Forum

er der nogen der sige hvilket forsvar man typisk starter med I denne klub ?
jeg synes selv de roder lidt i det selvom det er 6 kamp på stribe uden nederlag !


Nå starter der nu nyt spil igen? ja ude mod Tottenham i første kamp skal der købes max United forsvarer, godt set

Smed
jeg spørger ikke på grund af hvilke klubber de skal møde og nej jeg køber ikke 4 forsvarer eller 4 spillere fra Man U.

Roder de lidt i det?

De har da spillet med stort set samme 4-kæde dernede hver gang, med undtagelse af de 54 minutter Dalot fik på venstrebacken.

Kom nu Henrik. Tjek livescore, flashscore, goal, dr.dk/sporten.... whatever

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jeg mener selvfølgelig højre back.

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

¨tror ikke en skid på deres opsillinger i FA eller pokalkampe før man ser dem i tv

Startopstillinger:
Mod Newcastle: Valencia, Jones, Lindelöf, Shaw.
Mod Bournemouth: Young, Bailly, Lindelöf, Shaw.
Mod Huddlesfield: Dalot, Jones, Lindelöf, Shaw.
Mod Cardiff: Young, Jones, Lindelöf, Shaw.

I Ole Gunnars 4 PL-kampe som træner:
Shaw 4 kampe
Lindelöf 4 kampe
Jones 3 kampe
Young 2 kampe
Bailly 1 kamp
Valencia 1 kamp
Dalot 1 kamp

Det syns jeg ikke ser særlig rodet ud.. Men vi er jo alle så forskellige..

Nu jeg endnu mere forvirret Forlan

Valencia 1 kamp....
troede det var United tråden handlede om :-)

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hahaha...

Jeg har stadig ikke anskaffet mig et farve-tv, så jeg blander ofte de to hold sammen.

Jeg undskylder forvirringen...

Jeg vil reelt snart gerne have et svar på, om Henrik07 er en adminstrator her på siden, der godt kan lide at lave gæk med alle de her forum? Køber du hold Henrik07, synes tit jeg ser dig med mange guldhold.
vh den nysgerrige

Romme17.085Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%
Ægte manager

Han er da den største fan af mange klubber m.m

Men ser ikke ud til vi skal føle os truet af mange han har :)

ha ha
er bare som alle andre managers
nysgerige og lidt skøre

Hvorfor købte du Lucas Perez når West Hams opstilling var kendt mens man kunne handle?

aguero på bænken!!!! fuck mit liv