Forum

halløj - for en måned siden havde jeg højeste score i superliga manager. hvilket ifølge reglerne skulle kaste en præmie af sig. for to uger siden havde jeg højeste score i la liga. hvilket også skulle medføre præmie. jeg har dog endnu intet set til præmierne. nogen der ved om det er normalt at det skal vare så længe ?


Svaret er: JA

Hvis det er en måneds gratis TV2 Play, kan du få den gratis på tv2.dk, eller lede i en tidligere tråd, hvor de blev givet bort

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

LOL

Jeg har for flere år tilbage opnået en placering, som skulle give mig et gave til noget elektronik på vist 300 kr.

Jeg modtog aldrig præmien, på trods af at jeg gentagne gange tog kontakt til de ansvarshavende.

Præmierne herinde stinker, og kommer aldrig frem. Det bør aldrig være på grund af præmierne, at man vælger at deltage på holdet.dk.

Til gengæld giver det jo så meget spænding, sammenholdt med de penge man skal bruge på det.

@ 4
De 16.000 jeg vandt stank ikke ;-) og de kom ret hurtigt!

Til gengæld gik der lang tid inden jeg fik min kokkekniv, men efter et par henvendelser kom den.

Har altid fået de præmier og gevinster jeg har vundet her på Holdet.dk,så jeg har heldigvis ikke de samme dårlige erfaringer som der beskrives af nogle enkelte brugere.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

ok og tak for svarene. tv2 play abonnementet (rundepræmie i la liga manager) er en ret sølle gave, som jeg godt kunne undvære. ville meget hellere have haft et gratis hold. men fodbolden (rundepræmie i superliga manager) vil jeg da gerne ha ved lejlighed. så jeg giver dem lige et par uger mere inden jeg begynder at rykke dem. men enig i, at spændingen i at deltage og at forsøge at ramme den helt rigtige opstilling, selvfølgelig er det, jeg er med for. præmierne er alene en bonus. men når man nu endelig vinder, så vil jeg da også gerne have præmierne :)