Forum

Kære Swush - hvordan kan lyngbyspilleren stå noteret med en skade opdateret 10.12.19 på jeres hjemmeside tilpasset mobilvisning, mens han ikke står noteret som skadet på den almindelige hjemmeside.


Hej Rune

Det relativt korte svar kan være at:
1. Skades-data cache's én gang hvert kvarter, fordi det er data som ikke ændre sig så ofte. Vi serverer altså op til 15 min. "gamle" skade- og karantænedata.
2. Vores data bliver serveret fra mange forskellige servere.

Du kan have ramt to forskellige servere, på et tidspunkt hvor den ene server har fået friske data, og den anden stadig viser tidligere chach'ed data.

Det er ikke de eneste to faktorer som spiller ind, men formodenligt de to afgørende.

mvh.
Peo - Swush.com

PS: Er der tale om to forskellige apparater/browsere, eller to visninger i én browser, hvori mobil-tilpasning er slået til i den ene?

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Hej Peo - tak for svar. Det er fra to forskellige apparater - fra en pc med explorer og fra en Iphone.
PC'en og Iphonen er dog stadig uenige, om han er skadet, selvom der er gået langt mere end 15 min.

Ok. De to apparater og deres browsere kan også godt "holde fast" i data på forskellige måder. Hvis ikke en alm. refresh/genindlæsning af siden har nogen effekt, så vil jeg anbefale en hård refresh, hvor browserens egen cache tømmes og genindlæses på ny.
Jeg er hverken Explorer eller iPhone -bruger, men jeg skulle det er ret let at gøre.

mvh
Peo

PS: Understøttelse af Internet Explorer 10 og 11 i vores spil vil snart ophøre. Inden for den nærmeste fremtid skal du benytte Edge, Chrome, Firefox eller anden moderne browser for at tilgå Holdet.dk.

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.