Forum

GEEEEEEEEEEEE ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆF

GF VINDER SØLV I ÅR, GF VINDER SØLV I ÅR, LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ, OG KULØRTE LAMPER


Forza Jyske hold. De styrer for hårdt❤👍👍👊👊😋😋🍻🍷

AGF-FCM 3-0.

Tak for hjælpen til FCM, jo indlysende at de ville hjælpe GF til sølvet
foran F(U)CK.

Forza jysk fodbold mafia, her står man sammen mod københavneriet.

Nu må GF så selv vise at de har fortjent sølvet, ved at klaske FCK i parken.

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-FFFFF

Det gik jo nemt og planmæssigt at banke FCK i Parken om sølvet, men alle ved jo også at GF er suverænt det bedst spillende hold i suppen. Sølvet er så hjemme nu, næste mål er at vinde Europa League 2021, måske der findes enkelte hold i europa der kan gøre lidt mere modstand end de hjemlige skodklubber.

Smed: Du staver for rigtigt til at være Agger.. Trækker du i vores ben ? Hvor er Vinen8 og Keviin Stur Ellegad ? " Vi vil viner" Det er der heller ikke meget af... Er Smeden mon glad for lidt ? Næppe :-O

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Vinen8, den ultimativt klassiske trådoverskrift. Man begejstres max ved minderne.

Lidt fjolletobak på Maritza sagde man da ikke nej til i de unge dage...

Vi vil viner. Kevin Stur Ellegad er den beste...
Mon der stadig er folk der husker disse guldhorn, fra Agger ? Tror jeg har gemt nogle et sted :-)
Hit me :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Barcalona er dolige

Skriver du om hvordan det ser ud i sølvkampen i morgen aften når FCK har vundet 3-0 over AaB eller skal jeg selv melde ind?

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Har du fået corona-kuller Benned?

Sidste 5 kampe ml Aab og FCK:

04.03.20 Cup Aab - FCK 2 - 0
01.09.19 SL Aab - FCK 1 - 0
11.11.18 SL Aab - FCK 1 - 1
13.05.18 SL Aab - FCK 1 - 0
10.12.17 SL Aab - FCK 1 - 1

3 sejre, 2 uafgjorte og en målscorer på 6-2 til de røde fra 9000,
hvad sker der for dig, Benned, - troede squda du var en agtværdig
og respektabel Brøndbymand, og så FuCK - HADER FCK og alt det
snobberi og svanselort de lede københavnertabere står for!

GO de røde, og self. også vores lille satellitklub, gymnastikforeningen,
fra én af vores sydlige forstæder!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Nu har Aab fuckede det op for Brøndby et par gange og det er vist på tide de kommer ned med nakken igen og hvis det så også lige kunne stoppe gymnastikforeningen lidt ville det være fint med mig, selvom jeg holder med Brøndby :-)

Jeg hader ikke nogen klubber det skulle da lige være Livarpool men der er hader nok for mildt et udtryk

Det er nu også mest for lige at drille Smeden lidt som jo har haft en fest siden suppen statede op igen pga gymnastikforeningens meget overraskende fremgang

Og når nu RMIR ikke kan få udgang og støtte op om de Sjællandske klubber så må jeg jo prøve selvom mine skriftlige evner ikke helt stå mål med hans skriv ;-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nah, troede squ du var ved at svigte Brøndby, Benned, det havde jeg det ikke
så godt med. Er selv skabs-brøndby fan, men det er ikke noget jeg reklamerer
med her i det nordjyske.

RMIR skal bare holde sig til irsk linedance og dansk stavgang, heri ligger hans
spidskompetancer, og det kan selv nogle udmærkede skriv fra hans side af,
ikke ændre på nogetsomhelst!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Wtf, har da aldrig set noget så klamt, hader Aab virkelig GF så meget at de bevidst vil forære sølvet til FCK? Så har man set det med, troede vi jyder holdt sammen...?

Ved da godt Aalborggenserne har kæmpe mindreværd over at Århus er jyllands hovedstad, men at fratage os sølvet? det vil blive husket og hævnet.

Nå heldigvis er FCK så ultra ringe at de kun kan vinde når de får det foræret. Det får de ikke af FCN, så meget ved man da. Men nuvel, det ser svært ud nu :-(

Forærer sølvet væk til FuCK?? Nu rammer du helt uden for skiven, Smed.
Ja, der blev så sandelig delt gaver ud i Stadionhallens cafeteria før, kampen,
men gaveregnen gik altså den anden vej. Vi mødte jo storkapitalens show-
team no. 1, og de var loadet med dineros. Vi fik en del mindre erkendtligheder
under takketalen, resten stjal vi fra dem i omklædningsrummet, mens tåberne
var ude at kvaje sig på banen :)

Jyllands hovedstad - nu stopper du satanrendeme, Smed. 9000 dobbelt AA
aka Nordens Paris aka Jyllands Juvel - vores gamle havneluder slår jer på
alle planer, og hun knepper også betydeligt bedre end både Helena Christen-
sen og ham kaossvansen i det lysegrønne tyl skørt med dickpicks'ene.

Jeg glæder mig til vi ses igen, Smed. Lynge har arrangeret et kæmpeshow
til næste års sæsonåbner, i halvlegen får vi besøg af gymnastikforeningens
BRONCE-hold, og de vil underholde os med flik-flak, vejrmøllesving og hele
og halve nelson'er. Vi glæder os stort til dette besøg fra vores sydlige opland.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Godt FCN. Så er det op til AGF selv. Brøndby MÅ de da kunne banke. Ellers hører alting da op

I det hele taget blev det lidt et undtagelses-år hvor alt bare går imod sund fornuft. Lidt a la den gang Herfølge blev danske mestre ....

Fair nok at lade Midtjyderne nyde et guldår - og ærlig talt kun godt for sporten at det ikke hvert år er et rent sjællandsk opgør - det skærper interessen - og for Danmark giver det måske flere talenter, når nu unge bonde-knøse fra den Jyske hede finder interesse for bold fremfor traktortræk eller kalvekast!

Meeeeen, stik lige piben ind - i ny sæson er vi tilbage til vanlig standard, hvor det naturligvis igen er FCK og Brøndby som sætter sig tungt på toppen, med FCN og Lyngby som klare outsidere ...!

Corona spillede også ind så fodboldåret vil ikke gå over i historie-bøgerne som et RIGTIGT fodbold år ... Og det samme gælder i ligeså høj grad andre lande i Europa - Se bare La Liga, her fik Real lov til at løbe med palmerne, omend Barca jo normalt har det højere niveau. Og i England blev det da helt galt ... Godt hjulpet af VAR og Corona nåede et decideret lortehold at tage guldet foran mægtige City, som jo er klasser bedre på alle parametre ... Så NEJ - Året blev lidt en fuser mange steder, og går absolut ikke i historiebøgerne. Et år der bare vil blive glemt!

Ged barberet!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

FCM har nu vundet guld, sølv, guld de 3 seneste år. Rene sjællandske opgør er vist ikke set i nyere tid, men nogen bliver åbenbart ved med at leve i fortiden. Realiterne siger at FCM nu er så langt foran de andre i suppen, at der ingen spænding er tilbage. Dødkedeligt. Kan ikke udtale mig om den spanske liga, da ingen af disse har noget særligt niveau i forhold til de engelske storhold med Liverpool, City, United, Chelsea, Tottenham osv osv. Der er ingen tvivl om at Liverpool PT er verdens bedste klubhold, og har været det i en rum tid efterhånden. Uanset at de er ude af CL, som jo blev smadret af Corona.

@ Smed. Sommetider skal man man bare lade så småtbegavede kommentarer tale for sig selv :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Arghhh Smed, troede sgu du havde lidt mere forstand. Det skriger da til himmels at kalde Liverpool verdens bedste klubhold - Vorherrebevares - I klarest erindring for sæsonen står vel hvordan de blev lemlæstet af City - og de fleste vil nok kunne bringes til at erkende at City er klart bedst i den række. Helt stikker det da af når du begynder at opremse United, Chelsea og tilmed Tottenham som værende hold der skulle overgå La Ligaens bedste - milde moses. Og hvad med Bayern??? - For ikke at gøre La Liga FOR forherligende vil jeg seriøst mene at Bayern vil kunne give de 3 nævnte hold et forspring på 5 mål, og stadig stå som vinder ... Det er useriøst Smed!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

MoxRacing. Det indlæg er upassende.

@19 ... det er ikke hende, men der er en slående lighed!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig med RICO... Dumt og direkte mangel på respekt for de involverede i denne henseende, ang demens og pleje af vore ældre... Trist man laver "jokes" på den slags :-(

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvorfor fan er det indlæg fjernet???

Er den kvalmende og ækle krænkelseskultur også nået hertil???

Vorherrebevares!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg var ellers klar med en fantastisk joke som sammenfatter AGFs vinderrus over Bronzemedaljerne, og så den kendsgerning at Århus efterfølgende er ved at uddø pga. Corona .... Men den må jeg hellere glemme, så ...

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

- Og hvad laver i øvrigt alle de Somaliere i Århus??? - Er det derfor Smeden altid kalder hans hold for Smedens Negre??? - Der er så meget jeg ikke lige forstår!!!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det kan der skrives bøger om.
Nå der røg et spansk hold mere ud af CL...ganske som forventet.

Barca røg som alle forventede, de slap billigt fra det med kun 2-8, heldigt for dem Bayern ikke gad folde sig helt ud. Jeg husker ikke om der har været spanske hold med fremme i CL på et tidspunkt, det er nok før min tid.