Forum

Hej alle sammen,

Everton - Manchester City, som skulle spilles mandag aften den 28. december kl. 21 er udskudt pga. Corona. Den udgår i første omgang af runde 16. Vi afventer en officiel udmelding om nyt kamptidspunkt.

Det er super ærgerligt, men det er desværre en af de vilkår vi spiller op i mod i disse Corona-tider.

Mvh Jens, Holdet.dk


Damn skulle have solgt city spillerne så. Håber nu stadig at kampen kommer med i holdet.dks efterårs turnering.

Hvad med at åbne transfervinduet i aften og frem til første kamp i morgen, så kan de der har City og Evertonspillerne nå at få dem udskiftet, hvis de vil. Det er muligt det slet ikke kan lade sig gøre.

Spillerne får 0 point hvis ikke kampen bliver spillet senest den 31-12 og det er der jo ikke meget der tyder på

Næste runde starter 1-1 kl 18.30

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Spurs kampen også udskudt. Er det ikke snart ved at være mest fair for alle, at transferudgifter og rundepoint nulstilles til seneste runde?

Hahahaha åhhh nej altså... Tillykke til alle dem i min gruppe med Salah Kaptajn. Jeg hopper lige i havet, hej hej. Hils RMIR...

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Nej det er ikke mest fair at nulstille runden! Kampe kan blive aflyst af mange forskellige grunde! Det er et vilkår! Så skulle runder også nulstilles i cykelløbene hvor hold og ryttere udgår pga covid19? Det er ikke sket før og sker heller ikke nu! Det er et vilkår og der findes ikke opbakning i reglerne for det heller!

At hele to kampe med mange spillere fra topholdene bliver aflyst, er totalt konkurrenceforvridende og kan ikke sammenlignes med en udgået rytter i et cykelløb. Det var også blot et forslag - men selvfølgelig vil en top7 manager med Salah som anfører ikke bakke op om sådan et forslag :-)

Farvel og tak for et indtil nu godt spil.
Jeg begynder at spille Lotto i stedet. Det er også 100% held/tilfældighed, men til gengæld bedre præmier.