Forum

Han stod til 4,0 mio., da foråret 2019 blev skudt i gang. Han var et must have til den pris.
Mit bud er 6,5 mio.


6 mio og han er allerede den mest valgte
Det kan man nemlig se fordi swush jo ønsker at vise alle hvem der er mest valgt så der er så mange som muligt der vælger dem, man behøver slet ikke undersøge noget selv, det skide smart :-)

Skulle nogen have overset en eller anden så sender de en mail ud om hvem der kunne være et godt køb, det er så samtidig med at de meddeler at de har ansat en til at sidde og hjælpe med gode bud på deres blog og at de har fået nogen til at lave en podcast med det allerbedste hold som de så lægger op på deres Facebook side

Bennedbæk226.230Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det kunne også være rart. hvis nogle spillere blev prissat lidt højere og andre lavere.. Jeg mener, f.eks Jonas Wind koster 6 mio og Emil Nielsen, der stadig mangler at bevise sig i superligaen og kommer fra Roskilde til Lyngby koster 5 mio... Giv dog et kødben til dem, som ikke bare vælger "de sædvanlige spillere" Jeg kunne godt tænke mig at tage et Emil Nielsen sats, men satme ikke til 5 mio, når Wind koster 6.. Det er svært at finde noget incitament til at tage spillere der f.eks kommer fra en oprykker, når prisen er sat så ublu.

Og som Bennedbæk er inde på, så bliver du også staffet hvis du finder guld inden sæsonstart, fordi man kan se populariteten på en spiller. Så jeg fik et chok da jeg så hvad den var på f.eks Kobango fra Brøndby, fra sidst inden sæsonen gik igang. Det var helt vildt.

MartinHJ3.065PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?