Forum

I de fleste managerspil har man inkluderet 3 nye kampe i den kommende runde som kompensation for tidligere aflyste kampe. Er det virkelig ikke Swush' plan at inkludere disse i sidste runde?
Godt nytår


Det er ikke swush' plan, men FA der har tilføjet kampene til runde 21 i Premier League - så ja det er meningen

Ruuku RxJ26.695PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
mail: magnusrenomoeller@gmail.com

Jeg kan stadig ikke blive klog på, om de er tilføjet? Swush skriver eksplicit, at de er det. Men de fremgår ikke af kampoversigten...

De står der når du kigger under "runder"..

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Det er lidt som det plejer at være... Man skal lede efter kampene, da siden kun er delvist opdateret. Intet er ændret siden sidste år. Og forrige..... Undrer mig over en masse manglende røde krydser, men der har vel ikke været flere tilbage i spanden :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Synes det går ned ad bakke på holdet.dk. Har spillet med i mange år i træk, men trods corona-udfordringer synes jeg deres system er stærkt misvisende og frygteligt out-dated. Gælder skader og spillere der skifter klub. Der er mange eksempler på mis-information. Og at man ikke gøre mere for at informere om udsatte kampe er med eller ikke med i den sidste og afgørende runde er under al kritik. Der er jo mange private ligaer der har noget på spil og bliver afgjort. Tror jeg stopper med at putte mine 100kr sedler i den automat. Hilsen en skuffet tidligere kunde...

Ja hvornår blev de 3 kampe i pl lige tilføjet? Det er squ da en sjov måde at spille på når transfervinduet er åbnet tilføjer man squ ikke kampe….

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Det er jo fuldstændig latterligt amatøragtigt med de pludseligt tilførte ekstra kampe ! Det forlød tidligere at disse IKKE ville komme med i runden ! Og da man kort før deadline var inde i spillerhandel og brugte kampprogram featuren fremgik disse kampe IKKE ! ! Det er jo at tage pis på folk der bruger tid og energi på at deltage i spillet !!!!!!! Flot at ødelægge 20 runders godt spil med amatøragtig fejlinformation i sidste afgørende runde. Kompensation kræves !!!!

Enig. Kampprogram med Mouse over funktionen så man kan se hvilke hold der har 2 kampe er genial. Hvis man kan stole på den.

Men det kan jo ikke ændres nu, hvor halvdelen af managerne opdagede de "skjulte" kampe og satte hold derefter, mens den anden halvdel ikke opdagede det. Fejlen ligger jo i at Swush sjuskede ændringen igennem, og blot skrev en notits i beskeden over ens hold. Så kunne man ellers jodle rundt og finde kampene andre steder. Igen udstiller Swush sig som de amatører de er. Hvor er der langt fra det spil man elskede, til det bras de tilbyder idag. Det virker som om at man har sat kvantitet over kvalitet efter Oddset er kommet med indover. Jo flere der kommer forbi sitet jo bedre. Pyt med indholdet :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

I kan bare skrive til dem. Så for i sikkert koder til ny hold til foråret. Fatter ikke de tillader at tilføje kampe efter handlen er åbent. Hvor pokker skulle folk vide fra de blev tilføjet?

Sjovt som West Ham - Norwich også optræder i forårs spillet :D

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

West Ham - Norwich er både med i efterår og forårsspillet?? I forårsspillet kan kampen ses når man er i oversigt ved ens hold men den er ikke med når man klikker på runder.

Dog er der deadline i forårsspillet efter den kamp er spillet!

Er den med eller EJ Swush?

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

Det ville klæde SWUSH at svare på denne kritik og den fuldstændigt latterlige amatøragtige afvikling af sidste og afgørende runde, hvor der hverken var hoved eller hale på, hvilke kampe der indgik i runden !!! Personligt forventer jeg som minimum en undskyldning og et eller 2 gratis hold til forårsrunderne, hvis man tør tro på der er forbedringer på vej, hvilket man kan tvivle stort på !

Hej

Vi kan kun beklage den forvirring der har været omkring sidste spillerunde af Premier Manager Efterår 2021.

Selv om vi d. 31. december tilføjede de tre kampe som spilles d. 11.-12. januar, så de fremgik af rundeoversigten, så var der desværre andre steder kampene ikke fremgik, og vi beklager virkelig at der ikke var overensstemmelse på tværs af spillet.

Vi havde ellers forsøgt at være tydelige omkring at kampene d. 11. og 12. januar tæller med, ved at sørge for at de fremgik på rundeoversigten, og ved at skrive specifikt om tilføjelsen af de tre kampe i notitsen i feltet over holdopstillingen.

Mvh. Christian

Ja de fremgik i rundevisningen HVIS man trykkede på Komplet program. Det burde fremgå i kampprogram på forsiden sammen med de andre kampe der var i runden. End IKKE når man var inde og skifte ud fremgik det når man trykkede på kampprogram!!!!! Det er på INGEN måde i orden. Og det nytter sgu ikke at komme og sige, at det er i kede af. I har en forretning og vi har købt et produkt og det produkt holdte ikke hele vejen hjem…. Det er en ommer…. I er jo ikke nye og tørret på radiatoren i nat!!! Eller er i?

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

En ting, er at I vælger at gøre det nytårsaften, dagen før halvdelen af landet har tømmermænd, noget helt andet er hvorfor???
Tænk at et helt spil skal afsluttes med at skulle vente 9 dage på 3 udsatte kampe. Sidste kamp bare to dage før forårsspillet starter. Hvorfor ikke bare lade de 3 kampe udgå (eller lade spillet starte 3 dage tidligere, selvom det også ville give lidt kaos, men langt fra så meget som den I er kommet frem til) også nu hvor I burde vide der med statsgaranti ville være maaange der ikke ville nå at opfatte det, der kan nå at ske mange tilfældigheder på 9 dage, specielt i denne tid med covid. Så I har simpelthen valgt at åbne op for at så mange tilfældigheder som muligt kan nå at ske. Dejligt med spænding, men irriterende for dem der tror på, og spiller efter, at bedste mand vinder i længden..

De har desværre sikret sig imod deres egen inkompetence.

"I tilfælde af tvivl eller uenighed om konkurrencevilkårene vil det være Swush.com der fastlægger fortolkningen og afgør spørgsmålet efter eget skøn. Der kan ikke i den anledning eller i øvrigt på grundlag af konkurrencens gennemførelse, manglende udgivelse, ændringer i kampprogram/rundeinddelin-g eller andre forhold, gøres erstatningskrav gældende mod Swush.com ApS, som i øvrigt forbeholder sig ret til uden varsel at foretage ændringer i eller tilføjelser til reglerne.

Eventuelle ændringer, udelukkelser, aflysninger, udgåede spillere/ryttere/hold/kam-pe/runder/etaper mv. giver ikke anledning til kompensation, ekstraordinær mulighed for frie udskiftninger, refundering eller lignende. I tilfælde af uforudsete forhold eller forstyrrelser (som f.eks. skyldes coronavirus/COVID-19) ifm. afvikling af sportsbegivenheden, vil Swush.com i hvert enkelt tilfælde vurdere, hvorledes det bedst kan håndteres med henblik på at afvikle/færdiggøre konkurrencen."

Jeg har nu taget mig sammen til at læse deres betingelser og efter flere års uforståenhed omkring beslutningstagning fra Swush og holdet.dk kan jeg se at deres spil betingelser er dybt elendige. De sidder med alle beslutninger. Dette mener jeg er dybt problematisk når spillet kræver betaling og spilletilladelse.
Dette var nok dråben til at jeg gider at bruge jeres produkt længere. Håber der kommer andre på markedet så man måske her kunne blive lidt mere professionelle.

Swush har fucket lidt op i det, denne gang med visningen af kampene
(det er ikke første gang og heller ikke sidste gang)

MEN de fleste managers har vel tjekket opstillingen i Arsenal- City kampen kl 13.30 og så er vel lige meget om det er 1/1 eller 29/2

Og jeg tænkte at den der store blå blok over mit hold måtte betyde et eller anden, den er jo ikke sådan lige at overse

Godt Nytår -:)

—Kom så West Ham og Everton—

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg satte mit hold da handlen åbnet kl 12 d. 31. Da man sjovt nok har lidt travlt henover nytår.

Var kampene tilføjet da handlen åbnet? For der stod de under forårsspillet.

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Swush har deres ryg fri her. Ja, inde under rundeoversigt under ens hold fremgik kampene ikke, og det var en lille fejl.

Men alle vidste, at det var et kæmpe kaos med at få kampene spillet pga. covid. Derfor har man som manager selv haft et ansvar i at holde ekstra øje med, hvordan kampene og runderne udviklede sig.

Med det samme de nye kampe var fastsat, kom der en stor fane over ens hold, hvor ændringerne stod.

Hvis man har misset nogle kampe eller andet - så har man sovet i timen. Det er en del af spillet.

Der er i øvrigt flere her, der brokker sig højlydt, der har købt Antonio ind og gjort ham til anfører. De har i hvert fald været helt bevidste om West Hams dobbeltrunde.

Det er super ærgerligt, at kampene ikke fremgik alle stedet, men jeg tror reelt ikke, at der er ret mange, der ikke opdagede de ekstra kampe. Og slet ikke, hvis man ligger godt til i spillet.

God vind fremover.

  1. 19
Du har ret i at det er manageren selv der skal være opmærksom på div ændringer, og som du siger har langt de fleste i top 50 set ændringen. Det værste ved fejlen er nu at det ikke fremgik af oversigten under "spillehandel" Jeg tror det er den de fleste kigger på når de skifter ud mellem runderne. Selv kigger jeg ikke meget på de "råd" der kommer fra Swush, men kigger andre steder. Det var på den vis jeg selv opdagede fejlen. Alt i alt er det bare ikke godt nok at der fremkommer disse fejl. Det er jo ikke pga uvidenhed, men regulært sjusk at ændringerne ikke kom med flere steder på sitet.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Kæmpe selvmål af Swush! Endda i sidste og afgørende runde. Så tilføjes der lige 3 kampe 8-9 dage efter oprindelig spilstop.

Dette må bare ikke ske. Sjusket og hamrende uprofessionelt er det. Føj!

Men dog fair nok at tilføje alle de kampe, der kan afvikles i spillene. Kan dog undre mig over de ikke blev tilføjet det nye spil.... Det må Swush vel have en mening om ? Eller skal vi bare gætte ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er også fuldstændig korrekt Bennedbæk.
Jeg så også der stod noget oppe i boksen over holdet. Men da jeg så gik ind for at skifte, kunne jeg jo se at kampene ikke var tilføjet. Og da jeg ikke mindes, ikke at kunne have stolet på, at rundens pågældene kampe stod under "kampprogram", gik jeg selvfølgelig ud fra, at det var det andet der måtte være en fejl. Sagt på en anden måde, når man på forunderlig vis kommer frem til sådan en beslutning i tolvte time, så kræver det at man ændrer alt der kan ændres, sender tonsvis af mails, og sms'er og kører rundt med båthorn til alle deltagerne. Jeg var isoleret nytårsaften og sad med holdet, der skulle finpudses helt op til kampstart, men alligevel er det lykkedes mig ikke at forstå hvad man kunne regne med, og hvad man ikke kunne. Jeg mindes ikke at der før har været tilføjet ekstra kampe i runden efter udskiftningen var åbnet. Uanset hvad, så når det er så ekstremt sjældent det sker, så skal swush erikbankbrøleme også gøre det ordentligt. Det har jeg svært ved at se hvordan man skulle kunne gøre når man nu vælger at gøre det så sent, og derfor undrer det mig yderligere at man aktivt vælger at slutte med en tilfældighedsrunde. Det havde været KLART mere fair, at tilføje en ekstra runde for de 3 kampe, eller helt droppe dem fordi man VED, at man umuligt kan nå at sikre alle deltagerne får informationen. Næsten uanset hvilke andre løsningsformer jeg tænker, er det den suverænt dårligste beslutning man er endt ud med. For princippet i at det er Swush egne beslutninger der ender med at være afgørende for slutplaceringerne, både i det fælles spil og i de mange interne grupper, er et scenarie der burde være swush første prioritet at undgå.

Kære bruger “håndboldkvinder”
Hvor er det dejlig nemt at sidde og være bagklog! Fuldstændig enig med Darkfloater i alle hans pointer. Et sted fremgik det at kampene indgik og andre steder ikke! Og……ja jeg har Antonio som cap men det var et sats på at differentiere mig i håb om han ville lave noget vildt mod palace, da jeg skulle satse for at nå højere op i stillingen….også i privat liga. Havde jeg vidst de pludselig havde 2 kampe og især den sidste hjemme mod bundproppen havde jeg sgu da taget 4 Westham spillere. Men godt du er så bagklog og kan vurdere alles intentioner.

Det kan godt være, at jeg bare overvurderer, hvor meget folk går op i det. Jeg troede ikke, at man kunne misse sådanne ting. Men fair nok, det var ikke for at være bagklog.

Men holdet har i hvert flad hørt jeres bøn. Hen over ens hold til Serie A, er der en lang smørre om at man skal holde sig opdateret, fordi der er noget, der hedder corona, der kan påvirke runderne.

"Mulighed for udsatte kampe
Det er sandsynligt at der udsættes kampe i Serie A pga COVID-19, f.eks. Salernitana - Venezia. Officielt er der endnu ikke udskudt kampe, hvorfor de fortsat fremgår i spillet. Men der er risiko for at flere af kampene ikke bliver spillet i runde 1. Hold derfor øje med diverse Serie A nyheder for at holde dig orienteret."

Nu sagt i god tid, SWUSH... Der er flere hold der spiller 2 kampe i runde 1 af nyt PL... Så I bør have tid/lyst/interesse til at få det på plads :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 25

Men som med deres røde billetter og skadestegn, som bliver drysset tilfældigt udover spillere fra runde til runde, så er dette nærmest forvirrende.
Der skulle da ikke mange klik til for at se, at der som minimum var 4 kampe i denne første runde af Serie A, som ikke spilles i runde 1.
Det vidste man i går og i nat, så det kunne Swush da godt have opdateret, hvis målet var at tilfredsstille størstedelen af brugerne (som med %-listen).

Man læser det jo lidt som om, at ingenting er officielt og sikkert, men det er stensikkert at Inter - Bologna, Salernitana - Venezia, Fiorentina - Udinese samt Atalanta - Torino ikke spilles i denne runde. Spørgsmålet er blot om det vurderes til en 3-0 skrivebordssejr med -1 point til det tabende hold eller om kampen skal spilles på et andet tidspunkt.

Uanset hvad, så vækster spillerne ikke i managerspillet.

Men kampene er jo ikke aflyst officielt og Inter render rundt på banen i Bologna og varmer op

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

:D

Medmindre at Perisic tilskrives de 3 mål i den 3-0 sejr som måske er i vente, så kan Henrik ikke bruge det til meget i managerspillet :/

Bruger “håndboldkvinder”….. du troede ikke man kunne misse sådanne ting ? Hvorfor troede du ikke det når der et sted står at der er tilføjet ekstra kampe og et andet sted i selve spillerhandelen er disse kampe ikke opført under tællende kampprogram! Det er der det med dit bagklogskab kommer ind hvis du skulle være i tvivl ! Ellers læs Darkfloaters indlæg som illustrerer det meget godt! Ellers godt nytår !

Nej det troede jeg ikke. Jeg troede, at folk fulgte bedre med end det. Jeg dyster ikke mod nogen, der ikke havde opdaget det. Du kan også bare kigge i top 100. Der er ingen, der har misset det.

Jeg er nok også lidt træt af tendensen med, at vi skal holdes så meget i hånden, og hjælpes så meget hele tiden. Vi får trendlister, popularitetslister, vi får podcast med anbefalinger, de sætter karantæner ved spillere osv osv. Jeg prøver personligt at bruge det til min fordel, men jeg synes godt nok, at det er en ærgerlig vej, at vi skal holdes så meget i hånden. Dermed ikke sagt, at det hele nødvendigvis er en hjælp.

Det er ikke alle i top100 PL der fangede den.. Men er enig at Swush vil holde alle i hånden for at få flere spillere til.. Trods det ødelægger spillet.. Og deres røde krydser.. Dem skal man bare prøve at ignorere. De er oftest mere vild end vejledende.. Tåbelig feature. Deres podcast ligeså. Brug nu pengene på at lave et mere holdbart spil, og lad hver manager finde sine egne favoritter... Spillene bliver desværre ringere og ringere, jo flere tiltag Swush laver. Det synes klart de er i lommen på Danskespil.dk... Jo flere jo bedre.... Pyt med kvaliteten :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er jeg helt enig med dig i John. De udvander deres spil og prøver at gøre det mere populistisk. Det tror jeg, er den stik forkerte retning at gå i. De undervurderer deres brugere.

Så kan man måske gøre det ved slutrunder osv, hvor der er kæmpe opmærksomhed, og man måske kan tiltrække nye kunder/brugere.

Jeg tror de mister flere end de høster,, Der er jo efterhånden mange managerspil man kan lege med i... Og med de senere års tiltag, så tror jeg ikke på de får flere i stalden... Desværre :-( Spillene bliver bare ringere år for år, og præmierne følger med... Trist :-.(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 32 + 34

Helt enig. Det må jo også være derfor, at ingen spiller det officielle Fantasy spil til PL. Det er simpelthen alt for let at få informationer om skader, forventede holdopstillinger, og så er der heller ingen der svarer flabet, når man spørger om gode råd.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Kære bruger “håndboldkvinder”. Har ikke noget som helst at gøre med at holde folk i hånden, at man informerer ordentligt og overalt på sitet hvilke kampe der er med i runden, da det suverænt er Swush der afgør det ! Denne info kan ikke søges andre steder. Og måske er det ikke os alle der i forbindelse med afviklingen af sidste runde havde alverdens tid som dig og dine venner til at granske det hele. Når man kaster sig ind i spillerhandel med ikke al for god tid burde man kunne forlange at de kampe der er anført derinde er de kampe der er med i runden.

Vedr Hjælp. Uanset hvor meget “hjælp” der er på Swush er der stadig uendelig mange spillere at vælge imellem og en kaptajn der skal findes og en strategi der skal lægges f.eks ud fra kommende kampe. Det er da fint at der feks er skadesvarsel på spillerne, så man indimellem fanger noget som man ellers ikke havde opdaget medmindre man har uendelig mange timer til selv til at pløje samtlige trupper igennem for skader karantæner mm. Det er da endnu værre med alle de podcast omkring spillervalg der er kørende. Skal de så forbydes og nedlægges ? Sjovt det ofte er de samme deltagere der ender i toppen trods al den hjælp der er ?