Forum

Hvorfor har Luke shaw ikke fået en assist på Rasfords mål?


Ja, det undre jeg mig da også over. Det er den mest klokkeklare assist, man kan lave

Fordi Premier League ikke har givet den som assist, den rammer ret tydeligt forsvarsspilleren ben på vej hen til Rashford

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Jeg har set det igen og jeg må indrømme at jeg ikke kan se den rammer nogen på vejen. Jeg har heller ikke læst at han har fået fjernet assisten. Det ligner en helt oplagt assist. 🤷‍♂️

https://www.premierleague-.com/match/75126
Ingen assist noteret her

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

I PL’s eget fantasy spil har han fået assisten.

https://fantasy.premierle-ague.com/entry/3260346/eve-nt/22/

Hvis det ikke er en assist så ved jeg ikke hvad er. 😅🤷‍♂️

Skriv til Swush så må de svare hvorfor han ikke har fået den

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg prøver. 😊

Den assist skal bare gives!!!

For det første: Fordi det er en indiskutabel klar assist!

For det andet: Assisten er også givet til Shaw i Fantasy Premier League (FPL)!

Jeg har skrevet til Swush men har intet hørt endnu.

Hej med jer

Nej Shaw får ikke assist jf. holdets egne regler, selvom de er blevet noget mere slørede end de var tidligere.

Men idet Crystal Palaces 9,er, tackler ind på bolden, idet afleveringen fra Shaw kommer, så betegner holdet det ikke som en assist. Man kan både se og høre det, ligesom bolden får en lidt mere hoppende vej end, hvis 9,eren ikke havde rørt det.

Jeg siger ikke, at det ikke er assist, men det er derfor holdet ikke giver den jf. deres egne regler.

Rune og Lars, FPL er helt ligegyldig i denne situation, da deres assist-givning har andre regler end både Premier Leagues officielle statistikker og Holdet...
Hvis du læste reglerne hos FPL, så giver de også assist for indirekte afleveringer, så det vil sige, såsom Shaw der tydeligt rammer en Palace spiller med sin aflevering.
Holdet bruger derimod Premier Leagues officielle side, som ikke giver assist for den type aflevering, da det netop ikke er en assist.
FPL giver f.eks også assist til den spiller hvis skud er blevet reddet af målmanden, men hvor bolden bliver sparket ind på reposten af redningen af en anden spiller.
Så NEJ, Shaw skal ikke have en assist. Præcis som #10 siger.

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Ruuko - du overser en vigtig detalje! At det er en klokkeklar assist af Shaw!

At FPL giver assisten er jeg enig med dig i, ikke er ensbetydende med, at assisten også skal gives på Holdet.dk, hvis deres regler er anderledes.

Holdet skriver selv: "Assists gives så vidt muligt i overensstemmelse med officielle statistikker. For nogle spil/ligaer kan assists være givet ift. en tredjepart. Vi forbeholder os dog ret til at korrigere i tilfælde af uomtvistelige fejltildelinger/mangler."

Jeg vurderer, vi er ude i en uomtvistelig mangel i denne situation, og Holdet.dk har derfor alle muligheder for at tildele assisten, da "officielle statistikker" kun følges, så vidt det er muligt.

Ingen steder på PL's site er der henvisninger til, hvornår en assist officielt tildeles, så det hjælper os ikke til en forståelse af, hvornår der skal tildeles en assist.

Der er dog rigeligt med henvisninger på Premier Leagues officielle hjemmeside til FPL's tildelinger. Der står som følger: "An assist can be awarded for a pass or cross, even if an opponent gets a touch before the goal is scored. However, that touch must not significantly alter the intended destination of the ball."

Kom så Holdet.dk - når en klokkeklar assist overses af de officielle statistikker, har I givet jer selv bemyndigelsen til og i overensstemmelse med egne regler, at tildele assisten!

Guderne skal vide, jeg godt kan bruge + 50.000,00 :-)

Altså holdet kan jo ikke bare give en assist som ikke findes?
Shaw fik ikke tildelt en assist af Premier Leagues officielle statistikker, så hvorfor skulle Holdet forfalske 50.000+ til Shaw for noget han ikke har gjort?

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

@Ruuku - Vores uenighed består udelukkende af følgende: du ser ikke en assist, hvor jeg ser en ubestridelig assist. At du ikke anerkender, Shaw laver en målgivende aflevering, er mig ubegribelig.

I ét manager spil (FPL) gives assisten og i et andet (Holdet.dk) gør den ikke - heraf opstår diskussionen.

Et sidste spørgsmål til dig Ruuku - hvis PL havde givet assisten (og Holdet.dk som følge heraf også havde givet den), ville du da have brokket dig over tildelingen? Jeg tillader mig at svare på dine vegne - "Nej!"

Det har desværre alle dage været sådan. Der gives ikke assist, hvis den bliver rørt at en anden medspiller.

FPL kan ikke bruges til noget her. De giver også assist på straffespark f.eks.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?