Forum

På ingen måde fair at deadline flyttes til 16.00.
Mange som ikke har Liverpool eller for den sags skyld Everton, HAR sat deres hold og kigger eventuelt ikke på det før i aften. Hvorfor skal alle andre have fordel af at se lineups på flere kampe? Ikke alle ved at deadline flyttes. Det er ikke en info man burde søge. Derimod er aflyste kampe noget man skal søge selv…
Engelsk fantasy football flytter selvfølgelig heller ikke deres deadline, som er det eneste rigtige….
Det er en ommer…

Johnny H11.505Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Hvor svært kan det være??

Det plejer Fantasy faktisk at gøre.
Og du har jo stadig mulighed for at gå ind at ændre dit hold, når holdopstillingerne kommer kl. 15 - på lige fod med alle andre. Jeg synes sgu det mest unfair er os, der skal bruge transfer på Liverpoolspillere nu og, hvor det så bliver en ekstra fordel for alle, når og hvis der kommer en dobbeltrunde.

Det er jo ikke unfair at den er aflyst. Det er uheldigt. Men at flytte deadline giver ulige vilkår. Jeg følger altid med og er ikke påvirket af det. Har selv salah og skifter ham, men jeg syntes ikke at jeg burde kunne se lineups, da andre der ikke ser deadline er flyttet, måske har solgt en Håland og handlet ‘i blinde’

(Ja ja jeg kan bare lade være med at se lineups og skifte saæah😂)

Johnny H11.505Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%

Det er jo folks eget ansvar at holde sig ajour! og tror de fleste kigger på samme datakilder. Synes stadig det mest belastende er den høje transfer, der rammer alle os med Salah og en evt. dobbeltrunde nu pludselig kommer dem til gode, der havde fravalgt Liverpool og Salah. Det kan potentielt koste sejren, hvis man lægger tæt i sin Miniliga.

Men det du snakker om er uheld!!!!
Min pointe er lige blevet til virkelighed!!!
Dem der har solgt Håland og købt Watkins, men ikke har Liverpool på er blevet godt og grundig kneppet i røven. De har ikke haft brug for at kigge lineup da deadline var 13.30, men nu starter watkins så på bænken. Det kommer ALLE der skal sælge Liverpool tilgode. En svinestreg og deadline skulle være holdt til 13.30!!!!

Men det er jo også bare uheld Johnny. Handel lukker på det annoncerede tidspunkt for første kamp i runden. og nu er Everton - Liverpool ikke længere en kamp i runden

Nu bliver en del kampe aflyst kunne man fx ikke give 1 % af spillermes værdi ved en aflyst kamp (der ikke når at blive spillet før spillet er slut )

stig markvardsen3.825Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."