Forum

PL runde 18 burde vel ikke være med i dette spil ?
WH mod Liverpool er udsat fra runde 18 fra før jul, før dette spil startede, og burde vel ikke tælle med i dette spil ?, Kim


Det er jo en udsat kamp, da Liverpool spillede World Cup i runde 18. Så helt naturligt at kampen sættes ind hvor den bliver spillet. Sådan er det også i andre managerspil, der kører PL :-) Der vil senere komme en del runder hvor nogle hold ikke spiller/spiller 2 kampe pga div cups i England. Måske også i LAL og BL. Det ved jeg ikke, da disse spil for mig er uinteressante :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg har ikke selv valgt 4 Liverpool spillere til runden (måske dumt, måske smart, måske heldigt, ingen ved det endnu)

Men man kan ikke sige, at Swush ikke har gjort opmærksom på det. Selv ved spillerhandel står det der, der er podcast og blog om det også. Så man må sige de har gort hvad de kunne.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

" 2 Liverpool kan self få en mindre god periode, men mange har nok valgt som dig.. Jeg kunne dog godt se en af kampene blive 1-1 :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

hej,
ved godt at det var kendt, og at Swush ikke har gemt det, - havde selv 4 fra Liverpool og Salah som anfører, så jeg klager ikke over udfaldet,,,
Mener bare at en kamp fra runde 18 ikke skal være med i dette spil, som egentlig er de 17 runder der går fra PL's runder 22 til 38.
Hvis kampe indenfor runde 22 til 38 ændres, kan de nemt komme med i en anden runde, men stadig indenfor 22 til 38.
Tror der for nogle år siden var en lignende udskudt kamp, der ikke var med, - en kamp som lappede over fra et spil til et andet.
Det er jo anderledes med denne hvor det har været kendt, - noget andet er de tilfælde hvor det ikke er kendt når et spil starter.
Nå, jeg fik gode point i runden,,, ;) (pt nr 424)
hilsen, Kim