Forum

Hvorfor får han ikke point for afgørende scoring ! Han startede jo målfesten og ifølge reglerne som jeg ser dem skal han krediteres for afgørende scoring 30000 kr


Eftersom OB lavede et enkelt mål, er det FCKs andet mål i kampen, der tæller som afgørende scoring. Altså, tilfalder de 30.000 Peter Ankersen.

Ok tak men mærkelig regel eftersom OBs scoring falder da kampen er afgjort og ankersens mål på ingen måde afgør kampen !

Mener nu også at da OBs mål falder fører FcK med mere end en og derfor skal 1 målscore gælde

Mener at første målscore skal have bonus da OBs mål falder efter at FCK fører med mere end en

Så hvis OB havde lavet 4 mål i 2 halvleg og kampen var blevet 6-4 var det stadig 1 mål der var afgørende?

Det er fint som det er og meget let at overskue

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det mener jeg....for hver gang der bli'r udlignet er det næste mål men fører man med 2 er det altid først en mål der giver bonus

Følger helt trop med dig perks ! Det et da latterligt at hvis et hold fører med 10 - 0 og så der kommer en reducering til 1-10 at så er det målet til 11-1 der er en “afgørende scoring” ??? På hvilken måde er den afgørende og en scoring til sejr ?? Det er da klokkeklart at hvis er hold fører 3-0 og der sidenhen bliver udlignet til 3-3 så er et mål til 4-3 en afgørende scoring frem for den til 1-0 !

  1. 7 Hvis et hold vinder 10-1 og de er foran 10-0, er det målet til 2-0 der er afgørende. :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Regler kan altid diskuteres, men jeg er enig i, at det er let at overskue, som det er nu. En simpel regel.

Ja den er såmænd fin nok :)
Jeg forstår dog stadig ikke, at de ikke har ændret reglerne, så der gives en assist til den der bliver begået straffespark mod/eller som fremprovokerer et straffespark.
I tilfælde af at det er skytten selv, så gives der selvfølgelig ikke også en assist.

Man kunne forestille sig mange tilføjelser til reglerne :-) plus-points for antal hjørnespark og minus-points for antal frispark begået. Det må være statistikker, som Swush får eller vil kunne få fra dataleverandøren.

Har desværre ikke lagt mærke til men undre mig at Sønderjyske målmand kun får for en redning og FEKS havde han en redning hvor repost går ud til Vejle spiller som score til 1-0. Tæller repost ikke før redning??? Han fik Ikke for den.