Forum

Glimrende markedsføring og spændende tiltag i et forsøg på at få møllen i gang igen som for 10-15 år siden!

Ud med Oslobåden til de betalende kunder og ind med en Soundboks til fedtehasene!
Hvad med at alle med et guldhold deltager i lodtrækningen? :-) bare er skørt forslag fra en, som ikke deltager på det strategiske niveau hos Swush.

Spøg til side. Fedt med en soundboks så længe den havner hos en med et guldhold :-) den er jo større end 4.præmien !

Det gælder om at få så mange gratis hold med som muligt, pyt med dem der betaler for at være med med de præmier der er, de fatter jo ikke noget alligevel

Bennedbæk164.235Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%GuldpokalTop 1%Top 1%SølvbægerPræmievinderPræmievinderPræmievinder
Hvor fanden er vores grupper henne.....

:-)

Jeg kan lige facebook-opslaget for mig:

“53.000 managers spiller med i årets Premier League spil, hvor man blandt andet kan vinde en Soundboks! Skal du spille med?”

Og nederst med småt står der:
“1732 managers spiller desuden med om høje pengepræmier”

Hej

Vi kan kun opfordre alle deltagere med Guldhold og Guld+ til også at oprette et Basishold, så I dermed deltager i lodtrækningen.

Mvh. Christian

Giv soundboksen til ham her: https://blog.holdet.dk/vi-nder-regel-ingen-liverpool--spillere-paa-mit-hold/
Ærgerligt at spare 79 kr for så at gøre det overordenligt godt også vinde æren.