Forum

Nu ved jeg ikke hvem der har de officielle målscorere, men på bold.dk står Jonas Wind som målscorer igår d. 16/8-2019 imod Randers FC, men herinde står målet noteret som et selvmål. Hvor finder man/I de officielle målscorere og bliver det evt. rettet til hvis Jonas Wind er blevet krediteret som målscorer?


Lige for at tilføje ekstra fakta, så er Wind også noteret for scoringen inde på www.superliga.dk som er den officielle webside.

Ufatteligt at han får det mål! Klokkeklart selvmål!

Pat Tate4.990PræmievinderTop 10%Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Skål!

Det er vel noget holdet.dk burde rette. Da han officielt får målet.
:) Ville hvertfald gavne mig en del da jeg har han som anfører i denne runde her.

Han får da på ingen måde det mål?

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Ahhh kan se han officielt har fået målet. Så burde danske spil, vel ændre mit tabte væddemål på ham som første målscorer nu?

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

DET ER FANDME IKKE I ORDEN! Wind skal da under ingen omstændigheder have tildelt et mål herinde, når hans forsøg end ikke er inde for målrammen. Det er definitionen på et selvmål. Det er jo fuldkommen latterligt.

Jeg har Jonas Wind på holdet og mener også at det er klart selvmål😂😂
Til grin👏

Nu må I snart forstå reglerne. Det er 4. 5. Gang jeg læser denne diskussion herinde. Har bolden retning mod målet inden den bliver afrettet ( og det har Winds afslutning ), er målet tilkommet afslutteren hver gang.

Bolden har jo lige netop ikke retning mod målet og ville have gået flere meter forbi hvis den ikke var blevet rettet af. Så klart selvmål.

Jeg har ikke Wind, men får han officielt målet er der jo ikke så meget at snakke om :) Videre :)

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Hold kæft hvor er det til grin hvis Divisionsforeningen ikke går ind og ændrer det til et selvmål.

Bolden er jo på vej tværs gennem feltet - det ligner at Wind forsøger at heade den over til Pieros.

Nå man Wind er muligvis hypet så meget, at Divisionsforeningen fraviger deres principper.

Det blev også frataget nu :)

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Det var sgu da også på tide!