Forum

Synes sgu det nye minihalløj er noget rod.. Hvordan laver man en overskrift til et indlæg i vores debat??
Mvh Jesper

Jesper Vagner7.515Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%
Der er kun en rigtig Jesper!!

Hej Jesper,

Det er da trist at høre. I den nye debat kan man desværre ligesom på f.eks. Facebooks kommentarer/gruppesamtale-r ikke benytte formattering/overskrifter-.

Det har vi valgt bl.a. ud fra:

1) De fleste er vant til Facebooks kommentar/besked systemer.
2) Det gør det nemmere at tilpasse til små skærme at der ikke er eks. overskrifter m.m.
3) Formattering inde i indlægsteksten er ikke meget brugt generelt.
4) Vi ville gerne gøre debat funktionen mere letvægt med beskeder end traditionelle forum-indlæg og tråde.

Håber det hjælper til at forstå hvorfor vi har valgt som vi har.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler - Swush.com

Ja det trist men du har helt ret Jesper det er noget rod....
men til gengæld har de nu en mand der gider skrive på forum for at prøve at forklare hvad de laver og det sker jo ikke særlig tit så det da et plus, men måske er han også den eneste der forstå hvad det er de har lavet:-(

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvis du er så sur over det de har lavet om Bennedbæk kan du jo bare lade være med at spille med, jamen det gør jeg også og har fået slettet mine 4 fodbold hold til at starte med.

Jeg har altid lavet gruppe spil både de spændende og dem om ære mod de nærmeste men jeg kan ikke invitere via mine forskellige grupper mere (de slettet)

  • men så kan du invitere via det seneste spil*
ja enkeltvis men det er jo kun dem der var med, ikke dem der stod over i det spil, så kan jeg bagefter som anbefalet sortere i mine “venner” og invitere nogen af dem enkeltvis

Jeg kan så ikke skrive nogen besked til dem jeg invitere, de må sgu selv finde ud af hvad det går ud på

Jeg kan ikke lave nogen overskrift i miniliga debat som f.eks
Tips uge 30 eller NFL
det må folk selv finde ud af når det læser hvad det handler om

Jeg er nok bare for gammel til fornyelser og det er sikkert mere vigtigt der kommer nye til.

Jeg kravler op i mit tårn igen så du skal nok få fred for mig fremadrettet Michael

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Bennedbæk,

Der er ikke nogen fra vores side af der siger "så må du da lade være med at spille med", tværtimod bruger vi enormt meget tid inde på kontoret på drøfte feedback, mere end du nok tror, selv om i måske ikke altid kan se det i forum.

Jeg kan sagtens se din problemstilling, og jeg er ikke sikker på at vi er færdige med at pudse invitationsfunktionaliten af, så der kan komme flere tiltag.

Der er bare mange forskellige hensyn at tage her i forhold til grupper/miniligaer - de mange måder folk bruger dem på, og ikke bruger dem på, og det er svært at ramme alle tangenter på en gang.

Siden vi lagde det på har vi, blandt andet baseret på jeres feedback, gjort det nemmere at invitere alle i et gruppespil, og gjort det nemmere at finde invitationsfunktionaliten-.

Jeg skal ikke vurdere om du er for gammel til fornyelser, men vi hører i hvertfald gerne fra dig/jer hvis i har nogle gode forslag til bedre invitationsmuligheder i en verden uden grupper.

@ Micael

Måske skulle i overveje at lave et brugerpanel, hvor i rundsendte forslag til større ændringer inden de igangsættes og lanceres.
Så kunne i få konstruktivt feedback inden kostbar udvikling igangsættes.
Jeg er sikker på at flere fra toppen af HOF ville være med på ideen.
Win/win.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hej Thomas,

Det er et emne vi har haft oppe at vende nogle gange. På overfladen er jeg enig i at det er en god ide, men der er nogle grunde til at det ikke er noget vi har sat i værk endnu:

1) Det vil, naturligvis, kræve at vi afsætter ressourcer til at styre kommunikation frem og tilbage - det er ikke noget vi lige p.t. har ledige ressourcer til. Vi kan i sådan et forum ikke bare skrive "Vi nedlægger grupper" - vi ville være nødt til at forklare baggrunden og tallene o.s.v.
2) Jeg kunne godt være lidt nervøs for om vi kommer til at skuffe ifht. til jeres ønsker - eksempelvis kan en ide sagtens være fantastisk, men hvis den kræver 6 måneders udvikling er det nok urealistisk.
3) Der kan sagtens være strategiske årsager, interne driftsissues, etc., som vi ikke kan drøfte, som kan være årsag til hvorfor en beslutning bliver taget.

Men vi er ikke afvisende overfor grundideen - vi har bare ikke fundet et format der passer. Men i er altid velkomne til at skrive forslag til os, enten i forum eller på support@swush.com

Du misforstår Micael,

Det skulle ikke være for at vi kan foreslå nye ideer. Mere for at i kan få noget af den konstruktive kritik (som du nævner ovenfor i sætter pris på) i god tid.

Et brugerpanel kan ikke beslutte noget som helst, men måske kan i få nogle vinkler i ikke havde tænkt på, når i skal udvikle nye funktioner. Vi er jo faktisk nogle der har større erfaring med brugerfladen af jeres system end jer selv ;-)

Jeg tror superbrugerne ville blive mindre skuffet over ændringer hvor de var blevet hørt, end når ændringerne bare dukker op ud af det blå.

Ifht. fortrolighed kan det nemt klares med en NDA.

Men det er naturligvis jeres beslutning om i ønsker at lytte til jeres brugere eller ej.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

  1. 7
Du har så evigt ret. Jeg har eks aldrig fået et svar på hvorfor tidligere start-11 ikke længere er tilgængelig. Det virker som man skal jodle rundt på andre sider før man kan få disse. Super bøvlet :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

John,

Vær venlig at respektere debattonen herinde.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Fuldt ud respekteret. Nævner ingen navne.. Hvad med svaret ang tidligere opstillinger ? Micael? Har I en smart forklaring? Eller måske en god ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej John,

Hvor har du spurgt henne (forum/facebook/support)?

Omg... Har nok spurgt om det 15 gange på forum... Ligemeget hvor.. Bare kom med et svar :-) Hvorfor kan man ikke længere se tidligere startopstillinger på div hold i fodboldspillene? Man kan jo som sådan godt. Hvis man lige tager spiller for spiller.. Men det var vel ikke meningen ?
Nej, jeg har ikke spurgt om det i Silvan, på Helse.dk eller hos finansministeren... Bare her :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Prøv lige at skære det ud i pap hvad du mener John

Hvis jeg nu trykker på den fantastiske CL kamp mellem Liverpool - Atletico Madrid (på computeren skal måske lige med)

Så kommer der et skærmbillede op der hedder begivenheder og så kan man trykke "hjemme" og "ude" ved siden af

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej John

Jeg er ikke helt med på hvad du mener - men jeg går ud fra, du synes der mangler noget i forhold til tidligere...

I fodboldspillene kan man, som Bennedbæk også nævner, se opstillinger for hhv. hjemme- og udeholdet. Hvis du ser på rundeinddelingen, f.eks. i Champions Manager 2019-2020 og klikker på "Stillingen" øverst til højre, klikker på et hold og derefter "Kampe", så ser du en oversigt over holdets tidligere kampe i spillet. Herfra kan der hurtigt klikkes ind på hver kamp, hvor lineups fremgår.

Mvh. Christian

Off Topic: Kig på din Væg, Benned!!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Ok... Jeg klikker på mit hold... Det hvad det er... Jeg kan se statistik for div kampe, og hvad div spillere har opnået af point.. Men stadig ikke hvem der startede kampen... Jeg kan være en idiot ofte, men her må jeg være direkte dum. Jeg har sludret med andre tidligere, og de har samme issue... Førhen klikkede man bare på runden, og så det frem hvem hvert hold statrede med... Giv gerne video til hvordan man gør det nu

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvis du klikker på en kamp fra suppen sidste sæson og så trykker på "hjemme", så kan du se hjemmeholdets opstilling. Længere ned kommer bænken og indskiftere.

Jeg klikker på et af mine hold fra PL i foråret... Jeg kan klikke på en bestemt kamp, og få kamprapporten.. Men ikke hvem der stillede til start på de pågældende hold. Det er min anke... Kan andre det, så er jeg bare en novice... Men jeg finder det bare ikke umiddelbart.. Og det er vel en fejl i sig selv :-( Jeg er nok bare for gammel til at spille med :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg kan godt se holdopstillinger fra foråret i PL. Når du har valgt kamp, så vælg “hjemme”

Har sendt dig en mms John

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg er ikke så vild med kiks, så heller en kage eller to

Lad nu være med at skrive når du har hacket Kingos prolog dit fjols

Johnnyboy er det mig?

Jeg er ikke så vild med kiks, så heller en kage eller to

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

BØrnehave...Enig med RMIR..
Tilbage Til Cykelrytterløbet..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Enig med Vulpius!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nøglen til god kundeservice, hvis det er det man er interesseret i, er i hvert fald ALTID god, klar og tydelig kommunikation.

Wuhuuu.
Jeg har fattet det... Hvor man førhen bare skulle klikke på selve kampen, så skal man nu første klikke på kampen, Ude/Hjemme, og finde opstillinger ( Når man sorterer i det) For hvert hold :- ) Kæmpe fremskridt til sitet :-D
PS.. Jeg har ikke været skuffet, og brokket mig siden 2012. Jeg var totalt pro før der gik farvelade og gamersite i det... Efter det, er det som om at design er før brugervenlighed. Synd :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Enig med RMIR.

Lortespil..!!

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Get a room. Kalvetunger :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvorfor fjerner I ikke Johns ligegyldige indlæg, Swush?

Buhuuuuuuu

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hvorfor svarer du på så ligegyldige indlæg ? Buuhuuu.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3