Forum

hvorfor kan vi er kun spiller med et basishold ikke få lov et spille i fred men hele tiden få guldhold ind er det for ellers vinde de ikke noget ?????????????

bratwurst60Top 10%
det er da at tage piss på en når tv2 sender en over til oddset hvor vi har 3 kontrakter for hele spillet,det er da det vi skal bruge per omgang

Jo jo. Der syntes jeg helt sikkert det samme.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

say what?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det er virkelig tabubelagt at købe guldhold

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nu er jeg jo nok den kloge igen :-)

Tænker at han mener folk med guldhold der melder sig ind i de pulje som er lavet kun for basis hold og det er også tarveligt og der burde slås hård ned på dem, tænker de burde miste deres guldhold status og blive lavet om til basishold, swush er det noget i klare???

Ham der er grupper ejer kan bare smide holdene ud det ikke så svært :-)
Jeg har selv lige sendt Brian Svin ud efter en der ikke har betalt for at være med i min NFL gruppe...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

ahhh - tak, Benned - Nu forstår jeg hvad manden siger! Og så kan jeg også svare ham :

Jamen det jo på grund af at der ikke findes eller ses andre spillere på holdet! Du bliver nødt til at sende den videre, og bede vedkommende om at opløse gruppen, for herefter at samle nye managers, som så kan starte helt forfra!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name