Forum

Fredag 20:15 AGF - Viborg 2-0

Lørdag 17:00 Esbjerg fB - København 0-4

Søndag 12:00 AC Horsens - SønderjyskE - 0-2
Søndag 14:00 Lyngby - OB 1-1
Søndag 16:00 Silkeborg - Brøndby 0-3
Søndag 18:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 2-1
Søndag 20:00 Randers - Aab 0-0

Kom med jeres bud :)


Fredag 20:15 AGF - Viborg 1-3

Lørdag 17:00 Esbjerg fB - København 0-2

Søndag 12:00 AC Horsens - SønderjyskE - 2-1
Søndag 14:00 Lyngby - OB 1-3
Søndag 16:00 Silkeborg - Brøndby 1-2
Søndag 18:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 1-1
Søndag 20:00 Randers - Aab 1-1

Fredag 20:15 AGF - Viborg 4-3

Lørdag 17:00 Esbjerg fB - København 3-0

Søndag 12:00 AC Horsens - SønderjyskE 3-3
Søndag 14:00 Lyngby - OB 0-3
Søndag 16:00 Silkeborg - Brøndby 4-0
Søndag 18:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 0-5
Søndag 20:00 Randers - Aab 4-4

Fredag 20:15 AGF - Viborg 2-1

Lørdag 17:00 Esbjerg fB - København 0-2

Søndag 12:00 AC Horsens - SønderjyskE 1-1
Søndag 14:00 Lyngby - OB 1-3
Søndag 16:00 Silkeborg - Brøndby 1-2
Søndag 18:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 1-2
Søndag 20:00 Randers - Aab 1-1

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

AGF - VFF 3-0
EFB - FCK 0-4
ACH - SDJ 1-0
LBK - OB 2-1
SIF - BIF 0-2
FCN - FCM 0-0
RFC - AAB 3-1

Fredag 20:15 AGF - Viborg 3-1

Lørdag 17:00 Esbjerg fB - København 1-4

Søndag 12:00 AC Horsens - SønderjyskE - 1-3
Søndag 14:00 Lyngby - OB 0-1
Søndag 16:00 Silkeborg - Brøndby 2-3
Søndag 18:00 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 2-1
Søndag 20:00 Randers - Aab 1-1

<Slettet>

<Slettet bruger>

<Slettet>

<Slettet bruger>

AGF-VFF 2 1-2
EFB-FCK 2 0-3
ACH-SE X 1-1
LBK-OB 2 0-1
SIF-BIF 2 1-2
FCN-FCM 2 0-2
RFC-AaB X 1-1

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

AGF - VFF 4-0 (Danni Olsen og Amini med 2 hver)
EFB - FCK 0-4
ACH - SDJ 0-0
LBK - OB 4-0
SIF - BIF 0-4
FCN - FCM 4-0
RFC - AAB 0-0

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

AGF - VFF 4-0
EFB - FCK 0-3
ACH - SDJ 2-1
LBK - OB 2-2
SIF - BIF 0-4
FCN - FCM 3-1
RFC - AAB 2-1

Den var nem

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, og må erkende at jeg så lige godt en time af kampen!!! - Sådan en kamp kommer til at minde en om gode gamle dage hvor man kunne finde på at tage til Sundby Idrætsparks boldbaner eller på Kløvermarken en søndag eftermiddag, blot for at se en tilfældig fodboldkamp. Jeg er stensikker på at man kunne udvælge en random senior kamp - f.eks. på bane 7 på Kløvermarken kl. 16.00, og da se et højere niveau end tilfældet med AGF - Viborg!

Kors hvor er det elendigt!

En sådan kamp på Kløvermarken kunne sagtens være mellem hold hvor de end ikke har udstyret i orden - Målmand i hyttesko og sårnt!

Det som undrer en mest er at disse spillere - faktisk fra begge hold, AGF og Viborg, end ikke selv er klar over det når de laver noget hovedrystende lort - f.eks. når en forsvarsspiller eller midbanespiller for 3. gang i træk afleverer bolden direkte til en modstander. Da er det ikke sådan at han græmmer sig, næeh nej, det er som om at de bare er helt med på at der vil være en voldsom stor fejlprocent - og sådan er det jo!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Endnu engang ydmyges et jyde-hold.

Lækker målscore EfB har efter 2 runder :D

Ja, de er helt elendige!

Men for satan - Hvorfor skiftede jeg Kusk ud - Grynt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bare rolig RMIR jeg blir ikke ved hele sæsonen, men går ud fra, at nu er du også ved at have opdaget hvem Sanneh er ;)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Der er altid et eller andet ekstraordinært irriterende over at have skiftet en forsvarsspiller ud fordi man troede at han potentielt kunne være skadet...................-...Bum så scorer han med det samme sit første mål for sin klub hæhæ

@15 Jamen jeg har lige ladet et ord falde overfor Faxe - De er lidt tyndt besat bagude, og hvis han er så god så kan det ikke udelukkes at Fremad Amager giver ham et tilbud. For sådan en ung Gambaneser må det også være attraktivt at komme til hovedstaden, frem for Horsens, som jo i brede kredse er kendt som jordens røvhul! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fyn er fin og OB er til grin.

De var piv heldige med det resultat!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og Brøndby foran mod endnu et jyde-hold... "Sjovt" at se Silkeborg trække sig endnu mere tilbage efter de kom bagud.
De er BESTEMT ikke en berigelse af Superligaen. FØJ.

Hvor er det også bare sur røv for Lyngby at Jeppe kjær har muligheden for at blive hattrick-helt og samtidigt afgøre kampen og at han så misser på skammelig vis. Det var total mangel på kølighed og rutine det der.

Bortset fra ham der er Marketingchef hos Tipico - + måske hans mor, gud ved om der er nogle i hele verden som synes reklamerne med Peter Schmeichel og den gl. tyske keeper er morsom?

Vorherrepålokum ... og hvis ikke allerede Peter Schmeichel var pauseklovn, så er han det i hvert fald nu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

21 - har Kjær på et af mine hold...ville have pyntet lidt med et hattrick.

22 - Ja, især reklamerne, hvor han er i golf-tøj - ligner klovnetøj..

Problemet for de sjællandske hold er at de ikke holdes skarpe - De har simpelthen ingen modstand mod de Jyske hold. Brøndby mod Silkeborg er ren legestue - Ligesom FCK mod Esbjerg i går. Og senere bliver det spil til ét mål når FCN holder legestue mod FCM.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Slutspillet burde kun bestå af 4 hold, de bliver nok nødt til at lave det om - jyde-holdene + OB kan jo ikke give nok modstand.

FCK
BIF
FCN
LBK

Kom så Sisto - En mere, tak!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig i at FCN-FCM var ren legestue

Hvorfor dog sidde og håbe på Sisto hat, når han ikke er anfører - det troede jeg da alle havde??

Utroligt - Synes sgu jeg rammer det "meste" i den suppe, og ligger alligevel nr. bvadrr ....

Flot runde Smed, men hvorn dælen bar du dig ad i første runde med at lave så meget lort?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ved ikke :-(

Ser ud til rækken er brækket over allerede, som forventet med AGF i top 3. Bliver spændende om Brøndby kan holde sig deroppe.

AGF kommer ikke til at sætte point til før i runde 10 og 11.

Jamen jeg har også købt 2 AGFere - desværre de helt forkerte. Og ham Amini havde jeg købt uden nogensinde at have set ham. Ham sælger jeg igen efter jeg har nu har set ham - Han er simpelthen for grim!

Måske det i virkeligheden bare er noget man skal være i den klub - Spelmann f.eks. OMG - En ting er at man lader et skæg gro, noget andet er at når man så finder ud af at det ligner en mellemting mellem candyfloss og langt røvskæg, ja så fjerner man det sgu igen. Men nej!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 32

Så har da ikke mange muligheder for Man Utd spillere når PL starter.. Med Zlatan blev de lige endnu grimmere :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Så er der cirka en time til Sisto præsenteres i Celta Vigo.
Fondsbørsen skal lige lukke først (kl. 17.00), ren farce at FCM melder ud for lidt siden at han skal spille mod Silkeborg i morgen. Steinlein burde politianmeldes for foragt for Børsen, selv min bedstemor har gennemskuet det håbløse spin der foregår derude, sgu snart værre end i Don Ø tiden...

Jeg solgte Kusk og købte Sisto til mit hold..........wow så fortjener man heller ikke noget som helst hvis man kan være så fed en idiot......hold kæft en amatørfejl........

35): Jeg overvejede at købe Kusk, men han blev meldt tvivlsom, og skulle spares, så han var frisk til midtugens kamp, og så er han med alligevel. Man skal ikke altid tro på alt, hvad der bliver meldt ud. Mht. Sisto, ville jeg nok ikke have købt ham, da rygterne har svirret de sidste dage, om et snarligt salg. Han er simpelthen for dyr, at invistere i, med den usikkerhed.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

36# Med hensyn til Sisto har du i teorien ret men jeg lod mig forblænde af hans præstation mod nordsjælland og glemte alt andet.............med hensyn til Kusk så kan jeg i alt den tid jeg kan mindes managerspil genkalde at tommelfingerreglen for mig hvis der er noget som helst der taler for at sælge ham så skal jeg endeligt beholde ham og modsat hvis jeg ikke har haft ham pga han har været bænket eller spillet dårligt så skal jeg endeligt købe ham......................-.............alligevel bliver jeg ved med at fucke op i det................det er klassisk kusk..............når du har solgt ham.....bum dobbelt målscorer...........jeg synes han er en symmpatisk mand i interviews men i managersammehæng hader jeg ham som pesten................men jeg har kun mig selv at skyde skylden på..............jeg håber at sisto på en eller anden måde spiller mod silkeborg og så bomber 2 kasser ind

iøvrigt er det fløjet hen over hovedet på mig at fck pludesligt skal stille med Høgli og Antonsson men Augustinsson må være blevet skadet i mellemtiden og johansson ja det ved jeg ikke?

Jeg havde Kusk fra start ... og solgte ham så på lige det tidspunkt hvor han gik amok i sidste og denne kamp. Ja, Sisto skulle selvfølgelig have været solgt - Man vidste jo godt at han var på vej til Celta. Fornemt skifte for gutten, men han skal godt nok løfte sit niveau med 30-40% hvis han skal have en chance for spilletid i den klub - som rent niveaumæssigt ligger 15-20% over de bedste PL klubber. Havde nok været godt for Sistos udvikling hvis han var kommet til Man. United, Tottenham eller Chelsea, så han lige kunne få et par år på et lidt lavere niveau!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Augustinsson blev skadet forleden og var meldt ude af truppen allerede forleden dag

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det er useriøs research fra min side jeg tjekkede holdet.dk og der stod ingen skader og karantæner....så det var det.............og med hensyn til Sisto ja jeg har bare været totalt blank når det kommer til hans skifte..................N-ogle gange overvejer man bare hvordan det er lykkes en at ligge som nr lort når samtlige tophold har bombet derud af ufatteligt!!!

38): Johansson havde jeg på mit hold, men sad på bænken hele kampen, så -5000. Men det bliver nok sådan, så længe de spiller så mange kampe, så bliver der rokeret rundt. Jeg læste et sted, at inden jul, kommer FCK til at spille op mod 34 kampe, hvis det bliver til gruppespil. Så ved jeg ikke om pokalturneringen er med.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Nå men jeg kan tydeligvis ikke koge sten på suppen så ol-bold det er der hvor det sker!!!!!

Høgli var jo en gave. Det pisser mig mest af at Santander ikke snart giver noget. Kusk var svær at forudse. Tror også mest det er Basis hold og folk der ikke følger med, der har Kusk i dag :-)

44# Jeg nægter simpelt hen at sælge santander!!!!!

Jeg spiller så tåbeligt at have Santander på begge hold i stedet for at blande kortene. Troede bare Santander var must..Men det er slut nu.

Jigsaw og Smed, jeg har også Santander på begge mine hold, som kaptajn, og jeg er heller ikke meget for at sælge ham. Når han endelig scorer sker det tre gange... i samme kamp! For målene de kommer! Helt sikkert!

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Santander er Suppens svar på Messi/Ronaldo ... Han er på hele turneringen igennem, medmindre han er skadet! Men det er bare ikke hver gang han skal være anfører. I denne runde var det for oplagt at gøre Onuachu til kaptajn - Han kan nærmest ikke undgå at lave hattrick mod totalt lamme Silkeborg!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Onuachu forlod træningen i dag små-humpende.

Ja, og det ligger vist fast at de bliver nødt til at amputere ... Men først efter hans hattrick :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Han skal alligevel ikke bruge fødderne til noget for at lave hat

Stuckler kan dog heller ikke undgå at lave 3-4 stk

Lidt forsinket, men nu er Sisto bekræftet i Celta!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kilde?

Spansk radio!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, hørte det også. En pose Sisto og Pepsi Max fejrer du det med RMIR?

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

De har sagt det siden i går

Hmm stuckler overhovedet ikke i truppen. Nu stopper det satme..

Hvem er han?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu må dommere og ansvarlige sgu gribe ind. Sønderjyske spiller svinsk og ligesom Horsens, Esbjerg, Viborg, Randers, AGF m.fl. er deres primære våben at destruere modstanderen med det der minder om en ny Jysk kampsport. Lyngby spiller pænt, poleret og ofte flot teknisk fodbold, men de smadres af uintelligente fodre-karle! Jeppe Kjær (Suppens svar på Messi) er lige blevet FLÆSKET i et begavet fremløb - Giv da nu for helvede direkte RØDT for den slags idioti!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lyngby sætter lige nordtyskerne på plads.

Sisto - Grynt!

Onuachu på bænken!!! - Er træneren bankestiv???

Nu stopper det fandeme!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 62 Superligaen.... Du ved aldrig, hvad du får.

Hvad fanden er det for en mærkelig opstilling?

Klassisk Thorup. Politiet har hentet Steinlein nu.

Silkeborg har intet at gøre i Superligaen. Kæft, de er ringe.

Det er også latterligt at sådant et hold kommer op - Havde man haft lidt selvforståelse havde man erkendt at man ikke havde noget at gøre i den liga, og bedt om fritagelse. Det er jo en skændsel. Men OK, FCM er ikke stort bedre!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Novak skal da ikke have 50.000 for clean Sheet. SWUSH???

Nej, det skal han ikke, Smed. Men ifølge Swush, er han slet ikke blevet skiftet ud. Og der var vist ikke spillet 60 minutter, da han blev udskiftet 🙄

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Nu skal i stoppe med at træde på en mand der allerede ligger ned!!!!!! Jeg har fucking Novak på 2 hold. Jeg kaperer det simpelt hen ikke hvis han skal undgå bonus for at være skiftet ud et par sekunder for tidligt! Han står regisreret som 60. så det må være godt nok

Korrekt. Han blev taget ud samtidig med Halsti i 59. Årsagen til Swush ikke har registreret det, er at de ikke har oprettet Munksgård i spillet.

Og så kan man jo videre undre sig over hvorfor Munksgaard ikke er oprettet i spillet - Det har længe været kendt at han var udtaget til truppen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Man skal spille i fulde 60 minutter. Det har man ikke hvis man skiftes ud inden minut Nr. 61 starter. Swush kamprapport har i øvrigt Halsti ud i 59.

Smed det er vel bare et argument for netop ikke at tage bonusen fra ham da de folk der reelt set har købt novak jo ikke har haft muligheden for at købe munksgård i stedet for (selvom det er usandsynligt at man havde gjort det så holder argumentet alligevel)

Patetisk Jig

Hvad fanden mener du med patetisk din klaphat...........er det patetisk når folk mener noget andet end dig? Og jeg har jo netop ikke lagt skjul på at jeg har Novak så jeg har jo spillet med åbne kort så det kan være mange andre ting men ikke patetisk

Det kan være du mener det er forkert eller det er et dårligt argument men vær sød at lære være med at kalde mig for patetisk

Undskyld ordvalget. Men kendte ikke andre ord for at stædigt fastholde noget man godt ved er forkert for egen vindings skyld. Hvad vil du sige til alle de mange tusind der ikke har Novak? At fastholde du har ret? Læs reglerne.

Fuldstændigt tilsvarende situationer har været oppe flere gange tidligere - og også med bølgerne gående højt, men Smed har ret mht. hvordan Swush håndterer clean sheet - Spilleren skal op og ramme minuttal 61 førend der gives bonus.

Vi har i tidligere tilfælde set forsvarsspillere med minuttal 60 som ikke fik bonus! Husker endda en masse snak om at forsvareren havde været på banen i måske 64 minutter, da der var lagt tid til ved halvleg - men ej heller det tæller med.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis du læser den retorik jeg har brugt igen smed så vil du opdage at jeg ikke fastholder noget stædigt nogle steder..............jeg skriver det er vel bare et argument for det modsatte og man kan iøvrigt ikke stædigt fastholde noget som man kun har skrevet 1 gang..........din retorik er meget manipulerende og tillægger mig nogle værdier jeg ikke har......................-....Men du har ret ifølge reglen om at man skal være på banen i 60 ordinære spilleminutter for at få bonussen så skal han ikke have den men jeg udpegede bare det uretfærdige i ikke at være haft muligheden for at vælge munksgaard og straks angriber du mig med meget misledende retorik prøv at læs det jeg skrev igen og så vil du nok indrømme at din retorik er alt for upræcis

Der er såmænd ingen bølger der går højt her :-) jeg gjorde opmærksom på en fejl i @68. Har selvfølgelig også skrevet til Swush direkte. Vi afventer hermed dommen. Men regerne er ganske klare. Og det kan let dokumenteres hvor mange minutter Novak spillede.

Jeg har allerede undskyldt for ordvalget. Og det var møntet på @70. læs selv dit indlæg @70 igen og bedøm retorikken i det. Her synes du det er synd for dig selv at gå glip af bonus pga nogle sekunder for lidt i spilletid. Hvad synes du alle os uden Novak skal mene om det indlæg? Vi tror jo du mener sidste sætning alvorligt "det må være godt nok" når der ingen smiley er. Stædigheden indtræffer så i 74 :-)

"Snap out of it" ... eller jeg slår vildt omkring mig!

Mens vi er ved fodbold så fortsætter elendigheden - Hvad laver Horsens i Suppen? De får jo Brøndby til at ligne verdensmestre.

Og hvad har Horsens yderligere gang i ... Det er gået fuldstændigt forbi min opmærksomhed at de har fået en kvinde som træner!?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu må du stoppe jeg kan ikke "stædigt fastholde" noget jeg aldrig har påstået smed!!!!!!!!!!!!!!! Ingen steder har jeg hævdet at jeg har ret. 70 oh 74 har da ingenting med hinanden at gøre. 70 omhandler ærgeligheden i at være gået glip af bonussen et par med nærmest mindst mulig margen...........jeg hævder intet sted af jeg har ret der.........i 74 bringer jeg spørgsmålet op i forhold til retfærdigheden i ikke at kunne have valgt munksgaard ingen sted hævder jeg at jeg har ret i forhold til reglerne ergo kan jeg ikke "stædigt fastholde" noget jeg ALDRIG har fastholdt vel!!!!!!!!!!!??????

Fint nok så

@84/Jig .... Synes du skal insistere på at få en ordentlig undskyldning fra Smed!

@85/Smed ... Fint nok? - Arghhh ... Synes du skal ridse reglerne mere tydeligt op!

Lååålålålåååååå..........-..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt Horsens. BIF er i krise. Ud med Zoringer. Forza jyske hold

GGGGGGGGGG FFFFFFFFFF ligger snart Nr 2. LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅL-Å

Kom så Randers. ågf's fans er uudholdelige for tiden. Ned på jorden og tilbage til BUNDEN, hvor de hører til.

BUM! SMUKT, Randers!

BUM BUM! Det bliver smukkere og smukkere, Randers!

Suk

Er du RMIR's fætter? :-)

"GGGGGGGGGG FFFFFFFFFF ligger snart Nr 2. LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅL--Å"

Det gør agf så ikke. HA! Efter næste runde er agf ude af top-6 :D

Du er klar over det søndag i dag ikk?
Godt det ikke er mig der har tømmermænd på jobbet i morgen

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Måske ÅGF skal korrigere målsætningen for sæsonen nu. Mon ikke man skal stile mod bare medaljer, i stedet for Guld?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg syntes jeg hørte noget kvækken om at AC får BIF til at ligne verdensmestre?

Ac gør da netop det modsatte af hold som Esbjerg, Silkeborg (FCN) der knækker totalt sammen når de kommer bagud! Fantastisk comeback af AC, der med lidt held kunne være endt med alle 3 point idag!

3 kampe spillet, og i alle 3 kampe fik vi point, samt havde muligheden for at hente en sejr! På trods af at have mødt sidste sæsons 2,4,5 med 2 udekampe! Ganske godkendt sæsonstart! Godt på vej imod målet om en top 11, og forhåbentlig endnu bedre end det...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Ja, og hvor er det bare typisk Brøndby - Spiller til at føre med 3-4 mål efter bare ½ time - Kommer mere end fortjent foran med 2 mål, og SÅ går der nonchalance og gummiben i den. Men enig, ganske flot kommet tilbage af Horsens fra en ellers håbløs situation - Måske det alligevel var positivt at de fik en kvinde som træner! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig i det hele :) Og hende den langhårede på trænerbænken er vi umådeligt glade for!!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

FCK stiller med 4-5 spillere der ikke er faste i starteren.. Og vinder 4-0....
Suppen er afgjort... Lad os kigge frem mod verdens bedste liga... PL skal granskes nøje.. :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det gik vist lidt stærkt. Du mangler et "la"; et "og" og et "også", John!

Retter den lige for dig : "Lad os kigge frem mod verdens bedste la liga ... og PL skal også granskes nøje..

Ellers giver det jo overhovedet ingen mening!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

La Liga er overrated.. Kun 3 hold kan noget... I PL er der 4-6 hold der kan vinde... Det findes bare ikke i La Liga.. Sad but true...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Antager at "de 3" er Barca, Real og Atletico!

Vi er enige om at de er de 3 bedste - enig.

Resten kan ikke noget? - De kan næppe vinde La Liga - Enig! Men om de "kan noget" resultat- og spillemæssigt - Det vil jeg mene! Smag på Sevilla. All-Time rekordholder i EL - og med samlet sejr 3 år i træk en rekord som formenlig aldrig bliver slået!

CL behøver vi ikke sige meget om - Det har i efterhånden mange år været et nærmest rent slutspil for La Liga klubber!

Valencia - Villarreal - Celta - Sociedad - Bilbao er klubber lidt under top 4, men alle på højere niveau end noget PL hold.

Men faktisk utroligt at La Liga kan vedblive med at være så meget bedre, for samlet set er der jo langt flere penge i PL, som er toppen hvad det angår - og langt flere tilskuere i Bundesligaen, som er toppen hvad det angår.

I øvrigt ikke enig i at 4-6 hold kan vinde PL - 3 hold kan vinde : Arsenal - City - Chelsea!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

La Liga er den stærkeste; bare se på antal hold i de sjove kampe i Europa (fra kvartfinaler og frem).
Jeg vil dog hellere se Swansea-Sunderland frem for Getafe-Elche.
PL er stadig den mest underholdende.

Så er du alligevel ikke RMIRS fætter. Pyh!

La Liga er 100 gange bedre end knoldsparkerligaen PL og sådan er det bare. Basta! :)

Hvad skal Rafa koste i suppe spillet?

2,5 mio.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Os med Sisto får ham vel bare sat ind på Sistos plads gratis?

Altså for helvede da. Og nu går den kulørte dagspresse helt i selvsving. EB har det som ypperste forside historie, at Rafa bliver Suppens største stjerne nogensinde.

Vorherrebevares!

At FCM øjensynligt vælger at signe ham siger mest af alt noget om at de er drevet af rene amatører.

Det er vel 8-10 år siden at Rafa havde niveau der blot i glimt mindede om høj klasse - De sidste 5-6 år har han været en skandale, og helt elendig uanset hvor han har været. Betis har ham end ikke god nok til 2. holdet, og manden er totalt ude af form, og der er overhovedet ikke udsigt til at han nogensinde skulle kunne bidrage med nogetsomhelst.

Hvad fanden vil de med ham? - Hvad er succeskriteriet? - At han i måske 3 kampe skal være "med" - og "alle" siger man kan se at han er "på vej" tilbage, og derfor spiller som en gammel mand.

Han er sikkert stadig god til at tage straffer - så måske de bare har købt sig en spiller som med stor sandsynlighed kan score på et straffe!

Men han har en smuk kæreste!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

For en gangs skyld enig. Van Der Vaart vil ikke kunne komme på holdet i nogen jyske klubber, når de først ser hans aktuelle niveau.

Måske klubber som FCN eller Lyngby kan bruge ham..

Kommer Van Der Vaart til superligaen ? Ved ikke hvor god han er mere men så er der i det mindste en spiller i den danske liga man har hørt om.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Gentager lige mig selv:
Silkeborg har intet at gøre i Superligaen. Kæft, de er ringe.

Silkeborg er ikke gode, men det er svært at vurdere deres reelle niveau mod et klasse mandskab som Lyngby. Silkeborg skal sammenlignes fair mod andre jyske hold.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

AGF er ligaens mest USYMPATISKE hold. Fy for helvede.

Er de flyttet til københavn da ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ingen tvivl om at Zanka så til gengæld, er den mest usympatiske spiller der er i suppen. Mage til arrogant røvhul skal man lede længe efter. Det var FULDT ud fortjent at Sønderjyske fik en uafgjort imod Fck. Så står han bagefter og lukker så meget nedladende lort ud, på den mest selvfede klamme måde. Hader den fyr....

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Zanka har kant.. Det vil alle jo gerne have....
Bedste forsvarsspiller i suppen... Uden sammenligning :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Zanka gør en dyd ud af at ligne selveste Beckenbauer når han med oprejst pande, fremskudt bryst og kælne boldberøringer fører bolden frem over banen ....

Og jeg tror det er helt bevidst at han gør sådan ... I bund og grund mener han vel nok bare at han simpelthen er for god til overhovedet at spille i Jylland!

Han mangler dog nok lige et nøk førend han rammer Beckenbauers niveau!

Ja, han er lidt af en provocateur!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fint med kant, hvis man har lidt mere at have det i, end Zanka har John. Arrogant er ordet og ikke provocateur. For han tror jo selv på det bræk han konstant lukker ud.

Er du klar til PL smæk RMIR? ☺️

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Er for iøvrigt helt enig i din betragtning om, at Zanka mener han er for god til at tage turen til Jylland....

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har altid en stålfast tro på at have valgt et sindsvagt hold inden turneringen starter - og det gælder bestemt også til PL. Men må indrømme at jeg måske har behov for lidt "Hvide-Sande-Magi", for i de senere spil er det mest af alt blevet til lort på lort. Helt VÆK i begge OL spil ... Og trods en genial start i Suppen er der også gået gylle i den.

Skal sgu have et boost i spillene, men måske det først kommer til La Liga, hvor jeg allerede har helt styr på Leganes!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

La Liga er jo der du får størst stryg..

Trænger også til et boost af de helt store. Satser på at det kommer i den kommende PL. For hold da op hvor har jeg været ringe i de sidste mange spil🙈
Hvor sygt er det at give en mia. for Pogba?!?! Og så har de endda fået ham sort..😜😂 Kan slet ikke se at han er halvdelen værd..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Zorniger viser simpelthen manglende kvalitet i sine beslutninger. Der er overhovedet ingen grund til at stille med et hold af den kaliber for at slå et tåbeligt Jysk hold ... Han kunne så mageligt stille med et kombineret 2. hold/Ynglinge-hold, og så gemme de bedste til vigtigere opgør!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det er jo spild af kræfter og lidt det sammen med FCK i går, de havde jo vundet lige meget hvor mange de havde sparet til deres Europa kampe onsdag-torsdag

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Fortæller du mig at dem der er de bedste Brøndby har?

Hahaha - de bliver da udspillet på Århus Stadion om en uge, derom hersker der ingen tvivl, for Duncan is BACK.

Schyyy. Ågf er ikke engang i top-6 mere. Ren walk-over for Brøndby.

Benned ingen Pukki kaptajn, hvad fanden? ;)

Ja det jo helt til grin så elendig jeg er til at ramme den rigtige anfører, men havde jo en ide om at SønderjyskE var et godt hold, men der tog jeg jo helt fejl igen

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hehe..
De 4 "doligste" jyske hold har scoret 12 mål tilsammen.. FCK og Brøndby har scoret 15.. hver.....

Forza jyske hold.. :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Nederen I har sat Passlack som angriber, når han ikke er det. Troede lige der var et scoop i sigte inden I åbnede spillet. ;-(

Hvor fanden er mit held blevet af?! Kæmpe chance til Fisker med Lundberg assist. Klasseredning hvorpå den falder ud til Marxen(min anfører) som også brænder. Begge i det lille helt. Fuuck hvor er det dog klamt.. Hader så meget det lort her(tudeprinsen er igang)...

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har fisker på alle hold, Lundberg på 2 og Marxen anfører på 1... En eller anden gang må det da lykkes....🙈

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nå for katten... Det fortsætter... Lundberg brænder straffe.. Det er jo helt håbløst det her!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

136 Godt der snart er la liga!!!! Og vuelta!!!! En ny dag en ny chance!!!

Ja Fuck den suppe..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Du skal jo bare vælge de rigtige folk Johnny ;o)

Lidt dem der lå til højrebenet. 2 mand OOP. Men kan ikke ramme en skid..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Vel ingen grund til at fortælle at jeg solgte Rask, til fordel for Marxen, da jeg opdagede at Marxen startede på midten, på 2 hold til denne runde... Det værste var at jeg sad og glædede mig da han scorede, fordi jeg var overbevist om at jeg havde ham... Kan snart ikke klare mere!!!🙈🙈🙈🙈

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@141 OMG ... det lyder usmart - og det ligner et muligt hattrick!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bare rolig. Frederik Holst scorer mindst 4 gange i Århus. :D

Om Holst så scorede 10, hjælper det ikke på min irritation over fejl investeringer og KONSTANT uheld i spillene... Jeg er en bitter bitter mand!!! Hver weekend☺️

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tænk, hvis du var Silkeborg-spiller/fan... 0-10 på hjemmebane. Mon de går efter en rekord?

Tænk, hvis du var Silkeborg-spiller/fan... 0-10 på hjemmebane. Mon de går efter en rekord?

"KlodsHans" rødt kort.. Forza jyske hold :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

"Schyyy. Ågf er ikke engang i top-6 mere. Ren walk-over for Brøndby."

Det er lettere end en walk-over.
AGF er til grin.

Fuldstændigt meningsløst at spille en turnering med de Jyske hold - De må sgu få sin egen række hvor de kan spille det der primitive spil. Det ødelægger simpelthen niveauet for de Sjællandske hold. Og det kan strengt taget heller ikke være sjovt at skulle møde østholdene og hver gang vide at de er chanceløse!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Alternativt skal man lave en handicap regel hvor østholdene ikke må stille med mere end 3 førsteholdsspillere når de møder de Jyske hold!

Eller at de spillede 8 mod 11 ... !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

128, smed ;)

@128 ... A hwa???

LåååLåLålåååå .... Lålålålålålå .... ååååå...LÅLÅLÅLÅLÅ ........ Og vi sejled op ad åen ... Lålålålåååååh lålååååå.....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@151 ... Han er ude og grave sig ned i haven!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hahaha...0-7 og det er ikke slut endnu... Holst skal også lige score!

Og nu Hjulsager hat ....

Når de 12- 0???

Skandale!!!!

Hvordan tager Scary Eyes det???

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor har Pukki fået Hjulsagers mål? Og assisten kan da aldrig blive Larssons medmindre Hjulsager får det mål.

Nu har de taget Pukki ud - så den bliver nok kun 10-0

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

"Hvorfor har Pukki fået Hjulsagers mål? Og assisten kan da aldrig blive Larssons medmindre Hjulsager får det mål."

Giver ingen mening. Få det nu fikset Holdet, ingen grund til at gå mod alle livescores og TV osv.

Hæhæ jeg fik solgt Finnborgasson og købt Duncan genialt skifte jeg er jo helt væk i suppen der var vel omkring 300.000+ points tab i det skifte lol

Kampen forventes annulleret pga bombetruslen. Jvf DBU.

Kampen forventes ændret til 0-3, da AGF udtræder af Superligaen. Jvf. Divisionsforeningen.

De havde jo advaret om bombning i AGF inden kampen :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Der kostede Zanka lige et mål ved bare bevistløs at løbe med angriberen, som jo ville være flere meter off-side hvis han holdte linien, og hvorfor fortsætter han så ikke bare med modstanderen i stedet for at sætte en tackling ind på ham når nu han var ude og løbe med ham

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Santander er et must :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Forhåbentlig ikke på Søndag Benned( jeg har solgt ham). Apropos Zanka så lavede han mindst 2 straffespark i går.

Synes det er længe siden vi har set 2 så stærke hold i Suppen. De spiller sgu ganske godt begge hold, og de står godt til hinanden. Det er ikke dårligt - til gengæld er det skidt at de 2 er himmelvidt bedre end de andre i Suppen. Der er mere end 1 klasses forskel ned til de næste - som formodentligt er FCN og Lyngby!

PS) Fremad Amager - Skive 5-0!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det ser godt ud med BIF. Jeg rammer en en ok runde... Nu skal Novak og Duelund lige ramme dagen.

Greko ligner en der har absolut nul selvtillid.

Det gør de vel alle... Kom dog igang!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

To klokkeklare straffespark inden for et minut, som ikke bliver dømt, så det sgu heller ikke nemt.

Vakse kommentatorer "omkring os er der stående fans der rejser sig..."

Det havde vel rejsning så?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jo jo ;)

4 gange Øst mod Vest gav 12 point og 9-0 til Øst

Slutspillet er jo allerede på plads
FCK
BIF
FCM
AaB
Lyngby
FCN

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

FCM og ÅB har intet at gøre i det slutspil!

I næste sæson deltager HB Køge, Fremad Amager og Roskilde, så der kommer bare en anelse kvalificeret modstand til FCK, Brøndby, Lyngby og FCN!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mon ikke Søderjyske og Randers skal skiftes ud med FCN og Lyngby? Ellers ser det meget fornuftigt ud. 4 jyske ud af de 6 øverste, præcis som det plejer at være :-)

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Mon ikke AGF rykker ned?
Synd for Duncan, at han skal spille på så dårligt et hold.

Sgu da godt at de eneste kvaliteter kom væk fra den klub i tide. Wieghorst og Aabech bliver trods alt skånet for at være helt til grin. Hva så scary-eyes? - next stop Brabrand!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Er der nogen der ved hvorfor fanden simon kroon ikke er med overhovedet?

Han blev skadet under opvarmning. Jeg sad med sønderjyskes twitter og lukkede ned minuttet inden han blev skadet, da der skulle hentes pizza. Fedt at have købt ham!!!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

180# Jeg ændrede anfører fra fck-spiller til Simon Kroon jeg skulle jo hente nogen point tænkte jeg. Det er jo fuldkommen umuligt at gardere sig mod sådan noget! Lortespil!

Havde ham såmænd også som anfører på det ene. Købt på 2 hold..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Smart at sælge Everton målmanden - Foreløbigt med 2 reddede straffer!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

183# Hæhæ jeg solgte ham på de hold jeg havde ham på klassisk! I stedet for har jeg Aguero på lynholdet i en meget vigtig topduel hvor jeg indtil videre ligger nummer 2...............straffesp-ark aguero..................l-ang næse håber han når at få scoret droppede oven i købet at købe stanislas på lynholdet det var fandme genialt gjort af mig!!!........jeg er også umådelig glad for ingolstadts scoring i 89. minut!!!

Her blev han beholdt på et hold der ligger ti tusinde og lort! Og et udebleven Walcott hattrick, så kører det bare.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

jubii!!!!!!!! Så var jeg sgu lige ekstrem heldig på lynholdet, så skal den bare holde til på mandag.................Bo-urnemouth reddede min røv på trods af at jeg havde fravalgt stanislas så scorede de 6 mål vanvittigt held!!!!! Det luner