Forum

skal thomas hansen ik ha point for rent mål?


Kræver man har guldkort.

guldkort hva har det med pointne at gøre?

nej det skal han ikke :-)

Værsgo fiz fiz - ingen tak er nødvendig

https://www.holdet.dk/da/-superliga-manager-spring-2-015/gameplay#pointsystem

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Heller ikke til mig

du helt væk smed

Korrekt. Kun hat af Dal Hende redder min runde nu.

Kan jeg godt leve med; men sgu nok mere sandsynligt at det kommer fra Velios!

RMIR64.015BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Det bliver en kedelig omgang alibibold 0-0

Ja gabende kedelig kamp. Foreløbig kun 1-1 efter 22 minutter og brændt straffe

Ja og saksespark på stolpen og yderlig er stolpeskud. Der sker ikke så meget.

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kan næppe undgå at blive 3-4 med hat af Zohore

Sådan Zohore. Lige en til...

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

To lortehold!

Og havde det ikke været for Silkeborg og Esbjerg; så var de sgu røget ud begge to!

RMIR64.015BronzebægerPræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Esbjerg??? Nej du,i år lykkedes det endelig at få det latterlig hold til FCV ned. Endelig. Det tog alt for lang tid. Magen til elendig fodbold skal man lede længe efter. Selv Kidderminster spiller poleret fodbold i forhold til FCV. Selvom jeg ender med at tabe 1000 til Smeden så er superliga året reddet ved at de kommer ned og spille hvor de hører hjemme.

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

JOHNNY H.
du glemmer som sædvanlig BUNDBY.
taber 4-2 til sønderjyske som eller HØJST kun scorer 1 mål pr.kamp.

JOHNNY H.
du glemmer som sædvanlig BUNDBY.
taber 4-2 til sønderjyske som eller HØJST kun scorer 1 mål pr.kamp.

Hej igen min stille ven.
Lige et øjeblik..... Jeg skal lige klappe mig på låret af grin over ordet Bundby...
Og derefter give dig ret i, at det var elendig, også med Sønderjyske kampen. Nu fik Sønderjyske jo også 120 minutter, til at score dem i, med Brøndby i undertal i det halve af kampen. Så egentlig meget godt klaret. Endda med 2 mål underkendt for offside i slutminutterne. Det er da meget godt klaret, imod et hold der på det tidspunkt ikke havde tabt en kamp i 2015, inklusiv træningskampe, imod blandt andet Tvebølle FC, Nørre Snede United og Bovbjerg Sønder.

Johnny H11.195Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

På den positive side så ser Brøndby slet ikke så elendige ud efter man har set Vagn forsøge på at skrive.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK