Forum

Hej Swush, er det mig der er helt galt på den (Og det er der en stor sandsynlighed for) eller er der spillere der står registreret som skadet rundt omkring i spillene, som ikke er det?

Er det en fejl? Kunne se Phil Foden blev meldt skadet midt under kampen igår mod Burnley?

Daramy fra FCK blev meldt skadet op til Brøndby kampen. - Spillede så kampen, men var markeret skadet, og er nu stadig sat som skadet?

På Foden kan jeg ikke selv finde nogle informationer, men skadet i registere er meget specifik. Ankel skade og først tilbage i midt juli.

Glædelig tirsdag, derude.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Foden er overhovedet ikke skadet. Jeg har selvfølgelig købt ham i dag, der er da forhåbentlig ingen der har været så tåbelige at sælge ham på baggrund af Swush informationer...? Mange previews har ham til at starte inde i angrebet, bl.a whoscored.com

Nej ikke solgt pga swush misinformation, endnu engang, men fordi han har lavet det han skulle. Men alle havde ham vel i sidste runde??

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja han har spillet sig af holdet med de dårlige præstationer. Meget stærk konklusion, lavet det han skulle. Det er ikke relevant i denne sammenhæng om man havde ham i sidste runde, tråden handler om skader.

Men en meget stærk konklusion at sælge en mand der ikke spiller i denne runde.
I ren ærgrelse over, at du ikke har haft ham, som mange af os andre, har du så valgt at se stort på, at han ikke spiller i runden og købt ham. Fremragende spillet Smed😂😂 Du hilser🙋‍♂️

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nu nærmer vi os trådens emne. Skader og misinformation.

Solgte du ham fordi du vidste han var skadet?

Du snakker udenom😂 Ja selvfølgelig. Dertil solgt alt City, da jeg er af den opfattelse, at der i de næste to runder kan findes bedre spillere set i lyset at Chelsea ikke er en nem modstander, da de har en del at spille for og samtidig kan pool blive mestre. Derfor mit valg. Hvad er dit valg for at købe en mand der ikke spiller?

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

"Ja selvfølgelig" til at du solgte ham fordi du vidste han var skadet..?
Er det noget du vil fastholde?

Ja sammen med de andre overvejelser Smed. En god ide at gøre sig flere overvejelser over sine handler og ikke bare købe dem der har gjort det godt i runden inden, og være ligeglad med at de ikke spiller😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nej ikke sammen med de andre overvejelser. Svar venligst på om du vidste han var skadet. Ja eller nej. Kun det.

Du solgte ham jo kun fordi du solgte alt City. Ikke på grund af skaden. Og de overvejelser kan man være enig eller uenig i.

Men tråden handler KUN om skaden.

Mine overvejelser var at gøre det indlysende rigtige, nemlig at købe en spiller i topform, som jeg kunne se mange solgte. Det var på tidspunktet for handelsdeadline IKKE offentliggjort om han var skadet. Han fik et knock i kampen forinden, og skulle checkes. Det var et risikobetonet sats at håbe han blev klar.

Foden et dumt køb og salg af cityspillere den rette beslutning.. Punktum smed😉🤗😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jeeez. Tråden handler om der er fejl i deres skadesrapporter. F.eks står Bundu ikke som skadet for AGF, og der er også et hav af andre mærkelige ting. Det kunne jo være at der var en "bug/glitch" eller sådan noget. Det var ikke engang brok til Swush men bare et spørgsmål.

Hvis tråden skal handle om gode råd, er det køb alligevel kørt for mig. bedst understreget af, at jeg for at prøve at indjente nr. 1/2 i min private pulje prøvede med Joelinton som anfører. Så når vi er helt derude, er der ingen grund til yderligere råd.

Tråden handler om skadesinformation - intet andet.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Punktum mig her og punktum mig der.
Der er blevet stillet et simpelt ja/nej spørgsmål: "vidste du Foden var skadet".
Er det noget du ønsker at svare på..?

Hvis ikke, må forumudvalget jo tage stilling til sagen, jvf paragraf 15 "usande ytringer på forum med henblik på at vildlede øvrige brugere, straffes med bøde op til 100.000 kr, samt udelukkelse fra forum". Der er præcedens i sagen, RMIR blev dømt i 2018 og afbetaler stadig 50 kr. om måneden. Else er lidt nede over det..

Jeg er helt klart med på at Henrik laver en afstemning omkring straffen, i så fald.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Fodskade :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Nu var det jo knæet jeg fik udskiftet og ikke Foden Smed.. Så fodskade kan jeg ikke svare ja til. Og inden alle andre kommer alt for godt igang, så svarer jeg egentlig som jeg har lyst til, uafhængig af hvad tråden handler om(ja ja jeg stoppede med at ryge for en uge siden🤷‍♂️😂)
Men jeg overtager gerne Else et par måneder. Hun må efterhånden trænge hvis RMIR er den eneste der har holdt hende til..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

  1. 15
Se.. Det er sjovt skrevet :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@12 Hehe ...

Men okay, du har ret. Til gengæld var det alle pengene værd at lokke dig i fælden, da du i sin tid valgte Bole i den tro at han skulle være sprinter. Hvad jeg derimod ikke forstår er at du har valgt ham lige siden.

Else har det fint og er mæt ... hun er imidlertid blevet lidt løs i kødet, så hun modtager derfor udelukkende herrer med et vist værktøj. Johnny er følgelig totalt udelukket med hans lille pjort - Smed er fortsat bandlyst da han til trods for flere irettesættelser insistere på at tørre den af i gardinet efterfølgende, og så skulle hun hilse og sige at JA bare aldrig vil få adgang, ganske enkelt fordi han er for rødmosset - for grim - og for bøvet!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kamal Sulemana fra Fc Nordsjælland har karantæne, men han har ingen rødt kort på sig her i spillet???
Er I gået på sommerferie? :-)

Ses på grillen.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Sulemana har vel fået for mange strafpoint via gule kort. Det er jo ikke kun røde kort, der giver efterfølgende karantæne.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

  1. 19
Korrekt, men har en spiller karantæne, via for mange strafpoint, så får han et rødt kort på sig (nogengange) Her i spillet.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

MK
Trist skæbne.. At måtte opsøge den slags, fordi man godt ved man er utilstrækkelig til alm forhold... Jeg har sgu en kende ondt af dig, MK... Men ser da en prostitueret kvinde som mulidhed for netop din type.. Ellers var der nok ikke meget at komme efter.. Ingen gider vel en småsnavset, fedladen type i Mickey Mouse T-Shirt.... Så Else er nok go fin. Husk at være dig selv.. Så husker Else dig på den noget ramte luft. Og så lad os holde den her. De eneste geder der bliver barberet, er dine egne i dobbeltsengen...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Nu er tiden vist inde til at bringe Femi, Søren Berg og Baba Collins i spil.

Nana Collins ? Er han ikke skadet ?
Kan se at Agger har solgt ham 😳

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Baba...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Joan

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"