Forum

Hej Swush
Hvor får i fra at Erik S rører den og dermed får assisten? Som jeg kan se rører han den ikke og bolden ændrer heller ikke retning - derfor assist til Dyhr!
Ifølge Soccer24 er assisten også Dyhrs

Ændrer I?


Ifølge den officielle hjemmeside superliga.dk er Dyhr sat til assist, så man må antage det bliver rettet

Helt enig

Så vidt jeg kan se så har superliga.dk givet assisten til Erik S, men jeg kan godt nok heller ikke se at han rører bolden?

Hej
Synes efterhånden der er så mange fejl på assists! Den assist er da ikke Erik S’! Både Forza og Flashscore har det også til at være Dyhrs. Dame N’Doye fik også en mod Hobro, hvor han header ind i ryggen på en Hobro-forsvarer og bolden bagefter lander ved Sotiriou, som scorer!! Håber i ser på det

Meget svært at se, der må kigges på nogle slow-billeder. Sviatchenko har fået assisten på superliga.dk, og derfor bør han vel også få den her?

Der er ingen bevis for at han rører bolden og den ændrer heller ikke retning så hvorfor skulle han have assisten?

Det kan være at de har adgang til nogle billeder, som vi ikke har, og at det er derfor, at han har fået assisten. Netop derfor skal det undersøges nærmere. Kan også være, at det allerede er blevet gjort. Det er bare vigtigt, at det bliver undersøgt rigtigt, da 50.000 kan ende med at blive utroligt afgørende i toppen af spillet.

Hvis Erik S. ikke rører den, så skal Dyhr selvfølgelig have assisten.

Swush startede med Dyhr og ændrede til Erik S men har nu ændret tilbage igen til Dyhr så må gå ud fra de har undersøgt sagen

Bare giv den til N'Doye..

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?