Forum

Er det ikke Duncan der skal noteres for målet til 1-0 ?


Alle sportsmedier, samt både Backman og Duncan har erkendt at målet er Duncans. Kom nu ind i kampen, holdet.dk.

Hold da op. Giv dem dog en chance.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Selv DBU har noteret Duncan som målscorer, så skulle holdet.dk måske også gøre det? (og min holdning har absolut intet at gøre med, at jeg har Dunken på mit drømmehold😜)

De skal jo nok lave det om. Runden slutter først mandag aften, så de er rigeligt med tid. Synes lige I skal nyde fredagen, og vente til imorgen, så er jeg sikker på, at holdet.dk har lavet det om ;)

Mikkel Berlin31.360Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerPræmievinderTop 1%Præmievinder
Dengang drommeholdet var i avisen, og musthaves var Abdul Sule, Mwape Miti og Oumar Barro.

Sådan 3-0 til GF er også mere retvisende :-)

Duncan med 2 mål i første minut - han bliver bare bedre og bedre !

Gav ham endelig et mere nu i er igang

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja hattrick er mere passende til Duncan

Så er praktikanten igen ved roret på Swush :(

Duncans mål tæller altid dobbelt. Sæt jer nu lige ind i reglerne, inden i brokker jer!

Ellers havde han aldrig nået 142 mål i suppen

Kæft Horsens er ringe i dag, skulle jo have ført med mindst 6-0, brænder den ene 100% chance efter den anden. Kan da kun blive bedre i 2.halvleg

Vi ligger nummer 1! Vi ligger nummer 1!! For AC er de beeeeedsteeee! Vi ligger nummer 1...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nu spiller jeg ikke med i Superliga spillet, men Kryger må da være spillets største gave! Spiller som fast mand på toppen, og et af fokus punkterne for vores dødbolde som er et omdrejningspunkt for vires angreb!

Ikke nok med at han starter med en pris på 2.5!!! Så er han også midtbane!! KÆMPE gave!!

Men Smed du har da glemt et par AC spillere, du har jo kun 1??

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Sgu da godt man fik smidt et par ligegyldige Sønderjyske midtbanespillere ud inden runden - De 2 har foreløbigt lavet 1 mål og 3 assists! Lortespil!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tak til guderne for at lade mig glemme deadline!

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

2 runder så kom " lortespil". PL starter snart. All in på det.

YES ... og er allerede all in på Arsenal!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name