Forum

Har fået sit gule kort mod AGF annulleret. Det mangler I at tilrette.


  • Haji

Karantænepointene og det gule kort er i hvert fald blevet annulleret, så jeg tror også, at det bliver tilrettet på holdet.dk. De plejer at følge op på efterfølgende justeringer i forhold til, hvem der bliver tildelt mål mv., så det ville være mærkeligt, hvis ikke det også gjaldt gule kort. :)

Det bliver ikke rettet. Det plejer de hvertfald ikke at gøre. Han fik jo også gult i kampen, kan man sige. Dog på et forkert grundlag, men stadigvæk fik han det.

Og jeg har selv Haji..

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Når man ændrer med tilbagevirkende kraft med assist mm, så mener jeg også at kort der ophæves, de skal ophæves i konkurrencen, ellers giver det et skævt billede.

Men assist m.m er jo fordi de tilkommer den rette. Kortet bliver jo givet til Wright korrekt (i kampen). Der er så en instans der går ind og fjerner kortet, da de ikke mener dommeren, dømte rigtigt.

Hvis mål bliver ændret, er det ofte fra den ene person til den anden. Men der er ikke en anden der "overtager" Wrights kort, da det jo er hans. Det er bare dårligt dømt. Så dårligt dømt faktisk, at en instans trækker det tilbage.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?