Forum

Så blev Mou fyret, efter den dårligste start i 28 år for Man Utd... Hvad synes folket herinde om den sag ? De vil antageligt så erstatte Mou med Carrick, der i forvejen er omkring holdet, men først finde ny manager til sommer.. Er det nu så smart? De har jo gode spillere, men har slet ikke fået noget ud af det store potientiale her i efteråret. Mon spillerne bevidst gik efter at han røg ud? Jeg tænker det lidt... Selv synes jeg det er lidt ærgeligt.. Nu gik det dem jo lige så dårligt :-)
Sig frem, folkens :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

det var sku på tide han fik sparket

Sådan Henrik, ja ud med det defensive fjols

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Åh nej, Det er en sorgens dag...Mou er den perfekt manager for Man.utd .

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Synes faktisk han har gjort et ok stykke arbejde med tanke på det forfærdelige spillermateriale, han har haft at arbejde med.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Ja en sorgens dag for alle de andre top-6 hold.. Nu kan det være de begynder at blande sig deroppe igen

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det blev så Ole Gunnar Solskjaer der overtager indtil sommer..... Hmmm :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

kan kun blive bedre

Altså i sidste sæson 17/18 blev de nr 2 så det bliver måske lidt svært at gøre det meget bedre :-)

Men han var et fjols og det super han er røget ud til højre

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

En lille quiz

Er der nogen herinde der kan huske Liverpools sidste mesterskab?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

nej men det blir i år

I min optik, har Manchester united altid været kendt for offensivspil.
Mourinho har altid været meget defensiv indstillet især i Porto og i Chelsea.
Så jeg synes fra dag 1 at det var et kikset valg, også tror jeg spilleren på holdet, har været meget træt af ham, Mourinho har ihvertfald ikke fået dem igang, selvom jeg synes holdet har spillerne til det. Ingen kampgejst og med en defensiv spillestil der slet ikke passer på holdet.
Solskjaer? Han kan ikke bidrage med ret meget tror jeg, så tag hellere Tom Køhlert. :-)
Men hvem tæller?
For...." The Future Is Bright; The Future Is Lillywhite" :-)
ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

De henter 7-9 point i de næste 3 runder... Nok ikke pga OGS er inde, men mere på at Mou er ude. Der må komme lidt gejst ind på holdet nu, selvom jeg da godt kunne unde dem lidt flere nederlag :-) Hvis ikke det sker nu, så sker det jo aldrig.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 9
1989-90... Hvad det så end har med Mou og Man Utd at gøre :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvis Pool skal vinde mesterskabet i år skal de til at skynde sig

Jeg kan ikke vælge mit sædvanlige holdnavn i det kommende la liga spil. Er der nogen der ved hvordan man kan se de andres holdnavne i alfabetisk rækkefølge, så jeg kan se om der er en anden der har snuppet det?

Der er en anden der har tyv stjålet dit navn Jigsaw.

16# ja men hvem? Jeg er nød til at have navnet skrevet bag øret, så jeg kan vide hvem det er der skal vågne op i en kælder med kæde om anklen og en sløv sav.

Det kan da ikke tage så lang tid at kigge holdnavne igennem i et sekundaspil som La Liga.. Hvor mange er der lige med ? 2-300 ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Cirka 10 gange så mange som i F1

Er ret sikker på fordi det gamle La liga ikke er afsluttet endnu :-)
Der er heller ikke procenter på endnu og det kommer garanteret lige så snart det gamle er afsluttet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Okay.. LAL har så godt 1600 betalende hold :-) Mon ikke det snart tages af programmet ? Totalt ligegyldig liga, som kun bruges til at fostre talenter til PL :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

gider ikke med La Liga fordi ingen TV..pga Strive :-(

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

  1. 19.. Altså ca 30% færre end i F1... Ved ikke lige hvor du har lært at regne, men her kan selv en jyde ikke trække momsen fra :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Korrekt, de 20% moms hjælper det ikke at trække fra. Har I højere moms her på Sjælland?