Forum

Hvordan afgør SWUSH hvad der tæller som skud på mål? Når eks Deulofeu har et skud på stolpen, hvorfor tæller det så ikke som et skud på mål og gir 10.000?

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Klippet fra reglerne:

2. Skud på mål
Skud på mål gives ved skud inden for målrammen, som ikke resulterer i mål. Der gives ikke vækst for 'skud på mål' ved scoringer, straffespark, ved skud på stolpe/overligger, blokeringer eller skud forbi mål.

Det er da håbløst at skud på træværket ikke tæller med som et skud på mål! Men sådan er reglerne, så det må jeg nok lære at leve med :) Tak for svar...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Har jeg også undret mig over, Tom

Synes da det giver meget god mening. Et skud på mål, er et skud der ville være gået i kassen, hvis ikke det var blevet reddet. Det gælder jo netop ikke skud, der rammer træværket. Altså medmindre det er målmanden, der parerer den ud på træværket. Har dog ingen anelse om det tæller som skud på mål.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick