Forum

Nogen der har nogen gode fif til disse manager spil eller måske kender de bedste sider at se relevant statistik på? Alt hjælp er velkommen.


Nu giver jeg ikke meget af min egen viden til andre, men du kan jo prøve at besøge diverse klubsider, om det er i Danmark, Tyskland, England eller Spanien. Hold dig orienteret om karantæner og skader, som du du finder i dagblade på nettet, eller hos bookmakere. Finder du relevant viden, så gem siderne i foretrukne, så du altid kan finde dem hurtigt. Jeg håber du er hjulpet lidt på vej. Og held og lykke med spillene.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ligesom med Guldkortet !!

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Ja godt man nåede at blive indehaver af guldkortet inden de lukkede ned for den facilitet!

Enig, det kort er guld værd!

guldkortet?

Du modtager en mail fra swush om guldkortet, hvis du køber Søren Berg.

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

har Søren Berg ikke været Joker tidligere ?

Jeg har Google i foretrukne..

Jo Benny, mener også der var noget med Baba Collins, i hvert fald når han startede inde.....

Hmm, pis med Søren Berg eller hvad? Ham har jeg så du ramte godt hvis det var gas? Findes der et guldkort? Og hvad er det

Det er gas men sig det for gud skyld ikke til nogen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

aftale

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Fremragende vejr i dag!