdigt at skulle lade livet i de
omgivelser!

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Take away?

Thomas Adamsen142.460SølvbægerSølvbægerTop 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Sæføli, Thomas Adam - har hørt Emil Nielsen bringer pøllerne ud på sin
cykel, - han har heller ikke andet at lave :)

MoxRacing9.745PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Må lige have luft ... har lige hørt det nye OB træner geni sige ordret at han ikke er skuffet og at han syntes at hans hold gjorde det godt, men mangler lidt.

De har lige spillet hjemme imod Vejle og på 95 minutter præsterede de at have 0 forsøg på mål.

Er manden savlende sindsyg?

RMIR63.845BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Nå så lige FCN igen blive skampulet af AGF, de blev jo kørt ud på røv og albuer, burde være blevet 18-1 til AGF, utroligt der kan være sådan en klasseforskel på 2 hold i samme række, har man da ikke set før?

Sgu alligevel imponerende at AGF vælger at tabe med vilje til Brøndby, og forære dem mesterskabet, i stedet for at lade et jysk hold vinde det igen. Men der har altid været rivalisering mellem AGF og FCM. Vel også på tide at Brøndby får noget ud af anstrengelserne, FCM er blevet mig lidt for selvfede og afslappede, mesterskaber vindes kun på fight og vilje.

Tillykke til Brøndby herfra!

Og fodboldDanmark er vel også snart trætte af at FCM vinder år efter år.
Og trætte af al den hype der er om det evindelige derby mellem AGF og FCM, men selvfølgelig, når Danmarks to stærkeste hold mødes, mange sammenligner det med El Classico, og med rette. Der er ligesom ikke noget i Norden der kommer op på siden af sådan et brag.

En hund på at Brøndby taber 4-1...
De magter ikke presset desværre,..

Vulpius7.255Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.