Forum

Nogle der så Chelsea - Crystal Palace i søndags? Thiago Silva har et konge hug på kassen og keeperen redder ligeså flot. Silva har ikke fået skud på mål. Nogle der har en forklaring?


https://www.youtube.com/w-atch?v=t5KrOveerp0&t=2s
0.47 inde i klippet.
ja den er ret tydelig.

Joebo8.785Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Tak for klippet. Hvis det ikke er et skud på mål, ja så tror jeg ikke jeg forstår reglerne i det her spil. Nå men jeg håber ikke der er en der mangler de 10.000 for at blive nummer 1 til sidst:-)

Hej

Der blev dømt offside forud for den viste situation, og skuddet kom derfor ikke til at tælle.

Det sker en gang imellem. F.eks. en ret omtalt situation til VM, hvor Jesper Lindstrøm havde et skud på mål i slutningen af kampen mod Tunesien. Men da der efterfølgende var VAR-check for et muligt straffe til Danmark flere minutter tidligere, som resulterede i frispark til Tunesien, så blev kampen "trukket tilbage" til tidspunktet for frisparket, og Lindstrøm fik ikke sit skud på mål.

Mvh. Christian