Forum

Hej

Det er sikkert ikke jeres egen database der står for indsamlingen af de forskellige data.

Men er der en eller anden der kan give mig et bevis for at 2-2 målet var et selvmål?
Jeg har søgt over det hele og er ikke blevet klogere på den afgørelse.
Jeg kan ingen steder finde, at Vardys afslutning ikke har retning mod målet🤷🏻‍♂️


Vi følger premierleague.com, der har det som et selvmål af Tuanzebe. Hvis det ændres der, ændres det hos os.

VH
Emil - holdet.dk

Han rammer den jo helt skævt og meget uheldigt rammer den så Tuanzebe på knæet, ellers var den røget ud til indkast....

Bennedbæk226.285Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Emil

Det er også en forespørgelse og som udgangspunkt ikke en kritik :)

Jeg er bare oprigtig interesseret om der er en der kan give et link til bevis.

Jaja. Bennedbæk... Overdrivelse fremmer forståelse.
Så skævt kan han trods alt ikke ramme den.

Hvad mere underligt er at Bruno F. for point for scoring til uafgjort?? Han bringer da Man U foran og derefter udligner Leicester via et selvmål - Så skal han da ikke have de point eller???

Det er i hvert fald en fejl så og skal nok blive rettet

Bennedbæk226.285Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Allan.

Det er helt korrekt. Korrektionen er lavet nu, så Bruno Fernandes "kun" har fået point for mål af midtbanespiller.

VH
Emil - holdet.dk