Forum

Er det muligt at ændre sit holdnavn, nu hvor man har været så heldig at stave det forkert ;-)


Yes, tryk på dit navn og vælg konto
Så står dit navn der hvor der står Brugernavn (Alias)
Husk at trykke gem forneden når du har rettet det

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har helt misforstået dig kan jeg se nu

Man kan ikke rette hold navnet nu hvor spillet er startet

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg plejer gerne, at skrive det korrekte holdnavn på et stykke hvidt elektrikertape og så klistre det på skærmen, henover det stavefajlede område.

Alternativt kan man forsøge at fjerne holdnavnet med salmiakspiritus, men kun hvis det med tapen ikke leverer et tilfredsstillende resultat..

Crap:
Kan man bruge lakrids bolcher og en flaske vodka, hvis ikke man har salmiakspiritus?

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Lppower;
Ja, jeg vil umiddelbart vurdere, at en enkelt flaske vodka er nok, til at drukne sorgerne og fortvivlelsen over det fejlslagne holdnavn.

Lakridsbolcherne ville jeg være mere sparsom med, da der findes bedre alternativer mod vodka-ånde. Det kunne eksempelvis være en flaske rom, bare for at nævne nogle få..