Forum

Det er Kane der har et skud på mål i det 49ne minut på frispark og ikke Eriksen.


Mht LIVE opdatering... Førhen skiftede "Live" automatisk, hvert 2-5 minut... Nu skal man opdatere (F5) når man vil se sidste nyt.. Er det en del af forbedringen af sitet ? Eller navigerer jeg bare forkert i "Runder/Live" ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvorfor overhovedet skrive det i den her tråd???? Det har jo intet med det jeg skriver. Eriksen er blevet noteret for Kanes frisparksforsøg i det 49ne minut. Det bør ændres tak :-)

Fordi det kan være lige så relavant som dit spørgsmål.. Altså noget om LIVE.. Der er altid masser af indlæg ang assist.... I rå mængder endda, og hvergang oprettes der en ny tråd.. ... Så mit spørgsmål er vel lige så godt som dit.... Jeg valgte bare ikke at lave en ny tråd....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Og... Vent med brok til kampen er verificeret... Måske ændres det inden der hejses grønt flag :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvor fanden sidder F5 på den her lorte telefon, må have en iphone SE ASAP

så scor dog forhelvede det hattrick aubameyang!!!!

Ja det gad han så ikke lige den klaphat...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark