Forum

Harry Kane har fået godskrevet det 2. mål vs. Stoke.

Retter I det? Han var jo min anfører i den runde, så meget vigtigt


Hvorfor? alle kan jo se han ikke scorede, bare fordi de retter det, betyder det ikke det er rigtigt. Der er gået en del dage, hvis de skal bruge så mange dage på at lave en afgørelse, kan ingenting blive afgjort. Vil du også give minus for alle de karantæner som kommer efter hændelser som er blevet tjekket på video?

Tænker det er svært at rette efter handlen er åbnet.

Han rørte den Kristoffer.

Sjovt der ikke findes billeder af det... seriøst ingen respekt tilbage for swush eller kane

Tror mere, at det er FA, som du skal være utilfreds med.
Det lugter langt væk :) Swush kan vel ikke gøre så meget på den front.

Hvad med cupturneringerne? Jeg er jo så videre, da min modstander har Eriksen og jeg Kane. Har måske så vundet et gavekort til LA Travel, selvom der godt nok skal spædes meget til...

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Hej UniqueZky

Cups har desværre en lidt kortere tidshorisont end sæsonspillet. I cups laves der matchups til den nye runde i forbindelse med afslutningen af den foregående runde - med de resultater der forefindes på tidspunktet. I sæsonspillet har vi derimod bedre mulighed for at lave korrektioner efterfølgende.

Mvh.
Christian

Underlige regler, men accepterer dem.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Lav nu ens regler hele vejen igennem - kan i virkelig ikke selv se det er forkert den måde i gør det på? Alle er jo enige. I kigger udelukkende på at flertallet havde Kane og ikke Eriksen.

Nej alle er ikke enige med dig.

Premier League har giver Kane scoringen og da det er data fra Premier League der er grundlaget for dette spil kan jeg ikke se andet at Swush har gjort det rigtige.

Jeg huske i tidligere spil at der blev tolket på assist og målscorer og det var bestemt ikke bedre.

Der følges officielle data og nogen gangen er man heldig og andre gange er man ikke. Det gælder uanset hvilke regler der følges.

Der skal måske kigges på at ændringer også slår igennem i cuppen fremadrettet, men mon ikke swush overvejer det.

Det er da helt til grin, at reglerne så ikke gør sig gældende for Cuppen. Desuden er der også en deadline. Hvad hvis FA havde ændret det 24 timer før kampstart? Hvad hvis man havde Eriksen og har brugt alle transferpenge inden deadline? Går man så i minus?

Hvis Swush låste sig fast på point efter opdatering af spil, ville de slippe for de problemer, hvilket andre spil gør. Man kan kun se, at det vil give lignende problemer i fremtiden.

Off-topic er hele situationen med Kane’s mål da også til grin. Hvad har både FA og Spurs gang i :)

Jeg kan desuden se midin, at du med 10 hold i Premier league og 16 hold i Champions league sørger for altid at være heldig ;)

De behøver jo ikke forholde sig til FA, men vælger at gøre det. De vælger så at gøre det efter 5 dage, uden yderligere beviser. De ændre ikke gule og røde kort, pga det er givet i kampen og ikke styres af FA. 5 dage helt ærligt.... hvis det skal styres af FA og ikke det som reelt sker i kampene går glæden af spillet. Heldigvis er der kommet andre managerspil til indenfor de senest par år.

@12
Jamen det bliver jo styret af hvad der sker i kampene, Kane lavede mål og Elneny fik rødt kort

Ps. God fornøjelse med de andre manager spil :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gør det pænt godt i dette spil, men det er så det sidste. Os utroligt deres spil ikke er blevet opdateret i 25 år.

Syntes godt nok at Swush for meget galde helt ud over sig, over noget som egentlig ikke er deres skyld.

Det er jo ikke Swush der har klaget og skabt sig som et lille barn over et mål, som måske/måske ikke var deres :)

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?