Forum

"Hej Jesper

Her er din første julegave:

Et managerhold til Premier League i 2021.

Hvis du vil have ubegrænset udskiftning så husk at opgrader til et Guld hold."

Hvad er det lige gaven består i? Alle kan stille et gratis hold.


Hahahaha.. Det næste bliver vel gratis pyramidespil :-)
Jeg læser nu aldrig de mails Swush sender, så tak for lige at minde mig om at jeg skal have frameldt mig hvad "Jens fra Holdet" siger.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Måske at få fjernet skadeslisten, når den ikke virker alligevel? Eller er det ikke den rigtige Recce James og Ben chilwell der spiller idag? :)

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

  1. 2 Og Scott Mc Tominay, stod også som skadet, selvom han på det tidspunkt var i startopstillingen..

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det røde X er helt til grin. Nærnere mere vild end vejledende. Forstår ikke man går ind i den slags, når man ikke evner at give en fornuftig vejledning. Der er jo også sommetider åbenlyse skader, hvor spilleren IKKE har det røde X.
Men igen. Hellere nye tiltag der ikke fungerer, end forbedre de ting der halter. Pinligt

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

De gør det kun for at irritere dig John og det virker åbenbart helt perfekt

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hehe... Det må de hjertens gerne. Jeg deltager ikke i mange spil længere, og med færre hold. Faktisk kun for interne dyster, ifbm sammenkomster over mad og drikke :-) Godt nytår, Benned

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Tilbage til “Julegaven”, hvor jeg også følte mig snydt

  1. 1 Fair nok. Det er nok ikke den bedste gave du får i år (håber jeg...) ;) Men som mailen også giver udtryk for, så er gaven mere, at et nyt spil er online - og dermed en ny chance for revanche. Det tænker jeg godt kunne være en gave for en manager eller to :)

@John Andersen. "Jens fra Holdet" kommer, hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg - for det er mig...), da også med lidt tips og tricks til dit hold engang i mellem. Men hvis du ikke ønsker at læse med, så sørg for at tryk "unsubscribe" på linket i bunden af mailen og følg instrukserne. Så hører du ikke fra mig mere i din indbakke ;)

God bagjul og godt nytår,
Jens fra Holdet.dk

Hej Jens.
Den er fixet 😁
Mht de røde krydser/plusser.... Var det måske en idé at slette Õzil ? Han er slet ikke i bruttotruppen, og har ikke været det længe. I sætter jo raskt væk alle mulige andre røde tegn 😁
Godt nytår og selv tak 😁

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jens, mine gaver var sgu ikke meget bedre :D men ja det anede mig, frigørelsen af spillet var "gaven" ;)

Wuhuuuu.. I fik fjernet Özil... Det tog kun 7 mdr,,,, Dejligt at se I jobber hurtigt :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@13

Özil er blevet flyttet i forbindelse med sit klubskifte - intet mærkeligt i det.

Mvh. Christian

Jamen Christian. Han har jo slet ikke været i bruttotruppen siden august. Altså har han slet ikke været spilleberettiget i PL..... Så er det da fjoget I har haft ham med så længe :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3