Forum

Det er ikke de helt store overskrifter der trækkes frem når det ellers nu er en kendsgerning at Krohnen skifter til en af verdens bedste klubber. Sikken et match!

Krohnen har aldrig de store armbevægelser - og han får slet ikke den kredit som han fortjener! - Han har gennem flere år været Danmarks bedste fodboldspiller, og han har eksempelvis med afstand højere klasse end den mere hypede Christian Eriksen.

Krohnen har bare lagt yderligere til hans spil de sidste par sæsoner, og har været stensikker starter i Celta - og ofte banens bedste i hans kampe - og dette vel at mærke i verdens stærkeste liga.

Nu skifter han så til Sevilla, der er blandt de 5 bedste klubber i verden - Vandt lige helt uproblematisk Europa League, og de kunne sagtens have spillet semi i CL.

Stærkt Krohn - Bliver herligt at se ham i ny stærkere klub - og i næste sæsons CL!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja flot. Bliver bænkevarmer. Men får sikkert ok løn for det de to sidste år af karrieren. Sevilla er ok i europa leauge men har intet at gøre i CL.

RMIR du har måske ret i at han DK's bedste spiller, men som Smeden skriver så bliver bænken hans destination, i bedste fald vil jeg tilføje. Han kan dog smile hele vejen ned til banken + han får lov at opleve et af verdens bedste hold helt tæt på.

Krohnen kommer til at kæmpe sig til en plads, på en midtbane der vil få enhver PL klub til at savle - men jeg tror han hurtigt får tilkæmpet sig en sikker startplads. Tror kun han får 1 år i Sevilla, så står den på Real Madrid eller Barca! - Han kunne godt udgøre offensiv midt sammen med Rakitic, og både Messi, Neymar og Suarez vil begejstres og til overflod få den ene geniale frispilning efter den anden!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja han vil sikkert kunne forstærke Barca´s midtbane, for den er godt nok gennemsyret elendig. Ikke én ærlig kreativ spiller derinde, Rakitic er alt for usynlig, dribler alt for meget og har alt for mange boldtab. Barca lever på deres front trio og relativt stabile forsvar når modstanderen angriber langs jorden, som alle spanske hold gør (Real Madrid undtaget).

Vi vil i CL finalen på lørdag få at se, hvordan man udnytter Barca´s to svagheder, nemlig deres latterlige midtbane og forsvar mod dødbolde.

Juventus kører dem midt over, i stil med da Bayern maste dem forrige år. Først et hovedstøds mål efter hjørne, og derefter den giftige kontra maskine. Det bliver stort.

har set kamp mellem Sevilla og fiorentina i semi og så final mod dnipero.

er ret sikker på Krohn blir stamplads hos sevilla på ingen tid.

Krohn er jo meget glad for dribber en par forsvar af og send bold til fx. Bacca og mål!! bacca blir vel topscorer foran Messi,Ronaldo,Suarez og grizemann,takker være Krohn!

så er den chihuahua barberet!

:-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Medmindre Barca skåner dem, så vinder de 7-0 ....

Juventus er rædselslagne for den kamp, og de kommer til at parkere bussen foran deres mål i 86 minutter af kampen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Smed, er du ved at lave lidt spin. Ved godt at du skifter hele dit hold ud med Barca spillere og så tager jeg Juvespillere. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Må skippe enten væddemålet imod Hill eller dig. Aner ikke hvad jeg gør. Håber jo at Juve vinder, så vinder jeg ihvertfald det ene væddemål imod Hill. Men det er jo nok ikke helt sandsynligt...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Barca giver odds 1,60. Så mere usandsynligt er det heller ikke. Synes du skal købe barca spillere :-)

Så så, ikke forvirre mig. :-) self beholder du dine Juve folk.
Men ja jeg fylder nok holdet med Barca spillere og så Morata..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nogen der så 'gutterne på Kutterne' på TV2? Det var sgu fra mit Hood!! :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

arg, så ikke ...

Men hvis det er ligeså sjovt som da de viste et eller andet program fra Ørsted (ved Djursland -- også meget, meget landligt) - noget med "vi giver aldrig op", så ser jeg med næste gang. Der var en legendarisk sjov scene fra Ørsted bytorv - hvor de 2 stærkt alkoholiserede landsbytosset sidder på en bænk, og hvor den ene pludselig siger "hva fan, der er en måge" ... Kameraet zoomer hen hvor manden kiggede, og her ser man så MEGET tydeligt en due!

Man skulle måske have "været der", men det var hysterisk sjovt!

"din Hood", Johnny .... det sprog forstår de næppe selv på de kanter

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

ohhhh ... der var den jo : https://www.youtube.com/w-atch?v=OStapzYD_4Y

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så godt den med duen dengang. Hyle morsomt :-)
Faktisk et ok program om hvordan nogle forholdsvis unge fyre kæmper for at et fiskersamfund skal overleve. Kender dem alle ganske godt. Bor selv 10 km derfra. Dog virker de lidt for landlige og mindre begavet i programmet. Det stemmer ikke helt overens med virkeligheden. Ihvertfald ikke dem alle :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Enig. I forhold til andre Nordjyder lyder de som de rene professorer. :-)

Der gik du glip af 2. date og hvad dertil hører Smed!! :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Strudal til BIF. Kusk og peter ankersen til fck. Haha. Skal vi afregne sølv bettet. Tar imod 900 i dag.

Strudal skal nok være god for 15-20 kasser:-) Så afventer lige lidt.

Det ender nok med at Drogba kommer til at spille i gult og blåt. Når det sker så kommer jeg med et godt tilbud til dig :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tror 15-20 mål passer meget godt på det antal mål de kommer til at score i sæsonen med Strudal som angrebstræner. Godt set.

Forstår altså heller ikke helt det match.. Men der må være en mening med galskaben...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har for iøvrigt fundet ud af hvad jeg gør til CL.

Jeg kan jo ikke gøre andet end at tage Barca spillere på, da jeg så vil vinde lidt ligegyldigt hvem der vinder kampen. Hvis Barca vinder, så vinder jeg højst sandsynligt over dig, men taber begge væddemål til Hill. Hvis Barca taber så vinder jeg det ene væddemål over Hill. Gælder om at mindske nederlaget :-)
Hvis jeg tager Juvespillere på og Barca vinder så taber jeg jo alle væddemålene.
Så konklusionen må være at sen står på Barca!!! Tlk Hill med det ene væddemål...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

De forestiller sig vel han kan lære Pukki at blive målfarlig. Fysisk umulig opgave. Især for en af DK's største hatte. Elmander ser sikkert også vældig frem til undervisningen. Nunez oplyste at han vil væk i samme øjeblik han hørte om Strudal. Farcen fortsætter derude.

Du vinder kun over mig hvis barca både vinder og holder nullet

Sikker 3-1 eller 3-0 til FCB. Ingen stopper det gyldne trekløver :)

Ps. BIF burde punge ud for Lasse Vibe.

Regner netop med en 3-0 til Barca..

Arg!! Lasse Vibe må de gerne beholde i Sverige. Lad os nu få Drogba..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvad f..... snakker du hele tiden om Drogba for? er der da rygter om det? Så er Bendtner til FCK da mere realistisk!

Lasse Vibe er cirka 5 gange så målfarlig som Pukki.

Nej ingen rygter om Drogba:-) Men lyder det ikke godt? Han vil nok drosle lidt ned og det kunne han da passende gøre i Brøndby.

Jan Bech Andersen, sæt igang!! :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Drogba har da en 2-3 gode år i evt Zambia eller Jamaica før han behøver at gå ned på superliga niveau

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Havde tippet 4-1 til Holland, så sad og håbede de ville holde lidt igen da de kom foran 3-1 på to hurtige mål i starten af anden halvleg, det gjorde de så lidt for meget :-)

4-3 til USA selvom Holland jo var langt bedre, men det er helt galt med deres forsvar og Blind som ventre back var jo en skandale men heller ingen hjælp til ham når han går med frem hele tiden.

Bradley på midten for USA var en fornøjelse at se sidste 20 min.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Vinen8

Øllen9

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Laphroaig1

- og lad os så se Barca mule de skide Italienere!

- og lad os så få det TdF spil på bordet!

Kujovic med Hattrick, tak! - og gerne solid vækst fra Rosenberg, Claesson, Gerzic, Lewicki m.fl.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jaegermeister3

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Arrenbitter 20.45.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Jaegermeister .... ????

Johnny for helv..... Man er KVINDE, eller man har utrolig dårlig smag hvis man er til det rævepis! Kom nu ind i kampen! - Drikker du så også Pernod med rød sodavand??? Hva, hva, hva???

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Husk der er 100 kr. free bet på LIVE på Danskespil, i kan se reglerne på startsiden (Champions League finalen)

Ja tak :-)
Der er også freebet på Unibet op til 300 og
Bet365 op til 250 hvis man har konto.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

hvaa Johnny er der mere Rose' vin eller skal vi dele to Bailey? :-)

Jeg hader Jaeger, men er til gengæld vild med Baileys.( det staves med S, Smed).. Dernæst så er der da ikke noget så dejligt som at få en gang manicure efterfulgt af en super ose tur nedad den lille hovedgade :-))

Så kan vi snart få sat hold.
Tror jeg skal ned og spille 200 på hver af målmændene, om de får et gult kort. Den giver 18 og 22 igen... Der burde da være basis for en advarsel pga tidstrækning..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja meget højt odds. Dommeren giver dog statistisk set få kort.

Det er vel egentlig ikke et must at Barca skal holde nullet for at jeg henter dig, Smed. Ligeså meget om Messi IKKE scorer og at Suarez laver et lille bitte hattrick :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Sådan!!!! Så er der basis for at jeg kan vinde alle 3 væddemål, nu hvor du har valgt Barca Smed!! Var jo det jeg satsede på..Perfekt!!!

Kom så Juve.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Havde du så heller ikke :-) den gik lige ind på det forkerte hold. Øv. Lang næse til mig. Men selvfølgelig går jeg all in på Juve og satser på at vinde 2/3 væddemål. :-) Tlk smed og tak for kampen i CL. En værdig vinder..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Han er jo syg i potten ham Vidal, vil åbenbart gerne smides ud.
Da godt det er en anden Vidal Barca har hentet :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

SÅDAN der Morata

Suarezzzzzzz :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Neymarrrrrrrrr

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Fik Neymar ikke gult kort for at smide blusen efter hans 3-1 mål - eller blev kampen fløjtet af inden han fik gult ?

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Intet gult kort til Neymar noteret på uefa.com

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Til gengæld mangler holdet.dk den assist uefa har givet Messi på Suarez's mål.

Mon ikke det kommer !

Swush har godt nok efterkontroleret og godkendt kampen.

Men mener også assisten til Messi skal på, da jeg mener UEFA giver assist, selvom det er en ripost fra keeperen......

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Det undrer også mig at swush har efterkontrolleret kampen uden at give assist til Messi, da det fremgår af UEFA's statistik af kampen at Messi har fået én assist.

Det undrer også mig at swush har efterkontrolleret kampen uden at give assist til Messi, da det fremgår af UEFA's statistik af kampen at Messi har fået én assist.

Ramte 3-1 til 13,5 x 10 kr oh yeah!

woops 100 kr. = 1350 :D

Så skal tevez også have assist

Ja. Flaget kan godt blive hejst for hurtigt sådan en lørdag aften ude i byen.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Helt enig med Tevez assist - godt set Smed :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Sådan GF. Ud af klappen med AB. Gider ikke se på de sjællandske hold i hverken superligaen eller 1.div.

Hvad hjælper det? Næstved og Helsingør rykker op. FCV i samme række.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

2.div vest med hele 15 jysk holdene og bare ene sjællandsk klub..og gætte hvem er nr.1 ? nemligt næstved. det siger jo alt. ☺

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Ja det siger at Næstved har støvsuget hele Sjælland for at kunne stille et hold som Sjælland kan være bekendt i 2. Division...😄

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ganske imponerende af Næstved - men sgu på en billig baggrund! - Har hørt at den gennemsnitlige spiller i 2. vest er 1,5m over skuldrene og har hår mellem fortænderne - de spiller desuden uden benskinner!

Næstveds midtbane profil, Jan Pedersen, sagde for nyligt i et interview at han aldrig har oplevet baner før som tilfældet i 2. vest - han påstod at banerne var revet op af klove!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fun fact: det er er Sir Hill, som udfylder rollen som Næstveds maskot!