Forum

Der er lavet skedestegn ud for Son. Jeg kan Intet finde om at han skulle være skadet. Hvor har holdet informationen fra. Nogle der kan bekræfte eller afkræfte

soer31666.130PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderValideret Konto
FCN <3

Skadestegn.

soer31666.130PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderValideret Konto
FCN <3

Det er nogen tegn som Swush tilfældigt sætter på spillerne, hvorfor er der rigtig nogen der ved men jeg tror de har 25 tegn og de skal åbenbart bruges alle sammen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Skud på mål Tanganga. Kom igang swush

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Skedestegn...HeHe..
Min kone har skedestegn og rødt kryds hver Søndag... Åbenbart. ;-)

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

De var bare i god tid, forud for hans skade her på hans landsholds tur ;)

Noget andet er, sad og tjekkede statistik på handlerne i PL manager herinde
Og ser at trenden på Bruno Fernandes er på -400 cirka

United møder Newcastle hjemme...
Er der noget jeg ikke ved der? Skade? Corona karantæne?

Jeg har hørt meget snak om, at folk forventer at Ronaldo tager mange af Brunos mål.

Det kan der selvfølgelig være noget om Nagelsmann..

Men stadig, en af de mest solgte spillere, forinden en hjemmekamp imod Newcastle, der mildest talt er dårligt kørende, kom bare bag på mig.

Hvis ikke der umiddelbart er andre grunde, kunne han godt være et kaptajn valg herfra.
Tænker ikke nødvendigvis CR starter inde