Forum

Hej,
Jeg undrer mig over hvorfor man fastholder det gamle mønster med at have 50 millioner at købe ind for. Spillerne bliver dyrere og dyrere hver sæson???
Hvad med om puljen til indkøb fulgte lidt med? Det er vel også et spørgsmål om at kunne stille stærke hold med flere dyre spillere??⚽️⚽️⚽️


Argh der må jeg sq erklære mig lodret uenig...

Det handler netop om at finde de billige spillere som kommer til at score mange point krydret med måske 2-3 af de helt dyre spillere.. Og her skal man så være sikker på at ramme dem som scorer rigtig mange point..

Hvis vi snakker PL kan jeg hurtigt få øje på 3-4 spillere over 7 mio som jeg overhovedet ikke ville røre til den pris... Det sjove er jo også at finde de billige spillere som scorer mange point, som andre hold ikke har fundet..

Hvis man havde ex 65 mio, så ville alle jo have 4 fra City, 4 fra Pool og 3 fra Tottenham/Chelsea/Arsenal-/United... Det er jo ikke sjovt...

Nu har man et snit på 4,5 mio og det syns jeg lyder fair i forhold til hvad spillerene koster i spillet... Hvis man var oppe på et snit på måske 6,0 mio ville det være alt for nemt at få 11 kanonspillere... Og hvis vi kigger 10 runder frem, ja så bliver det jo bare endnu nemmere...

Og i øvrigt så er jeg nu heller ikke sikker på at spillerne bliver dyrere i spillet...

Jeg må også sige jeg ikke helt er med på den med priserne. Jeg syntes dog mere, man skulle se på, om nogle skulle gøre billigere, og andre dyrere. Men gennemsnittet er jeg også helt tilfreds med.

Hvis vi også tager den danske version, så er det lige før jeg syntes der er nogle der er for billige. Tag FCK's forsvars spillere. Der skal også være motivation til ikke altid bare at tage for top klubberne. Det kunne være ved at tweake lidt ved priserne.

Jeg ved godt det ville være upopulært, men hvor er det sjove I at så mange spillere (og med god grund) har Nelsson i forsvaret for FCK? I mit gruppespil, er der ingen der får noget ud af, at han scorer eller har clean sheet m.m, med mindre de tager ham som anfører. Det samme kan siges om Fischer og Jonas Wind, som også er alt for billige.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Hvis man havde flere penge, eller nogle spillere blev gjort billigere..
så ville være endnu flere identiske hold herinde, end der allerede er, da folk så vil købe flere af de (næsten) sikre pointgivende spillere.

Jeg syntes man skal søge et system til holdopstillinger hos de forskellige managers, der bringer så meget variation i spillervalg som muligt.

Derfor er det fint at man skal tænke lidt alternativt når man sætter sit hold.

For at nevne,

Siden holdet premierer mål så meget (med hattrick bonus og bonus for skud på mål), er du simpelt hen nødt at ha de tunge spillere som til eksempel Salah og Aguero når disse er i form. Og da er nærme 50% av budsjettet brukt opp.

Med kaptajnbonus kan en angriber som Aguero skabe mer vækst enn resten av laget.

Dersom poengsystemet var mer balansert, kunne det vært mere interessant å investere i forsvar og midtbane.

Fint nok at I alle gerne vil beholde de 50 millioner og der kan altid findes eksempler på for billige spillere. Jeg mener bare at det ikke hænger sammen i et spil hvor alle spillere nærmest stiger for hver halvsæson der spilles.

Det er symptomatisk for at ha suksess i dette spillet, så må du velge tre eller fire dyre spillere, og resten skrot. Det handler da om å vælge det bedste av skrotet, og en hel del spennende spillere i midrange-klassen blir stående ubrukt. Det er dårlig utnyttelse av mange potensielle strategier i manager.

Velger du en strategi med flere midrange-spillere i stedet for Kane/Salah/Aguero (når de spiller og er i form), er det så og si automatisk tab.

Claus Lund@ Så ville spillet godt nok være kedeligt og alt for nemt! :)

Mutolol7.435Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Det er da fedt at ungdomsspillerene kommer med på nogle hold, og at man er nød til at gamble lidt på spillere der har optur, og spotte dem,.
Også at man skal satse lidt på de spillere der kun giver gode point indimellem, så man skal følge lidt med, og se det scoop alle ikke nødvendigvis ser..

Det var iøvrigt ikke længe at "Liveopdateringen" over samlet vækst/placering virkede i denne sæson.. Var det omkring 30 min ?
Og så har jeg fået set det nye kampforløb..... Kæft hvor er det pænt og overskueligt :-D :-D :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3