Forum

<Slettet>

<Slettet bruger>

Må være en slags afskedessalut i anledning af at en stor trænerlegende takker af efter i aften ( Auri må være jobsøgende fra imorgen )

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Har de råd til at fyre ham? Nogen som ved hvor lang kontrakt han har?

Spørgsmålet er vel mere om de har råd til at lade vær med at fyre ham;)

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

har de råd til at behold ham og rykker ned ?? tror på de fyret auri skandalius imorgen eller overmorgen.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

De behøver ikke at ansætte en i stedet for,
Han spiller jo uden taktik, så kan ikke se forskellen, om han er der eller ej, Ole Bjur kan tage over. PT.
Jeg skal lade være med at se Brøndby PT. Alt flyver rundt i her på grillen, før ramte jeg grillmesteren med en varm hund med rystede løg, han var tæt på at gi´mig karantæne. :-)
Tag Randrup og spil med 10 mand.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Synes jo helt klart man skulle beholde Auri, men ellers kan man vel forfremme Turbo-Bent. Alternativt er mestertræneren Faxe ledig og også gode gamle Trylle. Måske der også er andre gamle bif'ere med en lille træner i maven?

Henrik Otto Nielsen 10.450PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
'93 '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11-'13-'16-'17-'19

Tror nu det er ligemeget om træneren hedder Auri eller Jose, så længe der ikke er ro på gangene i galehuset på Vestegnen. Før Per B er væk sker der INTET!
Jeg hører meget sjældent noget fornuftigt fra nogen med tilknytning til BIF, men engang var der en meget klog mand der sagde: "Brøndby er en meget syg patient"
Han blev smidt ud på røv og albuer!!!! Manden kunne dog ikke være mere præcis i sin analyse.

Nå.... Der gror ikke mos på Møllesten :-)

PS... Næste år bliver et succesår for Brøndby.... Flere sejre, og med i kampen om oprykning..

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Så længe der er +2 jyske hold tilbage i Viasat divisionen, kan der ikke blive tale om at BIF kommer i betragtning til oprykning. Er med på at Vejle og Viborg naturligvis rykker op til foråret, men Hobro, Fredericia og Skive vil i 2013 være topfavoritter til de 2 pladser. Man kan selvfølgelig ikke afvise at BIF opruster væsentligt til en sæson i Viasat, men på baggrund af nuværende spillertrup ser jeg Hobro og Fredericia som klare favoritter. Skive kan få problemer på Brøndby Stadion.

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Så slipper vi måske for ham som kommentator - Kunne de så ikke nappe Morten Bruun i FCM eller et andet Jysk skodhold. Så lysner det sgu på kommentatorfronten!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Erik Rasmussen er efterhånden værre end Morten Bruun. Tryllerik min bare r..

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Måske tænker Brøndby på at hente Per Nielsen i HIK men der tror jeg dog Per er fornuftig og siger nej tak. HIK kunne godt være storebror på vestegnen om nogle år...

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Hmm ... Mente HIF, altså Hvidovre hvis nogen var i tvivl :-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

hvad med Lars Olsen? meeen ser ud at de behold auri alligvel!.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

De har slet ikke råd til Lars Olsen. Han tjener kassen på Færøerne eller hvor helvede han er henne... Det ender nok med Turbo assistenten da de ofte har haft succes med at holde sig indenfor egne rækker

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

okay,så det handler om penge,har BIF slet ikke penge i kassen? ,den som er pisse-billigere træner må være Turbo Bent eller super-overrasket Kim Vilfort :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Man må umiddelbart sige tillykke til Brøndby med beslutningen om ikke at John Faxe kan skide i havet. Første skridt på en enhver turn around. TILLYKKE - GODT GÅET...!

Håber bare så meget det bliver Faxe!
Det betyder nemlig samtidig at vi formentlig slipper for at høre og se på ham som kommentator på Kanal 6 . Jubiiiii :-)
At han er komplet inkompetent som træner, ændrer jo ikke situationen i Brøndby, da man i forvejen døjer med den slags i hele klubben. Men skide være med det. Bare han kommer langt væk fra mit fjernsyn!

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Er du klar over hvor meget hans grise fjæs og monotome stemme vil komme i ALLE medierne hvis han bliver træner? så kan man jo snart ikke åbne hverken Lægeromanen, Vi Unge eller Vågn Op uden at skulle se på ham - tror ikke du ønsker dette - som det er nu kan man jo bare undgå kanal 6..

For der er jo intet nyt i at den bedste historie world wide fortsat vil være at Brøndby ligger på sidste pladsen, der kan udbryde verdenskrig og BIF vil stadig være forside stof.

Tror nu bedre jeg kan undvære Lægeromanen, Vi Unge og Vågn Op, end jeg kan undvære Premier League på TV... Men sådan er vi jo så forskellige, MORTEN p)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Nu jeg skrev jeg at han vil komme i ALLE medier, og gav så 3 eksempler på sådanne. Men man skal selvfølgelig respektere at enkelte forumdeltagere sidestiller de 3 pågældende medier med "alle". Det må jo være et udtryk for at forum deltageren udelukkende læser de pågældende 3. Hurra for denne forskel i interesser blandt forum deltagerne.

:-)

Nu kommer det så frem at Faxe skal være assistenttræner for Auri. Hvilken livsgerning..!. Kan man komme tættere på årets taber-par?

John Faxe i Vild Med Dans vil være toppen.

Ved godt du skrev ALLE medier... Og ganske naturligt at du udvælger netop de 3 der fylder mest i dit liv..... Ikke noget underligt i det. :-)

Ja, assistenttræner for Auri.. Det bliver sjovere og sjovere. Selv Casper og Mandrilaftalen må give fortabt mht komikken fra Vestegnen :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ja for det er jo en indpisker mere de har brug for. Positiv mandskabs pleje og selvtillids skabende ledelse magter de jo til fulde derude.

Ser ud til at Auri fortsætter. Det jo bare helt kanon!
Et makkerpar bestående af de sproglige ekvilibrister Faxe & Turbo bliver sikkert også et hit! ;))

Henrik Otto Nielsen 10.450PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
'93 '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11-'13-'16-'17-'19

"Auri Skarbalius og Bent Christensen Arensøe fortsætter i deres nuværende roller som chef- og assistenttræner, mens John får en konsulentrolle, hvor han med friske øjne skal komme med input, gejst og ny energi til den sportslige sektor. John skal fungere som inspirator og sparringspartner for trænerteamet, siger han."

sakset fra Bold.dk

Ha Ha indput,. "Hej Skandalius, nu skal jeg fortælle hvad du ikke skal gøre"
Men han har jo også erfaring fra golfbanen, og de mange kampe som medkommentator på 6 eren. Han kommer vel derfra?
Tror jeg godt Audi ved i forvejen, men de kan jo snakke om hvad der gik galt i Hb Køge, som de begge er rykket ned med..
Flot brøndby, flere penge på ingenting,,
Mit hjerte bløder.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Desværre gik det som forudset, nu er han på skærmen konstant og på alle forsider.
Dog endnu ikke i Lægeromanen, men ellers.

Flot John Andersen Faxe, tak for det.

Forskellen er jo at man nu kan zappe væk fra ham, når han stammende står og prøver at analysere en kamp mellem Brøndby og OB... Man går således ikke glip af noget.

Værre er det hvis man må undvære en lækker Carling Cup kamp mellem Carlisle og Rotherham, fordi klovnen leger kommentator på kanal 6...

Det er faktisk en Win Win situation!
Go weekend, og må I alle kede jer bravt til landsholds knold!

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Enig - det er afgjort en gevinst at vi slipper for Faxe i kommentator rollen - for det gør vi vel (gisp, han skal vel ikke blive ved efter hans tiltræden i "spøg og skæmt" klubben?)

Usynlig bliver han næppe - Han tonede således frem på skærmen allerede i går, hvor en ivrig journalist spurgte ham om hans rolle i Brøndby - Tror han havde øvet sig på svaret - for nogenlunde sammenhængende sagde han : "jeg har 2 primære opgaver her i min hjerteklub - dels skal vi til at vinde nogle fodboldkampe & DELS skal vi rykke fremad i tabellen"!

Og så er det man spørger sig selv - er det egentlig ikke kun én opgave?

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er da positivt for dem, at de endelig har fået ansat en enkelt person der har regnet ud, at uafgjort ikke er nok. Pis. Nå men de jyske klubber fortsætter naturligvis med at forære hinanden 3 point..

Det er en parodi med Brøndby og nej Rmir. For Faxe er det 2 vidt forskellige opgaver som slet ikke går hånd i hånd men derimod skal løses hver for sig

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Kan slet ikke forstå at han har tid til at sidde nede i Bulgarien og kommentere fodbold ... Hold så kæft Faxe. Kampen er ved at udvikle sig positivt, men man kan jo ikke koncentrere sig om spillet - man sidder helt apatisk over så megen ligegyldigt lort der bliver sagt.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu melder 80% af sponsorerne så netop ud, at de ikke forventer at leve op til forpligtelserne, men det er jo nok tilfældigt at det sker umiddelbart efter ansættelsen af John Faxe.

Faxe´s ansættelse blev Brøndby´s bisættelse......

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ser levende for mig sponsorernes vildskab i øjnene da de hørte nyheden om ansættelsen, og hører for mig slaget i bordet og udbruddet - "nej NU kan det være nok". Og ikke bare hos en enkelt sponsor, næh næh som om baby - 80% har tilsyneladende tænkt det samme. Alle andre griner jo bare af dem derude, men sponsorerne har penge i klemme, så der grines ikke..

Faxe - hvilken verdensmand.

Må vi bede om Køhlert, tak!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Suk - indslag med Faxe hver halve time i radioavisen nu på P3

Tak for det John Andersen Faxe

Godt jeg ikke hører P3.. Eller er gammel nok til at gøre det :-)

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Sønnike stod i Sofia. Må overvejes som holdnavn til VM manager 2014.