Forum

Hvilken betydning får de udsatte kampe for managerspillet?


Tjah. Der er vel nogen som mangler nogle spillere i denne runde.
Tilgengæld spiller de 2 kampe i en anden runde ;)

De store vindere er selvfølgelig de Esbjerg og Sønderjyskes fans, som har valgt med hjertet ;)

Vælger man med hjertet hvis man har taget Sønderjyske? Har du set deres pre season?

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Det betyder at de får 0 point og at spillet er så godt som slut for mig inden det overhovedet kom i gang

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Håber da så sandelig at de annullere 1 runde! alt andet ville være unfair!

Dælme noget af en slem bet for managere med spillere fra AGF, FCN, Horsens og
Randers.

Det kan man da kalde konkurrenceforvridende om noget, håber
Swush finder en løsning.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Odense og Mox, det er ikke første gang den slags sker. Det er surt ad hekvedes til, men en del af spillet :(

Jeg håber bare det blir i runde 2 der kommer en ekstra kamp, så sparer man transfergebyr ved at beholde de spilelre der har fået 0 i første runde...

Jeg er satme ellers også træt af det! Har præcis 0 FCK spillere, har Kusk som anfører men har både Bundu, Blume og Masovic!

En AGF sejr havde formentlig sendt mig i top 100...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Det er nu sket før det her. Vi skal bare nogle år tilbage. Selvfølgelig tæller 1. runde og selvfølgelig at blive konkurrenceforvridende, for spilles de udsatte kampe først i runde 4 fx, så kan folk der ikke har haft spillere fra de udsatte kampe, spekulere i at handle ekstra

Jesper Lindegaard Olsen2.990PræmievinderValideret KontoPræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Præmievinder
Har ændret mening: Vammen er naturligvis en mester til dette spil.

@Swush - FCN - Horsens er blevet programsat til på onsdag den 19.2.20! For at få kampen med i runde 1 kan I udsætte rundestart på runde 2 til efter kampen, og dermed må I udvide runde 1. Det vil ikke være fair, hvis I lader den være omfattet af runde 2, da det vil låse spillerhandler frem til runde 2 allerede på onsdag lige inden FCN-kampen fløjtes igang. Det vil alt for mange brugere overse.

Nu bliver FC Nordsjælland og AC Horsens spillet i denne uge, ved i om kampen tæller med så?

ChristianLovig605Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så de hviii

Prøv at se på kampprogrammet for spillet :-)

FCN kampen er nu med i første runde og handel til runde 2 åbner onsdag klokken 23.50.

Tak Rickrick for opdatering og stærkt arbejde Swush - så fik jeg lige mine to giftige FCN-spillere med i runde 1 alligevel :-)

Guskelov at vi får alle øst holdene i kamp i runde 1 .. havde været skandale uden. Så pyt med at der misses lidt jyske hold, dem er der jo alligevel ingen der har spillere med fra ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For fanden da også at det lige er AGF kampen der ikke kommer med!

Tror det er første gang nogensinde jeg har en god start på Superligaen og så får jeg ikke point for Bundu og Blume :(
Det er jo lige før jeg havde haft en chance for at stryge helt til tops hvis den var blevet spillet!
Så håber jeg fandme den kommer med i runde 2!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

RMIR, ja dejligt at vi fik FCK kampen med, så der kan uddeles minus til dem der var så naive at tro de kunne slå Esbjerg...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Super start du har fået Tom, men tror desværre ikke AGF kampen kommer på før runde 4 eller 5

Det kan ikke rigtig lade sig gøre før, i runde 2 spiller de mandag og i runde 3 spiller de fredag og så har de pokal kamp den 3/3

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja god start Tom. Føler med dig.
Tilgengæld kan jeg se at Nordland når at spille i denne runde.
91 i præmiepuljen med Kudus (K), Atanga og Masovic er altså heller ikke helt dumt ;)

Få nu reduceret i antal hold i den Suppe!!! - FCN-Horsens - tja, det da meget "sjovt", men sådan en kamp har jo ingen sportslig værdi! Vorherrebevares!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og det er jo for helvede kun fordi de spiller med fuld trukket håndbremse, og tager de bedste spillere ud - og så vel krydret med en grad af medlidenhed, at de ikke vinder sådan en kamp med 14 mål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Total overmatchet
Men nu får Horsens heldigvis to kampe hjemme mod AGF og Randers så de lige kan få rettet lidt op på selvtilliden med to 0-0 kampe

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Præcis min tanke - de spiller vel 0-0 mod samtlige jyske hold, og så er de måske med næste år igen. Men mening giver det ikke!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men selvom det var på en latterlig baggrund - og det ikke overhovedet giver FCN nogen værdi - andet end et smil på læben, så skal FCN alligevel have kredit - vanen tro har de smidt for mange point i starten af turneringen, og de er således nok ikke mesterskabsaspiranter, men de skal nok nå at spille om medaljer - og de har et sindsygt stærkt hold her og nu - med vildt unge spillere. Der er mesterskabs potentiale allerede næste sæson, hvor de vil matche de 2 kæmpe favoritter FCK og Brøndby. Lyngby har i øvrigt samme kurs!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Københavnerklubber, - min bare røv

Silkeborg sætter ufortjent point til mod en flok fallerede Danmarksmestre,
og de røde fra Aalborg rundbarberer taberklubben fra Vestegnen.

Det er i Jylland der spilles tiki-taka, olè olè!!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!