Forum

Hvorfor er Filipe anderson angriber i PL - 2018 ??
Han har altid været midtbane ?


En winger klassificeres som forward/angriber. Desværre.

Ikke altid. Det afhænger udelukkende af hvad han er listet som på klubbens hjemmeside

Herinde er det meget sjældent. Men det kan forekomme.

Der er jo en del forskel på wingers som sådan. Går udfra at deciderede venstre midtbane spillere er midtbaner mens wingers/inside forwards er "angribere" men hvordan swush vælger at definere de forskellige roller skal jeg ikke kunne sige :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Swush definerer det ikke. De kopierer bare seneste listning fra klubbens hjemmeside. Forsvar, midtbane eller angriber. Fuldstændig ligegyldigt om han spiller inside eller outside wing eller falsk nier for den sags skyld.

Når han står som som forward på West hams hjemmeside så bør han da også være det herinde :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er ikke positionerne på spillerne, som er problemet. Det er priserne, der er helt gak-gak :D

Jeg har da ellers fundet op til flere spillere, der er sat alt for lavt!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ja det er da også gak-gak? :D

Altså jeg forstår ikke om der er et system i, hvordan de sætter priserne på spillerne ;)

Et eksempel:

Mendy: Skadet hele sidste sæson - 3 mil
Shaw: Skadet/fravalgt hele sidste sæson - 4.5 mil

Der er ingen sammenhæng.
Spillernes positioner er der tilgengæld fin sammenhæng i.

Der er altid få fejlskud. Synes nu umiddelbart de har ramt ok, generelt set.

Han er midtbane i Fantasy Premier League...🤷‍♂️

Ja, men det er fordi at FPL vurderer hver enkelt spiller nøje med udgangspunkt i den position han (primært) spiller.

Er der nogen der ikke skal have Mendy? :D

Moses som forsvarsspiller er da helt gak gak og nægter at tro at Chelsea skriver han er det. Derudover mangler Fabrianski og Zouma helt. Skrev det til Holdet igår, men intet sket. Intet nyt der

https://www.chelseafc.com-/en/teams/first-team

Det ville have taget dig cirka lige så lang tid at undersøge det selv, som du brugte på at brokke dig 🙂

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Tak for linket.... Kan du så også lige finde Fabrianski og Zouma til mig ?

og nu du svarer lidt kæk mht Moses (fair nok), så følger Holdet jo slet ikke Chelseas opstilling i det link du sendte. Så det giver stadig ingen logik. Loftus står feks som angriber hos Chelsea, men midtbane på Holdet.

@Pattaya

Jeg antager, det er Fabianski, du refererer til. Han står fint opført til den nette sum à 4 millioner.

Og Zouma står til 3,5 millioner.

  1. 20

Kan da kun give dig ret i, at Rubens placering er helt forkert (af Chelsea).

Når han ikke er placeret som angriber her på Holdet, er det formentlig fordi han ikke officielt var i Chelseas trup, da spillet åbnede, og at han plejer at stå som midtbane. Der er jo heller ikke et billede af ham, hvilket tyder på han først for nylig er blevet tilføjet truppen på deres hjemmeside.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick