Forum

Jeg fik ikke skiftet ud på mit ene hold, da jeres hjemmeside var nede fra ca. 20:21-20:29!! Enorm skuffende!!!!


Så må du være ude i bedre tid :-), det er ikke første gang det sker.
De kan jo ikek lade dig lave transfer efter deadline

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Tak for det gode råd. Det var naivt af mig at vente på Arsenals startopstilling og så forvente, at hjemmesiden fungerer de sidste 15 min.

Det er ganske enkelt for ringe at der ikke snart er styr på den slags problemer. Det er jo langt fra første gang det sker op ril deadline. Tænk at lortet bryder sammen fordi 2 kampe starter indenfor samme vindue 😳
Amatører 🤮

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej John (og jer andre)
Lige omkring kl. 20.18 kom der så meget trafik, at Holdet.dk var nede i en kort periode. Serverne blev simpelthen overbelastet og selvom de er indstillet til automatisk starte op og opgraderer server-pladsen, når der kommer meget trafik, så gik det så hurtigt med trafikken, at serverne ikke kunne nå at varme op. Derfor var siden nede kortvarigt i går aftes.
Det er selvfølgelig rigtig beklageligt at det sket og at det sker lige op til en rundestart - og det er noget som vi løbende justerer på, for at sikre ikke finder sted. Det skete desværre igår - og det kan vi kun beklage mange gange.
Vi kan aldrig 100 % sikre at det ikke sker igen, så som Ruuku siger, så er det en god ide at have handlerne på plads i god tid.
Mvh Jens, Holdet.dk


Nu kunne Holdet vel også foretage ting i god tid . I Serie A Cup er 1/8 finalen færdig Mandag ved 22.30 tiden og den er endnu ikke blevet opdateret

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Tak for svar Jens Swush...
Nu kunne det jo tænkes at folk faktisk havde div handler på plads, men bare ville justere efter line-ups kunne ses.. Og der var ca 20 min... Det magtede I så ikke at kunne kapere, trods I ofte har kunne gøre det op til store runder, med mange deltagere og hold der skulle genereres.. Din forklaring er bare ikke god nok. Kan jeres servere ikke klare et så beskedent pres, så må I ændre deadline til hvad de proffesionelle sider gør, og lukke handel 90 min før runden starter... Kan ikke være iorden at brugerne bare sjofles på den her måde, fordi I (igen) har serverproblemer... Nu må I sgu steppe lidt op på produktet :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

At lukke for handel 90 minutter før, er simpelthen et fremragende forslag. For at tilgodese dem med et liv ved siden af.

Jeg havde forudset dette nedbrud. ALLE managere der ønskede at handle Arsenal til runden, var jo nødt til at logge på i de 15 minutter lineup var kendt. Serverne har aldrig været gearet til det pres. Swush kunne sagtens have forudset det også.

Men, Morten Smed... De kan jo godt kapere 2 kampe op til Champions League.. Det der gør Holdet.dk noget særligt, er jo netop man kan handle op til de første kampe i runden. Men hellere gå til de 90 min, end tingene ikke fungerer. Hver gang.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

De 2 kampe i cl er lineup kendt i 70 minutter, så belastningen spredes mere ud end over 15.