Forum

Hej

I forbindelse med VM og Tour de France vandt jeg et par minicruises. Men da det ingen interesse havde valgte vi herhjemme at høre om der var nogle forældre i 'Handicappede børns klub' på facebook der kunne bruge det. Jeg havde ikke forventet den store respons. Men siden min kæreste lagde den op for 4 timer siden er det væltet ind med henvendelser både i tråden og til hende privat.

Jeg vil derfor høre om der er andre, der ligesom os, ikke selv får brugt gavekortet og ønsker at forære det væk.

Mvh.
Christian


Hej Christian,

Jeg har to gavekort du må få.

Mvh Kenneth

Sådan Christian og Kenneth 👍

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak Kenneth - du er sgu en guttermand.

Hvis du sender til min mail, så sørger jeg for at de kommer videre.
Min mail: christianss@godmail.dk

Jeg har mailet dem til dig nu.

Hej Christian,

Sikke dog et prisværdigt initiativ. Jeg mailer et cruise til dig i morgen.

Jeg har også et jeg gerne donerer, hvis der er brug for flere. Jeg vil dog gerne lige høre om forældrene er klar over, at en sådan tur bliver ret pebret, selv med et gavekort? Der er jo en grund til folk forærer disse gavekort væk, også når det ikke gælder et godt formål som dette.

Hej Dinho
Vi er fuldt opmærksomme på betingelserne ifbm. at benytte sig af et gavekort til minicruise og har understreget det meget tydeligt overfor de interesserede. Både i vores opslag på facebook og de efterfølgende henvendelser. Derfor har interessen også overrasket mig.
Vi har pt. 20 interesserede familier, og har 4 gavekort at give.

Her er lige et opslag fra en af de mange interesserede:
"Åh det ville vi være super glade for! Hvor er det generøst af jer! Min søn Anton på 6 år, elsker at sejle, da vi var over Storebælt her i sommer, sejlede vi også med Mols linjen, fordi han er vild med at sejle! Vi trænger også til at få et afbræk som familie da både jeg og ungerne har den samme genfejl, og jeg er pt. Meget plaget af den desværre.

Tak hvis i vælger os, og Mega god tur til dem der skal afsted, hvis ikke vi bliver valgt! "

Fedt hvis de kan bruge dem, og i så fald et super initiativ. Jeg har sendt dig 2 koder.

Har også sendt 1 kode til dig..👍

Hej Christian,

Dejlig initiativ! Jeg sender dig straks en mail med mine 2 koder fra Giroen og Touren :-)

Tusind tak for jeres gavmildhed. I er sgu for seje.

Koderne bliver sendt videre senere i aften når min kæreste har lavet en lodtrækning blandt de interesserede.

Mvh.
Christian

Der er vundet 4000 koder i forbindelse med VM og Tour og ca alle var herinde i forum og brokke sig over sådan noget lort...
Hvorfor kommer de restende 3990 ikke frem og giver koderne væk til et godt formål, når de ikke selv vil bruge dem..

Ja det er et godt formål. Er også ret sikker på, at hvis man ringer til DFDS og fortæller om et projekt hvor man vil give hårdt ramte familier en oplevelse, at DFDS vil spytte i kassen.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nu er det nok bare fordi de få der skriver herinde fylder så meget og sikkert mange i det skjulte der trods alt bruger koderne :-)

Alle de koder jeg har vundet gennem tiderne plus flere som jeg har fået af andre er blevet givet til nogen der gerne ville have koden og afsted.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg gir dem væk andre steder. Dem herinde har sgu nok allerede vundet et par stykker.

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix

Hat også sendt kode til mini Cruise. Godt initiativ.

Et minicruise er sendt fra mig

2 stk send pr mail

Kode sendt til Christian

Jeg har også sendt til dig Christian.

Jeg tjekke normalt ikke dette forum, så var ret heldigt at jeg så dit opslag. Går ud fra at mange flere tjekker Holdet.dk på Facebook, så en ide kunne være at kommentere under det seneste opslag om PL for at flere kan se dette. Tror der er rigtig mange der gerne vil støtte dit initiativ hvis de så det.

Man kan pt støtte Røde Kors med 50.- og få et af disse prægtige minicruises med i hatten... Så kan man jo give dem bort bagefter... Win Win.. https://www.dfdsseaways.d-k/kampagne/special/roede-k-ors?utm_source=facebook&ut-m_medium=social&utm_campai-gn=r%C3%B8dekors

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg er rystet over, Danske spils svindel numre
Så de reklamere for store Premier som faktisk er 50 kr værd.
Gad vide hvor lang tid swush skal bruge på at få udbetalt de 4,7 millioner de lovede i præmier.
Hi hi det er langt langt langt ude at snyde folk, Danske spil havde over 1. Milliard i overskud sidste regnskab.
Og så skal man lyve om premierne også ?
Mor skuffet og støtter ALDRIG swush mere.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Har du tænkt på at dfds også støtter røde kors, ved at uddele dem til den pris og ikke er normal prisen på turen?

Har du tænkt på at dfds også støtter røde kors, ved at uddele dem til den pris og ikke er normal prisen på turen?

Marlene - er du i virkeligheden poolhustleren? I deler samme had til danske spil hvertfald.

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Zulu, hvis de så gjorde det ville det være super skønt
Men de reklamere for de koster 1200 kr stk.
Undre mig bare man må, sige at folk kan vi de for 5 millioner kr i præmier, når det kun er 300.000 kr f.eks
Hvis jeg donere et maleri til 250.000 kr til nr 51 i Premier manager
Og maleriet er 15 kr værd er det så snyd eller falsk reklame.eller lovligt ?
Og MartinHj hader alle spil sider der snyder med deres reklamer, især dem der tjener på de små kunder.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Tak for jeres mange koder. I er fantastiske.

NU må i dog gerne stoppe med at sende, da vi har nok til at kunne give til alle interesserede.

Så endnu en gang mange tak. Stærk indsats :-)

Stærkt initiativ Vejle87!

Hvis I alligevel ender med at mangle et, så sig til - jeg har også et jeg gerne donerer!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Tot, er du fyldt 21 ? Billedet siger max 17.og 100% single.
Du er hermed anmeldt for at være max 17år. Og pga. Af dit kvindehad.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

<Slettet>

<Slettet bruger>

Du laver simpelthen alt for meget unødvendigt støj, Marlene.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ja i modsætning til andres støj, som er mere nødvendig.

Kan godt lide at single er blevet det nye skældsord i Esbjerg og omegn.

Hvor det i udkants Danmark åbenbart er taberagtigt at være single, har det i hovedstaden og i alle andre storbyer længe haft højeste status.

Urban = det frie singleliv.

NB - jeg gætter også på at den 2-3 årige dreng på billedet er single.

  1. 33. Hvis drengen på billedet ikke er single. Så skal det i hvert fald anmeldes også

Er ham på dit billede single?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

På mit? nej han er gift med Else, heldigt for ham han er blind, ellers havde han opdaget hvad der foregår i kælderen.

Hermed anmeldt for at være single og pga. kvindehad.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det ikke kvindehad når det drejer sig om Else

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Else er blevet skide kedelig - Hvad er der med hende, Smed?

Sidst sagde hun at hun var stoppet med at give mellemkødsmassage!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der står noget omkring krav til personlig hygiejne på dørskiltet, har du ikke læst det?

@40
Ligger flad af grin😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Er der nogle der har en cementblander jeg må låne/få? Det er til en gave!

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

@ 42

Kan købes hos div. Byggemarked varehuse. Pris ca 4-5.000,- kr. for den billigste model.

Ok har send en koder til Vejle87.

det må være flere det har også vundt en minicruise med Bundesliga manager, send det til Vejle87.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.