Forum

Hejsa

Jeg kan se, at Premier Manager Forår 2017 er blevet lanceret, men der er dog nogle valg af positioner, der undrer mig.

Eksempelvis står Daley Blind og Antonio Valencia stadigvæk som midtbanespillere i spillet, selvom de begge to har gjort sig i forsvaret i et lang stykke tid. Valencia synes jeg faktisk har været oppe at vende en del gange, så jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er blevet ændret. James Milner kan også diskuteres, da han også har optrådt i forsvaret i en lang periode, men den er ikke lige så slem imo. Jeg har ikke kigget alle holdene igennem, så kan ikke sige, om der er andre der burde ændres.

Og så kunne det være interessant at vide, hvor grænsen går mellem midtbanespiller og angriber. Eksempelvis står Eden Hazard som midtbanespiller, mens Pedro Rodriguez står som angriber - burde de ikke have samme position?


Det er nok umuligt at ramme rigitgt med alle spillerne, men nu har jeg lige kigget på Hazard og han står som midtbane på Chelseas hjemmeside mens Pedro står som angriber, så lige de to er i hvert fald rigtige :-)

http://www.chelseafc.com/-teams/first-team/eden-haza-rd.html

http://www.chelseafc.com/-teams/first-team/pedro.htm-l

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nå mærkeligt, jeg havde nemlig kigget på selvsamme hjemmeside og fandt ud af, at de begge to stod som midtbanespillere.

http://www.chelseafc.com/-teams/first-team.html

Kan godt se det bliver lidt svært for holdet.dk så, når de ikke engang ved det på deres egen hjemmeside :)

Er stadig lidt nysgerrig på dette emne :)

Jeg stiller mig uforstående over enkelte spilleres placeringer, hver eneste gang der oprettes et nyt spil. Jeg forstår, ligesom dig, heller ikke at Blind står som midtbanespiller. Han er endda kategoriseret som 'defender' på deres officielle hjemmeside. Men altså - det er jo også de her 'skønhedsfejl' der er med til, at man gennem research og viden kan få et lille forspring til konkurrenterne ;)

Når holdet nu engang fejlplacerer spillere, så gælder det jo om at udnytte det. Et gratis tip herfra - tag ikke Blind. Der findes et hav af andre 'midtbanespillere', som har større chance for assist/scoring eftersom at Blind står og klør nummer tæt på De Gea det meste af kampen. For dette pilleri belønnes han ikke engang for Clean-Sheet - det er tamt ;) Og selv hvis han skulle score, så giver det ikke engang samme beløb, som hvis Rojo nettede - tamt igen ;)

Lækkert er det tilgengæld med de forsvarsspillere der spiller på midtbanen! Der er guld at hente. Og midtbanespillere som gør sig til inde i boksen en ses gange i løbet af en kamp ;)

glæd jer over de inponerende præmier der er.
nr.1 20000 nr.2 7500 nr. 3 5000 og rundepræmier en fodbold for 10 år i træk,til nu 3251 guldhold,ikke så ringe endda,for swush.

Spillede Liverpool ikke i går?
Nå pyt med dem :-)

Husk PL starter på lørdag...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Flot start, Arsenal!!!!! WTF????

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er jo det rene jammer det her. Fuck PL!!! Lad os få noget Bundes og suppe!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ikke meget at skrive hjem om fra den Pool - Chelsea kamp. Når man lige kommer fra en weekend med et par lækre La Liga kampe, ja så falder det sgu til jorden når 2 lortehold spiller mod hinanden.

En detalje som dog var næsten det hele værd - GENIALT af Luiz ved det frisspark. Begavet og genialt.

- Og omvendt jo simpelthen torskedumt at Pool forsvar og målmand og hvem der ellers er involveret i en så hjernedød begynder fejl.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

johnny.
en dag med dårlige kampe i premier.så er suppen bedre.tag dig sammen mand der er måske 2 gode kampe om året,dårlige afdankede udlandske spillere blandet med talentløse danske spillere.

Johnny - her er noget at muntre dig op med: https://www.youtube.com/w-atch?v=3JcmQONgXJM

Sikken en runde i PL ... Samlet bliver det til negativ vækst.

Med et hold bestående at Kane, Zlatan, Giroud, Dele osv. havde man ikke ligefrem sat næsen op efter at Ben Mee fra Burnley skulle komme til at udgøre præcis 92% af ens samlede spillervækst i runden.

Det kan kun gå fremad!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg går efter at slå min personlige rekord og få minusvækst i 3 runder i træk, så der er endnu engang storhandlet.. Og det er holdene sgu ikke blevet særligt meget bedre af. OMG!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Loooool

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Lortespil!!!

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Og så scorede Lukaku netop sin 4 mål...
øvøvøvøvøvøvøøvøøvø og øvøøvøvøvøvøv. :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Gabriel Jesus er den nye Ronaldo! :D

Mutolol7.435Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Citat fra TERRY BRADSHAW: Confidence doesn't come out of nowhere. It's a result of something... hours and days and weeks and years of constant work and dedication

Der er et stykke vej op til legenden Ronaldo Luís Nazário de Lima.

ja, de minder lidt om hinanden - Begge to har kun en overlæbe!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til gengæld er det sgu da underligt så mange der har taget Aguero, som er so-last-year ift. den nye komet!

Glimrende par 1. halvlegs målscorere fra United - keep em coming - skal sgu have lidt kompensation for at man ikke valgte den store sorte NØD fra Everton!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har alle ikke Lukaku? Overraskende

Det er stadig en af de største gåder hvordan det store lokum sæson efter sæson laver 3-4 mål hver 20. kamp, og indimellem de kampe laver han intet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@21 Dog laver jeg en større runde end dig, selvom du har lykketræffet i form af +0,5 mio. nødden fra Everton!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja og endda sparet en del på transer. Kun 332.000..Rent fedthaseri

Skønt at se Leicester er ved at spille sig i form til CL .... Dem kan Sevilla slå med 7-8 mand på banen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hijacker lige denne tråd istedet for at lave en ny: Ud for "bedst til prisen" står der angivet et tal, er dette tal en indikator for hvor mange klubber der har denne spiller, eller hvad betyder det tal præcis?

Du kan tjekke index i de forskellige spil, så kan du se hvem der er bedst til prisen.

Mewson fra Swansea har f.eks index 190 og er bedst i PL :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er hvad spilleren har tjent i forhold til sin pris. Kort fortalt. Jeg tror du kan se det hvis du holder musen stille på "index" så kommer det frem

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her