Forum

Er der en venlig sjæl herinde, der kan fortælle mig om Brentfords angriber Ivan Toney får comeback den 20. januar, eller om han fortsat er i karantæne? Jeg har set flere medier skrive, at han gør comeback, netop den 20. januar. Mens andre medier skriver at han forsat er i karantæne. Jeg er forvirret. Hvad er korrekt?

Og så er jeg selvfølgelig spændt på, hvor meget Timo Werner kommer til at koste i spillet? Jeg håber på 4-5 mio.


Alt hvad jeg kan finde siger han er klar til kamp den 20 januar
Holdet er jo elendig i øjeblikket så de kan vist bruge alle de suspekte spillere de kan finde

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja, Ivan Toney kan spille mod Nottingham Forest. Det fremgår også Klubhusets Podcast. Timo Werner er prissat for dyrt, det samme er Rasmus Højlund - begge 6,0 mio. Derimod er Cole Palmer meget billig.

Jeps. F.A. Skriver også Ivan Toney må spille i weekenden. Han fik en bøde på 429.000 kr. Og 8 måneders karantæne. Og Han måtte træne fra september.

Timo bliver et flop. Jeg havde gerne set en anden angriber til Spurvene. De skulle ha lejet wind i stedet for.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"


Hvorfor skulle Wolfsburg leje Jonas Wind ud ? Han har scoret 9 mål indtil videre . Et er han evt kunne blive solgt noget andet er at leje ham ud .Det sidste giver jo ingen mening

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Tak for info. Jeg satser hele butikken og går med Ivan Toney! :-)

Giver Joebo ret; Timo bliver ingen succes - og i hvert fald ikke til den høje pris, som Holdet.dk har sat :-(

1000 på Toney - det kan ikke gå galt, Toney-drengen kender resultatet!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Fordi Tottenham kun er interesseret i at leje, da Son er til Asian cup.
Og da Wolfsburg er ved at leje Hugo Ektike. Lidt langt ude, I know. men synes at Wind ville passe godt ind i Tottenhams spillestil.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Wind skal ingen steder. Han er første angriber i en fin liga. 20 må frem mod sommer,l og så måske en ny destination. Period.


Så må Tottenham købe Wind # 7 . Wolfsburg er jo ikke sat i verden for Tottenhams skyld

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."