Forum

hvorfor kan det betale sig at starte med over 10,000.000 og opefter ?

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: andet

Den tror jeg hellere du lige må uddybe...

Stemte: hvis en eller flere af ens spillere starter med et rødt kryds efter deadline

Hahah for helvede Henrik...

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Stemte: bedre spillere

Tror ikke du skal fortælle dit tip til alle Henrik ! Boomerangen rammer dig i nakken igen på et tidspunkt.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Stemte: andet

Det kan normalt heller ikke betale sig Henrik, hvis spillerne er prissat rigtigt så er det rigelig svært af få dem man vil have for 50 mio.

Hvis man har 10 mio i banken giver det gode renter men det vinder man ikke spillet på i hvert fald

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: hvis en eller flere af ens spillere starter med et rødt kryds efter deadline

Har du nu igen klikket på nogle auto genererede ufærdige billige hold og funderet over de mange mio disse har i banken? Det gentager sig op til hvert nyt spil starter op, og både spørgsmålet og svaret er altid det samme.

Stemte: bedre spillere

altid så negativ

Stemte: hvis en eller flere af ens spillere starter med et rødt kryds efter deadline

En gang for alle ja. Indtil næste spil starter op :)

Stemte: andet

Det er jo altid rart med penge i banken hvis dit hold går konkurs ! Der er også andre fordele men dem holder jeg for mig selv...desværre ! Pøjpøj

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere