Forum

Tidligere i dette spil fik man ikke assist hvis en forsvar fik fod på bolden som næstsidste mand. Er det blevet ændret? Tænker på Kamaldeen og nu også mensah, som krediteret en assist

soer31666.130PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderValideret Konto
FCN <3

Uden at have set nogen af målene så er det faktisk sådan at de er gået lidt væk fra det der snitteri

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja okay. Det var måske lidt mere end snitter. Kamaldeens var et skud på mål ifm et et saksespark, som rammer en Vejle forsvar og ryger hen til
Victor Jensen. Mensah indlæg rammer et Lyngbyben og fortsætter ind i feltet, men det er jo en vurderingssag. Kamaldeens mener jeg ikke er en assist da de ikke er en aflevering

soer31666.130PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderValideret Konto
FCN <3

Hvis de regler er lavet om, ville det da være rart med en udmelding.
Kamaldeen burde absolut ikke få en assist.
Mensahs kan man måske forstå, men tidligere ville han ikke have fået en.

Han har heller ikke nogen assist nu :-)

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Mensah har stadig en assist. Kamaldeens er med rette fjernet. Mensah har ikke næstsidste berøring da indlægget rammer en spiller på vejen. Men den er i en gråzone. Diverse resultatsider har givet mensah assist på den, så den må være godtaget. Kamaldeens assist blev fjernet. Jeg skrev så også til dem at det ikke var en assist. Jeg ved ikke om sådan nogle ting bare misser hvis man ikke gør opmærksom på det. Jeg har en seriøs dyst igang om en pizza og et sæsonkort næste sæson, så jeg gider ikke tabe på en assist der ikke var der😂

soer31666.130PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderValideret Konto
FCN <3