Forum

Hej

Jeg forstår ikke hvorfor maddison kun er krediteret assisten for hjørnesparket til Evans. Det er tydeligt at han laver indlægget til målet ved 41 minut-mærket og han er også kreditteret dette på flashcore.


Er enig...
Håber der er en som kan give en forklaring.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Det officielle Fanatsy Premiere League spil har ham også noteret for 2 assist. Ga godt vide, hvem holdet.dk brugte som kilde til deres pointsystem.

De bruger premierleague.com som på forunderligvis ikke har tildelt ham den første assist.

NIBALI2257.905PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderPræmievinder
JEG ER EUFAMIANO FUENTES

De skriver ellers selv i deres resume af kampen: "It was 2-0 after 41 minutes, with Iheanacho diverting James Maddison's cross in at the near post."

Men den er ikke på i oversigten.

NIBALI2257.905PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderPræmievinder
JEG ER EUFAMIANO FUENTES

Er der en fra Swush Der kan forklare??

NIBALI22s svar er korrekt.

mvh - Peo
- en fra swush.

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Jeg synes det er fair nok man bruger en side man følger, men det er da ikke fair over for brugerne. Ja jeg har selv Maddison, og føler mig da lidt snydt.
Kan vi få en lidt mere uddybende kommentar hvorfor han ikke får den assist når den er klokkeklar.

Hvis en fra premierleague.com skriver ved en fejl at Vardy laver 10 mål, så følger i det også bare uden tøven?

MVH Steffen

og som brugeren længere oppe skriver, så skriver de selv i kampreferatet at han laver en assist: "It was 2-0 after 41 minutes, with Iheanacho diverting James Maddison's cross in at the near post".
Så det er jo tydeligvis en fejl de ikke har fået noteret det i oversigten, og det er da irriterende hvis det ikke bliver rettet.

God weekend :-)