Forum

Hvorfor er: Burnley - Manchester United & Manchester City - Aston Villa, ikke med i runde 1, i følge jeres tabeller? De spiller jo samme dag som de andre.


United og City har fået en ekstra uge fri

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det mest overraskende er faktisk at de har opdaget det og at programmet passer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Til gengæld starter La Liga d. 11. sept. og ikke d. 13. sept. (som der står i rundeoversigten), og Real Madrid & Barcelonas kampe er udsat (til hvornår?).

Ja det er jo derfor det er overraskende at de allerede har opdaget det, men de har jo travlt med langt vigtigere ting end hvornår kampene skal spilles

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er jo ret skidt. La Liga spillet er fyldt med fejl, som jeg ikke mindes at havde oplevet.

Coutinho forsvarsspiller eks. Og Parejo og Coquelin er åbenbart Valencia spillere

Pulje funktionen fungerer heller ikke. Mange puljer findes ikke når man søger, og når man tilmelder sig kommer det ikke frem på ens hold.

Hvis det evt er mine puljer du tænker på Danneee så har jeg slettet dem, jeg dropper fodbold i efteråret, alt for uoverskueligt at holde styr på puljerne med alle de spil efter de har lavet det om og slettet mine grupper

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det var din pulje. Æv en skam! :( Men forståeligt nok