Forum

Nu stopper det sgu!!!! Kan se at Opta har ændret så Murphy får assist på isaks mål. Der er på ingen måde en assist der. Den bliver rettet af af Dragusin der er lige ved at lave selvmål!!! Der må gerne ændres tak. Så tydelig en fejl kan i ikke lave i sidste runde!!!

Johnny H11.505Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Hvor svært kan det være??

Hej Johnny H

For en ordens skyld vil jeg nævne at vi ikke følger OPTA, men verificerer op imod de officielle assists fra premierleague.com - også i denne kamp og i sidste runde.

Mvh. Christian

Jamen så er jeg mere rolig…. 🙄 Se nu for helvede kampene i de fejl der bliver gjort opmærksom på…. Det er en klokkeklar IKKE assist til Murphy……. Der er en grund til at målet først blev til et selvmål til Dragusin. Fordi han netop er ved at score, men så snitter Isak den. Kan aldrig give en assist… Jo til Dragusin!!!

Johnny H11.505Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%

Hvad vil du have de skal gøre ved det herinde? Det vel rigtigt nok at rette sig efter de officielle statistikker, hvis de siger at det er en Murphy assist (har ikke tjekket). Det ville da være mere mærkeligt at gå sine egne veje og ikke retter sig efter de officielle statistikker, men du tabte måske til en kammerat grundet denne assist siden du hidser dig op? Desuden er jeg uenig i det skulle være så tæt på et Dragusin selvmål som du beskriver, men om assisten skal gå til Murphy eller ej kan man altid diskutere, indlægget er dog på vej over i fødderne på Isak, da Dragusin får en berøring på.

Jamen jeg er faktisk ret ligeglad med hvad du er enig i eller ej🤷‍♂️ Målet BLEV noteret som et selvmål i første omgang fordi det var Dragusin der havde markant berøring på bolden og fik den rettet ind imod mål. Isak berøring kunne ikke ses i første omgang(lidt som når RMIR kommer op i Else, der kan hun heller ikke rigtig mærke), men i slow kunne man se at han berørte den marginalt…

Havde heller ikke forventet andet med den måde du skriver på.

Hvor så du henne at det skulle være noteret som selvmål? For så må dem der har noteret det have været blinde? Bolden var ikke i nærheden af at gå ind ved Dragusin berøring og kan aldrig noteres som selvmål.

Opta skriver endda: Opta requires that if the assist is deflected by an opposition player, it must be deemed as travelling to the goalscorer irrespective of the deflection

Hvis du ser målet fra den anden vinkel de viser i highlights fra kampen på YouTube er dette opfyldt.

Men altså folkene bag her må jo svare på hvorfor de har givet assisten?

Hvad har RMIR gjort?

Quasar One19.725Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

1. 6
Det skal vi helst ikke komme ind på her!

Nu følger jeg ikke så meget med i det med assist mere (har opgivet fodbold spillene)
men i gamle dage havde der aldrig været assist på det mål
da det jo er tydligt at forsvars spilleren retter bolden af en lille smule

Bennedbæk235.410Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%
Kom så Danmark

Men måske havde det var bedre at skrive direkte til Swush via kontakt i stedet for at hælde en spand jysk gylde ud på deres forum og så havde man nok fået et svar

Bennedbæk235.410Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%
Kom så Danmark

Det har jeg såmænd også gjort Benned. Har både skrevet med Richard og Christian på mail…. Men derfor kan man vel også godt ytre sig her… Forum er jo blevet så stille

Det gjorde de på flashscore blandt andet. Kommentatorerne mente også først selvmål.
Hvordan kan du dog sige at bolden ikke er på vej i mål??😂😂 Isak snitter den videre i samme retning som den er på vej i….
Men ligegyldig. Som Benned skriver, har jeg heller ikke set nogen få en assist som den der før. Og jeg har trods alt spillet en del fodboldspil efterhånden…

Får Dragusin en berøring på før eller efter Isaks afslutning?
Hvis det er før, er der ikke assist til Murphy.
Hvis det er efter, er der assist til Murphy.
Sådan har det altid været.

Før

Så må runden annulleres

😂😂😂

Hvorfor får Murphy ikke assist på Isak lige nu, da mærkeligt

Ja virkelig mærkeligt for han får da ellers assist på alle Newcastles mål😂😂😂

Ja forstår ikke linjen ikke holdes