Forum

I det 2. minut i kampen OB mod Randers, har Ryan Johnson Laursen en afslutning som Carlgren redder via stolpen.
Bør Laursen ikke blive krediteret for et skud på mål og Carlgren for en redning?
Ved godt der står skud på mål ikke er til diskussion, men det er pænt tydeligt at den afslutning bliver reddet inden den ryger ud via stolpen.


Har lige set den på bt.dk og det er klart et skud på mål og redning af målmand. Skud på mål er dog en joke herinde.

Åbenlyse fejl retter de jo, så skriv til dem via kontakt

http://www.superliga.dk/k-amp/2019-2020/august/ob-ra-nders-fc

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Takker. Har nu også skrevet til supporten via kontaktformularen

Har fået nedenstående svar fra Swush. Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Hej Søren,

Jeg må henvise til vores regler på dette område. 

2. Skud på mål

Skud på mål gives ved skud inden for målrammen, som ikke resulterer i mål. Der gives ikke vækst for 'skud på mål' ved scoringer, straffespark, ved skud på stolpe/overligger, blokeringer eller skud forbi mål.

'Skud på mål' leveres 100 % af vores datapartner og er ikke til diskussion

Opdatering på ovenstående. Tak for kaffe.

Hej Søren,

Ja, det er rigtigt. Jeg må lige få en kollega til vurdere, hvorvidt vi i denne sag kan gå på kompromis, og se bort fra, at vores redninger og skud normalt ikke ændres eller er til diskussion. Dette vil først ske i løbet af mandagen.

Sidst i kampen har OB's keeper et udspark, som hopper ned til Randers keeperen. Lader Randers keeperen den går, så er der mål. Er det et spark på mål?

JustInHome8.275Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
ikke noget